Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » До питання про аналіз ефективності методів просування для інтернет-магазинів
21:58
До питання про аналіз ефективності методів просування для інтернет-магазинів
Хотів би обговорити і влаштувати своєрідний мозковий штурм на предмет наступної теми. Всі ми хочемо знати, скільки з притягнутих нами відвідувачів стали нашими клієнтами. І причому природно хочемо більше - хочемо знати звідки прийшов купив у нас конкретний товар конкретний клієнт.

Для цього є два шляхи:
  • При замовленні через сайт - статистика відвідувань, з який ми дізнаємося звідки прийшов клієнт, якому ми видали сторінку підтвердження про замовлення
  • При замовленні по телефону, минаючи онлайн-замовлення - запитання: «Звідки ви про нас дізналися?» під час оформлення замовлення по телефону (при отриманні клієнтом замовлення, при дзвінку через деякий час після отримання замовлення для отримання зворотного зв'язку про товар і сервісі від клієнта - потрібне підкреслити)

Але якщо перший варіант, простий і ефективний, то з другим все не так гладко.Кліент може сказати, що прийшов з Яндекса, хоча клікнув на пропозиції в Яндекс.Маркеті або за контекстом Директа, не запам'ятає сайт з якого перейшов випадково блукаючи по мережі - то є дані не точні і недостовірні, для оцінки ефективності роботи того чи іншого інструмента отримання клієнтів (це зовсім не означає, що зворотний зв'язок від клієнта не потрібна - просто від нього потрібна інша інформація, а цю можна спробувати отримати автоматизовано). На жаль є ІМ, які торгують деньгоемкім і технологічним товаром (як наприклад мій - торгівля ноутбуками), в яких відсоток замовлень оформлених по телефону доходить до 70-80%.

Аналізуючи цю задачу, мені прийшла в голову думка, про те, щоб якщо людина хотіла б подивитися телефон (якщо вже він хоче зробити замовлення по телефону, а не скористатися онлайн-замовленням), йому б довелося зробити клік для того щоб побачити його. А за клік прив'язати Ajax фіксацію хто він і звідки. Та не факт, що подзвонить, але хто цікавиться телефоном - майже на 100% потенційний клієнт. А значить просування спрацювало вірно.

Передбачаю кривиться особи юзабілістов. Так приховувати телефон неправильно. Може показувати його неповністю? Що йде у прозорість? Розмістити підказку якусь психологічно легкотравну, щоб клієнт природно сприйняв клік по телефону, щоб повністю його побачити ... На Хабре бачив посилання на сторінку, де автор як плагін для jQuery пропонує трюк, як ніби тягнеш за кут сторінки і при цьому відкривається вихідний код верстки (як якщо б пластир відклеювати). Як варіант можна такий же ефект зробити.

Не кажу, що це правильно. Це тільки варіант, який прийшов в голову. Може хто чого ще цікавого запропонує?

Update:
bico: встановлюємо в офісі міні АТС, і на кожній сторінці (для кожного з аналізованих джерел цільової аудиторії - прим. Webbolt) розміщуємо різні додаткові номери. В кінці дня дивіться скільки дзвінків прийшло на який додатковий номер і розумієте звідки прийшов покупець.
І таким чином будемо знати звідки йде дзвінок.
Lash: замість «залізною» АТС, використовувати для запропонованого bico варіанту рішення на базі VoIP (наприклад безкоштовний Asterisk - прим. Webbolt).
Переглядів: 465 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0