Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 13 » Директ по точному розрахунку.
12:31
Директ по точному розрахунку.
Сьогодні, служба контекстної «реклами Яндекс.Директ» вводить нову оцінку ефективності проведених рекламних кампаній. На даний момент, через підключення нововведень, Директ працює вкрай нестабільно.

За інформацією, яку Яндекс розповсюдив серед рекламих агенств, нововведення торкнуться мінімальної ціни за клік для оголошень з низьким CTR. При зниженні ефективності кампанії нижче порогового рівня, мінімальна ціна за клік буде автоматично збільшуватися, при підвищенні - відповідно зменшуватися, поки не досягне 1 цента. Мінімальна ціна, буде відображатися на сторінці керування кампанією.

У разі, якщо ціна за клік в кампанії нижче встановленої таким чином ціна, покази будуть йти тільки на рекламних майданчиках сайтів-учасників «Рекламної мережі Яндекса», на сторінці «Всі оголошення» і в каталозі Яндекса.

На думку Яндекса, нововведення допоможе підвищити релевантність оголошень Яндекс.Директ і тим самим, зробить їх більш корисними для користувачів. Інформація підготовці цього нововведення з'явилася на сайті SeoNews 23 липня 2007р.

Служба «Яндекс.Директ» була запущена в 2001 році, за 2006 рік Яндекс заробив на рекламі $ 72 млн.

via SeoNews
Переглядів: 408 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0