|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Дрібниці вирішують НД
21:33 Дрібниці вирішують НД |
«Дрібниці не грають вирішальної ролі. Вони вирішують все »
Думка, винесена в епіграф даного топіка, належить Харві Маккей - американському мільйонерові, головному адміністратору корпорації Mackay Envelope. Вперше ця думка була озвучена у його книзі «Як плавати серед акул і не бути з'їденим заживо», в якій автор на основі життєвого досвіду оповідає про те, як обійти конкурентів у торгівлі, управлінні, мотивації та веденні переговорів.
«Дрібниці вирішують все», - стверджує відбувся мільйонер, людина з величезним досвідом ведення бізнесу. Чи так це насправді? Наскільки ця теза належить до управління інтернет-магазином? Давайте подумаємо ...
В даний час, ринок електронної комерції переживає небувалий підйом. Кількість пропозицій за деякими категоріями товарів вражає своєю різноманітністю.
Але, якщо вдуматися, ми, відкриваючи свій інтернет-магазин, в більшості випадків збираємося продавати майже (або абсолютно) те ж саме, що й наші конкуренти, та при цьому абсолютно (або майже) за такою ж ціною ... Саме в такій ситуації вміння помічати важливі дрібниці може виявитися ключовим у конкурентній боротьбі за покупця.
Багато власників інтернет-магазинів, намагаючись привернути увагу потенційних покупців і виділити себе серед конкурентів, роблять ставку на програму лояльності - роблять знижки постійним покупцям, влаштовують всілякі акції та проводять конкурси з призами. Безумовно, це - важливий момент у залученні відвідувачів, покупцям подобається купувати товари зі знижкою і отримувати подарунки.
У гонитві за оригінальністю пропозиції багато інтернет-магазини абсолютно забувають про більш важливі, на наш погляд, речі: уважне ставлення до покупця, швидкість і якість роботи, якість товару. А адже саме ці фактори мають найважливіше значення для створення репутації інтернет-магазину та доброго ставлення потенційних покупців.
Тепер, власне, розповімо про тих самих «дрібниці», про які власники багатьох інтернет-магазинів забувають, в результаті чого їх потенційні покупці йдуть до більш грамотним конкурентам:
1. Швидкість обробки замовлень Більшість покупців, замовляючи товар в інтернет-магазині, сподівається на максимально швидке вирішення їхнього питання. Оптимальний час відповіді на онлайн замовлення - 10-15 хвилин. Але, насправді, чим швидше ви відповісте на що надійшов замовлення, тим краще враження від покупки саме у вашому інтернет-магазині залишиться у покупця.
2. Спілкування з покупцем З даного питання можна виділити кілька простих правил, дотримуючись яких можна істотно розташувати потенційного покупця до вашого інтернет-магазину:
Початок розмови. Розмова з потенційним покупцем по телефону завжди повинен починатися зі слів «Здрастуйте,% назву інтернет-магазину%». Як варіант, можна використовувати вітання за часом доби («Доброго ранку / день / вечір ...»). Головне пам'ятати - у жодному разі не можна починати розмову зі слів «Алло», «Так», «Слухаю» і т.д.
Стислість - сестра таланту. Уміння коротко, а саме головне зрозуміло для співрозмовника, викласти всю інформацію про запитуваній товар - одне з найбільш важливих якостей хорошого менеджера.
«Від посмішки похмурий день светлей». Посміхайтеся, під час розмови з клієнтом по телефону. Ваш голос завжди повинен звучати впевнено, бадьоро і весело. У розмові по телефону співрозмовник відчуває позитивні нотки в інтонації менеджера, і сам налаштовується на більш позитивний лад.
Допомога людям - ваша основна задача. Допомагайте клієнту. Дізнайтеся, які цілі переслідує клієнт, купуючи саме цей товару. Можливо, його вибір не відповідає поставленим цілям. Ваше завдання - пояснити, чому не слід купувати даний товар, а краще взяти інший (мабуть, навіть вигідніше за ціною).
«Розкажіть мені, як це працює?» Підвищуйте загальну компетентність продавців з усіх питань, пов'язаним з товаром і роботою інтернет-магазину в цілому. Пам'ятайте, рівень знань одного продавця - один з головних показників рівня всієї компанії.
3. Якісна доставка Кур'єрська доставка - один з самих тонких моментів роботи інтернет-магазину. Я навіть думаю, що дана тема заслуговує окремого топіка у відповідному блозі. Але позначити кілька тез на тему кур'єрської доставки все-таки варто:
Швидко доставити - не головне. Головне - доставити вчасно. По-моєму, я навіть бачив подібний слоган в одному з інтернет-магазинів в Санкт-Петербурзі. Якщо покупець замовив доставку на 12:00, значить кур'єр має бути на місці в 11:55.
Навчайте своїх кур'єрів. Зовнішній вигляд, хороші манери і знання характеристик товару для кур'єра дуже важливі. Клієнту, безсумнівно, буде приємно отримати бажану річ з рук охайно одягненого людини, який завжди зможе в доступній формі відповісти на будь-який їх питання, пов'язане з товаром.
4. Форс-мажор Якщо з вини інтернет-магазину відбуваються суттєві відхилення від первинної домовленості з покупцем, обов'язково повідомте йому про це. Повірте, буде набагато краще, якщо покупець дізнається про несподівано виникли обставин від вас, ніж зіткнеться з ним один на один. До того ж, багато людей, що вже зробили замовлення саме в цьому інтернет-магазині, готові йти на маленькі поступки на користь продавця.
5. Зворотній зв'язок з покупцем У покупця залишиться хороше враження про ваш інтернет-магазині, якщо через деякий час після отримання свого замовлення, ви зателефонуйте йому і поцікавитеся, чи залишився він задоволений покупкою і обслуговуванням у вашому інтернет-магазині. Можна прийняти якісь зауваження чи побажання. Покупець, напевно, залишиться задоволений тим, що власники інтернет-магазину хвилюються за своїх клієнтів.
Варто відзначити, що всі ці правила ніколи не принесуть результату, якщо працівники вашого інтернет-магазину не хочуть виконувати свою роботу на 100%. Пам'ятайте, що мотивація ваших співробітників - запорука якісної роботи і розвитку всієї компанії.
У висновку топіка хочу сказати наступне. У наш час всі успішні великі компанії підтримують зв'язки зі своїми клієнтами через масштабні рекламні акції і красиві голоси дівчат зі служби підтримки. Успішність ж дрібного і середнього бізнесу напряму залежить від стосунків між клієнтами та продавцями. Тому, відкриваючи власний інтернет-магазин, завжди потрібно робити ставку, у першу чергу, на якість товару і зручність обслуговування для покупців. І буде вам щастя у вигляді числа замовлень і кількості вдячних покупців:)
Головне пам'ятайте - дрібниці вирішують все ...:)
|
Переглядів: 555 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|