Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Докладний огляд послуги: "оренда інтернет-магазину
21:56
Докладний огляд послуги: "оренда інтернет-магазину
Докладний огляд послуги: «Оренда інтернет-магазину»

Оренда інтернет-магазинів. Що це таке? Переваги перед CMS. Договір-оферта на користування послугою. Що необхідно знати. Підтримка клієнтів. Додаткові сервіси. Можливі проблеми. Огляд компаній (обережно, довгий список)

Послуга оренди інтернет-магазинів в країнах СНД тільки починає розвиватися. Як відзначають представники послуги, більшість компаній пропонує версію коробочки з можливістю оренди на будь-який термін, плюс додаткові сервіси. На заході дана послуга переросла у більш просунуте пропозицію, зване Software as a Service * - ПЗ як послуга, що має на увазі під собою аутсерсінг технічної складової магазину (найближчим часом буде написано стаття на тему SaaS).

Оренда магазину - одна з гілок еволюції інтернет-торгівлі. Я вважаю, що зараз будь-яка компанія виходить на ринок інтернет-комерції, повинна починати свій шлях з оренди інтернет-магазину. Для бізнесменів малої (магазинчик у місті, чи початківець) і середньої (кілька магазинів з непоганим обігом) руки вихід в інтернет супроводжується певними ризиками: бюджет має певні рамки, тому змагатися з лідерами ринку може виявитися важко. У такому випадку завжди є ймовірність, що бізнес виявиться нерентабельним (або рентабельність буде занадто мала).

За словами компаній-орендарів, клієнтами стають бізнесмени з оффлайн бізнесом, підприємці-початківці, почастішали випадки, коли бізнесмени урізують або згортають оффлайн діяльність і переходять в онлайн.



Бажаючи відкрити інтернет-магазин бізнесмени часто не мають уявлення про технічної складової, дизайні, просуванні. Вони знають свій товар, як його продавати і як вести бухгалтерію. Такі клієнти хочуть віддати технічні питання в одні професійні руки. Виходом для них можуть бути два варіанти:

1. Знайти веб-агентство, яке за певну суму зробить інтернет-магазин з оригінальним дизайном, розробить фірмовий стиль і займеться просуванням магазину. Часто сума коливається від 2000 до 5000 у.о.

2. Зняти магазин в оренду. У такому випадку технічна складова, дизайн і просування лягають на плечі провайдера. При цьому вартість послуги оренди та додаткових послуг знижується в рази.

Купівля CMS та пошук виконавців на програмування, дизайн і просування підходить тільки досвідченим в онлайн-комерції власникам.

Орендуючи інтернет-магазин, бізнесмен має можливість протестувати майбутній бізнес і практично виключає великі матеріальні втрати при невдачі.
«Найголовніше, - що покупцеві магазину все одно, орендоване рішення у продавця чи ні. Зовні це розходження помітити не можна », - зауважує Павло Коротов, головний редактор обороту

Якими перевагами володіє послуга оренди магазину:
1. Оплата розтягнута в часі і не вимагає великих матеріальних вкладень на старті. Це як кредит: часто приємніше платити по кредиту більше, але поступово, ніж відразу велику суму.

2. Провести всі необхідні технічні заходи, а так само допомогти з контентом і рекламою магазину може служба підтримки орендаря за окрему плату. Деякі технічні заходи входять у вартість оренди. Це вирішує проблему пошуку інших підрядників.

3. "Крім того, орендований магазину практично відразу готовий до роботи, достатньо тільки додати товар і назвати номер гаманця. У той час, як при покупці коробкової CMS її треба ще встановити, налаштувати і прикрутити дизайн », - додає Олексій Леонов, виконавчий директор Shop-rent.ru

При всій незаперечності плюсів, є й мінуси:

1 . Ризик крадіжки конфіденційної інформації про клієнтів і базі товарів. «Від третіх осіб провайдери таких рішень захищаються вельми гідно (можуть дозволити засоби та спеціалістів у питанні захисту даних). Від інсайдерів захиститися складно, тому захищають тільки інформацію, що відноситься до особистих даних (наприклад, номер кредитки) ", - зазначає Олександра Бровчук, комерційний директор компанії Isales.

« У нашому договорі не прописана відповідальність сторін за витік інформації, так як на це є законодавство країни, яке в повному обсязі регулює відношення сторін при виникненні подібної проблеми », - доповнює Олексій.

2. У разі зміни провайдера виникнуть складнощі з перенесенням даних на інший функціонал, при цьому існує ризик втрати даних. Олександра радить заздалегідь уточнювати наявність способів вивантаження і товарів, і транзакцій або в іншу систему, або ст. csv формат.

3. Залежність успішності вашого бізнесу від компетентності провайдера послуги. Провайдер може не осилити ваше динамічний розвиток, що може зажадати його зміни або найму третіх осіб. Зміна супроводжується певними ризиками, с.м. 1 і 2.

4. Підрядників можна змінити тільки в рекламі і дизайні. Пошук нових може затягнутися на довго і є ризик, що знайдені люди опиняться безвідповідальними. Але провайдери часто обмежують доступ третіх осіб до магазину, що може обернутися численними проблемами.

5. Кожен функціонал має ряд специфічних особливостей, які виявляться тільки під час роботи. Це стосується і дизайну, тому що він завжди малюється (верстається) під конкретний движок. Стандартні версії дизайну мають свої обмеження.

«Дизайн орендованого движка практично не можливо змінити (крім логотипів, колірних рішень), навігація та, що є. Переробити розташування елементів в стандартному дизайні не має можливості», - ділиться негативним досвідом Олександра, керуючий директор ТОВ «Ало Ало ру», скориставшись послугами провайдера Bornet

Вийшло, що мінусів в 2,5 рази більше. Але на практиці компетентні провайдери не мають більшості перерахованих мінусів, а плюси переважують.

Договір-оферта

Чесно кажучи, я ніколи не укладав договору на надання будь-яких послуг, деякі клієнти, які до мене зверталися зробити Інтернет-магазин, теж не зажадали договір. Все говорить про те, що багато хто працює на довірі . Довіра - це добре. Але варто задуматися, чого може коштувати довіру орендарям?

Варто зізнатися, що багато фірм безвідповідальні і їх вчинки може врегулювати тільки договір, але навіть великі та відповідальні компанії роблять помилки, і відповідати за них вони можуть тільки за договором.

«З точки зору клієнта в договорі має бути те, що для нього важливо: опис послуг, терміни, ціни, гарантії, права власності, умови продовження та розірвання, умови супроводження, конфіденційність», - зазначає Олександр Фролов, керуючий директор Shop2you, і заявляє: «Договір повинен бути обов'язково!»

Необхідно знати

Навіть, незважаючи на те, що в кінці статті викладені практично всі умови оренди, якими забезпечили сайти орендарів, необхідно перевіряти інформацію особисто і задавати питання службі підтримки:

1. З'ясувати полягає договір (якщо його немає на сайті). Подивитися пункти договору. Неясні договори тлумачаться точно так само як і написані. При реєстрації домену за допомогою орендаря, дізнатися на чиє ім'я він реєструється (обов'язково на ім'я клієнта)

2. З'ясувати всі про оплату. Приховані платежі, конкретні суми, кількість розміщуваних товарів в тарифі. Дізнатися про прецеденти несвоєчасної оплати послуги. Конкретно (повний список), що входить у вартість оренди.

3. Вивчити демо-версії движків. Дізнатися попередньо про функціонал можна з параметрів, але теорія від практики розходиться в деталях - вони то й важливі. Вивчивши демо-версію, дізнайтеся середню вартість і терміни модифікації движка. «Для орендованого рішення доробка - недозволена розкіш. Адже, в разі чого, доопрацьоване рішення залишиться у постачальника послуги », - застерігає Павло

4. Чи надаються додаткові послуги: просування, допомогу в наповненні каталогу товарів і т.п. При відсутності послуг, не факт, що третім особам дадуть доступ для проведення перерахованих заходів.

5. Уточнити, що можливо змінити в дизайні, за яку суму будуть проводитися зміни в дизайні. Вартість індивідуального дизайну.
Якщо робити дизайн будуть на стороні, треба дізнатися як повинен бути зверстаний дизайн.

6. Задайте питання про доступ до сайту третіх осіб, як з вашої, так і з боку орендаря.

7. Супровід клієнтів надають практично всі орендарі. Але треба чітко з'ясувати , на які питання служба дасть відповіді (технічні, просування, маркетинг і тд.)

8. Дізнайтеся заздалегідь, чи віддадуть вам базу даних і файли дизайну магазину при зміні провайдера.

Подивіться портфоліо компанії, перевірте, зручні Чи сайти для покупця, чи швидко вони відкриваються, оцініть якість дизайну.

Підтримка клієнтів

Підтримка клієнтів як ніде важливе й актуальне питання оренди інтернет-магазинів. Від підтримки багато в чому залежатиме, як успішно буде розвиватися бізнес.

У процесі продажу, я щотижня стикаюся з тим, що в CMS мого магазину доводиться щось десь виправляти, змінювати за дрібниці. Кожен місяць виникає проблема зробити щось більш менш серйозне по функціоналу. З подібними питаннями звертаються до орендаря і клієнти. В міру ознайомлення з двигуном в процесі роботи, буде виникати все більше питань про можливості системи, з'являться незрозумілі моменти, про які не сказано в інструкції.

«Основні питання вже прописані в« найпопулярніших »з докладним зазначенням куди піти і що зробити (саме з адміністрування магазину) - туди можна відіслати будь-якого співробітника, що займається даним питанням », - говорить Олександра, - ключове - починати робити і дивитися і мати можливість чітко формулювати побажання зрозумілою розробникам мовою».

Якщо підтримка провайдера надає консультації з розвитку, маркетингу і рекламі магазину клієнта варто нею скористатися. Співробітники провайдера мають великий досвід організації каталогу під конкретні товари (кожна категорія товарів вимагає індивідуального підходу), вони досконально знають можливості функціоналу і мають досвід реклами інших клієнтів.

У мене так склалося, що з самого початку невдало вибрав структуру каталогу, довелося переробляти, що витратило багато часу і сил. А чи потрібна була лише хороша консультація фахівця.

Відповідальність, ввічливість, терпимість і компетентність служби підтримки - от, що не сказано ні на одному з сайтів, але має першочергове завдання, яку треба вирішити до покупки послуги.

«Як показує практика, користувачі не дуже-то люблять читати інструкції. Тому частіше ми відповідаємо на питання по пошті або по телефону. Намагаємося відповідати оперативно, протягом доби без вихідних », - відзначає Олексій.

Додаткові сервіси

Доробка функціоналу. Часто новачки не знають, що хочуть або, що повинно бути у функціоналі, тому що не розбираються в цьому, даний факт прояснився в ході особистого опитування відвідувачів на форумі обороту. Тому необхідно заздалегідь дізнаватися вартість послуги і розбиратися з демо-версією на прикладі власних товарів.

«Найчастіше зміни можуть вноситися в процес оформлення замовлень, в нарахування знижок, роботу з оптовиками, визначення вартості доставки і відображення товару », - зізнається Олександр Фролов.

Розкрутка. Одна з найбільш затребуваних з додаткових сервісів. Діє так само і психологічний фактор: якщо підтримка працює відповідально та компетентно, значить і інші послуги надає на високому рівні.
Моя порада: не робіть пошукове просування на етапі оренди інтернет-магази. Результат з'явитися через 2-3 місяці, хороший результат до друга місяцю торгівлі. Навіщо ризикувати грошима (розкрутка дорога)? Пустіть контекстну рекламу, за кілька місяців ви розберетеся чого не вистачає магазину, що рекламувати, як краще рекламуватися. Якщо бізнес піде в гору, купуйте CMS і проводите розкрутку.

Дизайн. Про дизайн треба дізнаватися до замовлення його промальовування. Логотип можна малювати, але з дизайном не варто поспішати. Вартість, терміни обговорюються з орендарями. Проблема в тому, що під різні движки потрібна різна верстка, і тут можуть виникнути труднощі інтеграції намальованого на стороні дизайну на движок орендаря. Деякі орендарі про це попереджають.

Контент. Практично не бачив послуг з наповнення сайту контентом. Швидше за все провайдер може запропонувати свої послуги, для цього треба зв'язатися з менеджером. Нинішня середня вартість додавання одного товару 1,5 у.о. (в залежності від складності; у відповідальних виконавців). Написання текстів близько 600 руб. за 1000 знаків.

Можливі проблеми

Проблеми оренди Інтернет-магазину червоною ниткою проходять через всю статтю. Щоб мені не повторюватися, досить перечитати статтю.

«Орендоване рішення ставить клієнта в серйозну залежність від постачальника послуги. Тому багато магазини воліють працювати за такою схемою: спочатку ПО береться в оренду на кілька місяців, а потім програма викуповується», - стверджує Павло Коротов.

«Кілька підводних каменів зловили при обіцяних" дармових "реєстраціях магазину в системах. Нібито бонусних, за фактом, магазин зареєстрований з тими ключовими словами, які потрібні тим, хто здав движок в оренду, що для новачків може виявитися не помітним при старті, але вельми дивним і прикрим потім », - попереджає Олександра.

Огляд компаній

Сайти взяті з розвідувачів яндекс, гугл.ру і гугл.ком.уа. Інформація взята зі сторінок сайтів і не узгоджена зі службою підтримки, можливі деякі неточності через неправильне опису послуг на сайтах.

Список сервісів:

Shop2you (з коментарями Олександра Фролова)

Ясно: Вартість відкриття 3000 руб . Орендна плата від 600 руб. Термін відкриття від 5 днів

Оптимально: тариф Classic (він відповідає нормальному набору функцій), оренда якого коштує 1500 рубмес.

У вартість входить: створення) двох картинок дя шапки сайту, і індивідуальна настройка кольору (елементарна зміна кольору елементів оформлення). Це в 8 варіантах готових безкоштовних шаблонів. Тех. підтримка та зберігання резервних копій.

Є демонстраційна версія

Не ясно: «Є можливість установки вашого дизайну» - уточнюйте у менеджера, на скільки це безкоштовно, тому що з слів на сайті незрозуміло.

Якщо дизайн надано у вигляді файлів HTML зі стилями, і він відповідає структурі готових рішень, відкриття Lite і Classic коштує 6000 руб (тут і далі коментарі представників виділені подібним чином)

«Консультації фахівців», - незрозуміло якого плану консультації. Якщо з питань движка, так це скрізь безкоштовно, навіть при покупці CMS.
Це консультації по роботі з керуючим сайтом магазину та з інших питань, що мають відношення до інтернет-магазину, його використання і просування

«Вирішення проблеми з хостингом» - незрозуміло, що мають на увазі? Безкоштовний хостинг або вам його платно надають?
Хостинг купувати не треба. Всі магазини працюють тільки на наших фізичних серверах.

Не сказано про можливість викупити повністю версію коробочки.
Можливість викупу не передбачена. З міркування збереження нашої інтелектуальної власності та безпеки роботи магазинів ми не поширюємо вихідні тексти ПО наших магазинів.

Немає ні слова про договорі чи угоді
Згоден, нам потрібно підготувати на сайті розділ документації.
З фізичними особами ми працюємо за договором оферти, з яким можна ознайомитися при замовленні магазину. З ІП та юридичними особами ми укладаємо точно такий же договір, що відрізняється тільки шапкою.

Shoparsenal

Я їх узяв тільки за те, що вони в пошуку видаються досить високо. Це єдиний їх плюс.

Ясно: Орендна плата від 700 руб. Установка на 2 дні. Хостинг входить в оренду

У вартість входить: надання консультацій з просування, рекламу, доопрацюванням, це крім технічних питань.

Розробка унікального дизайну від 200 у.о.

Є демо-версія. Є можливість викупити повністю версію коробочки.

Оптимально: тариф PRO, оренда 700 руб на місяць . Функціоналу вистачить для повноцінного магазину. Хлопці взяли за основу Shop-script PRO.

Не ясно: Немає ні слова про договорі чи угоді. Ні портфоліо. Сайт невиразний і навіює великі сумніви щодо якості роботи компанії.

Insales (з коментарями Олександри Бровчук)

Ясно: Орендна плата від 0 рубмесяц. Не поспішайте: 2% від продажів і всього 200 товарів.
Оптимально: Тариф « Зростаючий »750 руб. \ місяць і 1000 товарів. Відсотка від продажів вже немає
Є демо-версія Платформа движка Ruby on Rails. Є портфоліо (але маленьке). Мені сподобався сам сайт, що трохи в своєму розпорядженні. Є договір.
Мета нашого портфоліо не показати кількість магазинів, а показати можливості системи по дизайну - вони ширші ніж у більшості CMS на російському ринку й багатьох CMS на західному

Не ясно: Хороший функціонал, але нічого не сказано про систему знижок.

Нічого не ясно про «Сервіс Insales», про яку йдеться в «умовах використання». Ніякої конкретної посилання на опис послуг і сервісів немає. Судячи з «Угоди», в послуги входить тільки технічна підтримка та надання движка (про хостинг ні слова!).
Хостинг, щось типу "must be done". Концепція "сервіси для продажів в інтернеті" - охоплює ряд сервісів, які знаходяться в стадії розробки і про них рано говорити.

Не сказано про можливість викупити повністю версію коробочки.
Коробка накладає дуже великі обмеження на швидкість розвитку сервісу, на можливості для клієнта, на доставку нових фіч клієнтам - це перевага SaaS рішення.

Важливо: Принцип оренди тут трохи інший, ніж у всіх. Значення мають кількість товарів та обіг магазину, виходить примусова оплата в залежності від своїх досягнень. Хоча сама компанія до цього ніяких зусиль не докладає.
Кількість товарів впливає на серверні потужності і займану смугу пропускання. Магазин з 500 товарами і з 5000 дають різні навантаження на сервер.

Bornet

Ясно: Орендна плата від 750 рубмесяц. (помісячно 1050)

У вартість входить: Старт магазину 1 день. Безкоштовний хостинг і логотип. Технічна підтримка.

Вартість оригінального дизайну 2900 руб.

Потужний функціонал движка. Є демо-версія. Є можливість викупити повністю версію коробочки. Судячи за описом, функціонал дозволяє проводити складні * маркетингові маніпуляції з товаром.
Є велике портфоліо.

Не ясно: Немає ніякого договору або угоди. Все, що не входить у вартість - платно.

* мається на увазі щось більше, ніж: 2 ціни, рекомендовані товари.

Shop-rent (з коментарями Олексія Леонова)

Ясно: Орендна плата від 450 руб / місяць (найнижча ціна на ринку)

У вартість входить: Старт магазину 1 день. Безкоштовний хостинг. Технічна та рекламна підтримка. Кілька безкоштовних шаблонів.
Так, ми пропонуємо клієнтам близько 20 шаблонів.

Вартість оригінального дизайну 7900 руб.

Є договір-оферта, є велике портфоліо.

Хороший функціонал движка. Є демо-версія. Є можливість викупити повністю версію коробочки (за домовленістю).

Не ясно: Чи входить у розробку дизайн, створення логотипу (від 3 тис. руб.)
Тримати низьку ціну виходить за рахунок оптимізації багатьох процесів: програми, процеси взаємодії з клієнтами біллінг, знімаємо недорогий офіс. Додаткові послуги теж приносять дохід.

Osg

Ясно: Орендна плата від 1500 рубмесяц. До 1000 товарів

У вартість входить:
Переглядів: 922 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0