Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Централізація інтернет-торгівлі
22:19
Централізація інтернет-торгівлі
Компанія «Ельдорадо» в четвер оголосила про запуск нової для вітчизняного ринку послуги «Інтернет-самовивіз". Тепер кожен покупець її інтернет-магазину зможе сам забирати придбаний ним товар у найближчій філії роздрібної мережі продажів. Такий сервіс, відомий на Заході під назвою «pick up in store», широко застосовується у практиці найбільших закордонних рітейлерів, таких як американський Best Buy і німецькі Saturn і MediaMarkt, колишні ключові менеджери яких давно і успішно трудяться в керівництві «Ельдорадо».

Таким чином, компанія відмовилася від планів відкрити по одному локальному інтернет-представництва приблизно в 10 найбільших містах країни. Замість цього потреби зростаючого страшними темпами числа мережевих покупців буде обслуговувати єдиний нинішній сайт eldorado.ru. Працюючий, до речі, на апаратній базі з 2-х (двох) серверів. На «Бітрікс». З піковим навантаженням, під Новий рік вимірювалися десятками тисяч хостів на годину і обіцяє з часом тільки збільшуватися. Чи зійшли в «Ельдорадо» з розуму?

Здається, немає. Річ у простих економічних розрахунках, які обіцяють вартість утримання регіональних інтернет-магазинів в $ 8-10 млн. у рік, у той час як їх загальний оборот не перевищив би $ 40 млн. На тлі $ 60 млн. обороту московського магазину в 2007 році - сума не вражаюча.

В якості точок самовивозу в майбутньому планується задіяти до 800 торговельних майданчиків у Росії і України. Цей канал відвантаження товарів для eldorado.ru повинен стати дуже важливим - до 2011 року через нього буде «крутитися» до $ 100 млн.

До речі, фінансові показники своєї мережевої відділу «Ельдорадо» вперше розкрила в цей же четвер. Правдивість цієї інформації нам підтвердили і неофіційні джерела, так що, можливо, на вітчизняному ринку електронної комерції скоро можна буде зустрічати нового лідера, якщо з п'єдесталу буде потіснено Ozon.ru з його порівнянними $ 66 млн. обороту в минулому році. Зростання останнього, за рахунок невеликої частки дорогою електроніки і побутової техніки в продажі, склав за рік всього 93%. Оцінити зростання eldorado.ru по відкритій інформації не можна, проте за власними оцінками компанії весь ринок зростає на 150-300% на рік (продажу електроніки на тому ж «Озоне» за рік потроїлися), так що сайт, швидше за все, збільшує обороти тими ж темпами.

За оголошеною гендиректором Ozon.ru Бернаром Люке (Bernard Lukey) інформації, сьогодні половина всіх покупців його магазину в столицях забирає товари в пунктах видачі, а в регіонах частка «пікаперів» сягає аж 80%. Це пояснюється економією на досить дорогим доставку. Проте «Ельдорадо», відома своєю агресивною ціновою політикою, доставку з роздрібної мережі здійснює безкоштовно. У чому ж сенс купувати через інтернет, якщо за покупкою все одно доведеться їхати самому? В економії кількох відсотків за рахунок більш низьких цін в інтернет-магазині і в резервуванні для вас товару, якого може і не виявитися в роздробі.

Залишимо не зовсім коректне порівняння з «Озоном» і подивимося на традиційних конкурентів «Ельдорадо». Всі великі роздрібні мережі («М. Відео», «Техносила», «Світ» та інші) йдуть по шляху дроблення інтернет-представництв у регіонах, не висловлюючи занепокоєння низькою рентабельністю. У коментарях «Відомостям» представники компаній говорять оптимістично і навіть критикують ідею «змішувати два самостійних каналу збуту: інтернет і супермаркети, тому що у них різні клієнти». І їх впевненість в собі має під собою грунт: наприклад, оборот інтернет-магазину «Техносила» у 2007 році склав майже $ 32 млн., тобто 2% від загального обороту проти 1% на частку Всесвітньої Павутини у «Ельдорадо». І 2% компанія скоро обіцяє перетворити на 30%.

У «Ельдорадо», тим не менше, залишається козир - за неповних два роки з моменту відкриття, її інтернет-магазин уже вибився в лідери. І це при тому, що штатні IT-шники компанії не написали жодного рядка коду для нього: вся робота від початку і до кінця була віддана на аутсорсинг в компанію Qsoft, про що її представники не втомлюються згадувати. Але це тільки зовнішній прояв того, що компанія просто-напросто не боїться робити ризиковані кроки. Щоправда роль відчайдушного борця за економію на всьому, включаючи покупців, компанія цим часом за собою тільки зміцнює.
Переглядів: 471 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0