Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Будьте уважні до своїх покупців
21:18
Будьте уважні до своїх покупців
Як виглядає ідеальна покупка в інтернет-магазині з боку покупця?

Приємно, коли про тебе дбають, коли улещують, всіляко завойовують твою лояльність.
Саме цього чекає покупець в інтернет-магазині. Тому що цей покупець готовий віддати магазину гроші.
І він чекає до себе відповідного ставлення.

І як неприємно, коли магазин до тебе відноситься як до набридливої ??мухи, від якої хочеться швидше позбутися. Просто привезти товар, забрати гроші і швидше звалити.

Здавалося б, будь-який інтернет-магазин створюється для того, щоб продавати. Для того, щоб заробляти гроші, які платить покупець за товар.

Однак на ділі зустрічається вкрай мало інтернет-магазинів, які відносяться до клієнта не як касирка в гастрономі в далекі 80-90-е, а так, щоб цьому клієнту захотілося користуватися послугами цього магазину і в майбутньому, та плюс до цього щоб він порекомендував цей магазин своїм знайомим.


Наведу кілька прикладів. Назви магазинів принципово не називаю.

1. Вирішив спробувати Arduino. Знайшов магазин, що спеціалізується з даної тематики.
Зробив замовлення через сайт. 2 дні тиша. Ні дзвінка, ні листа.
Подумав, що сайт метрвий і зробив замовлення в іншому магазині. Звідти срзу подзвонили і я домовився на наступний день.
На третій день на роботі сиджу на нараді, дзвінок. Беру трубку, звідти зухвалим тоном - «Алло? Це кур'єр, через 20 хвилин буду у вас ».

Навіть не спробував вибачитися, не представився, не попередив заздалегідь що приїде сьогодні, просто поставив перед фактом. Я чомусь подумав, що це дзвонить кур'єр з другого магазину. Запитую «а який магазин?». Він надовго задумався, потім зашарудів папірцями, десь мабуть прочитав і назвав назву того самого першого магазину, який мовчав вже 3 дні. Я вилаявся і пішов зустрічати. У другому магазині замовлення скасував.

2. Шукав клавіатуру. У маркеті знайшов кілька магазинів. Вибрав з них найкращий за рейтингом з прийнятною ціною. Замовив через сайт.
Через годину мені зателефонувала ввічлива дівчина, уточнила замовлення, вартість, дату і час доставки, запитала чи потрібна здача.
У день замовлення з ранку прийшла смс «Ваш кур'єр Олександр. Він буде у вас через 2 години ». Через 2 години прийшов кур'єр, я заплатив.

Як ви думаєте, де я наступного разу зроблю покупку не роздумуючи? Який магазин я пораджу друзям?
Про який магазині я напишу великий докладний позитивний відгук?

Шановні власники інтернет-магазинів, боріться за клієнта, завойовуйте його, робіть йому ненав'язливі знаки уваги. Це окупиться багаторазово коли він прийде до вас ще один-два-десять разів, приведе з собою друзів і знайомих, залишить відгук на спеціалізованих майданчиках і т.д.

Якщо приймаєте замовлення через сайт, відправляйте йому автоматичне письмо, але ЗАВЖДИ дзвоните клієнтові для підтвердження замовлення, вартості, позицій, наявності та доставки. Цим ви не тільки виявите увагу до клієнта, а й збережете його і, головне, свій час і гроші, якщо в день, коли кур'єру заманеться приїхати без попередження, у покупця раптом не виявиться з собою потрібної суми або його зовсім не буде в місті.
Цими нехитрими діями ви помітно збільшите конверсію свого магазину, тому що кур'єр буде виїжджати лише за підтвердженими адресами. Звичайно, бувають випадки, коли і підтверджені замовлення злітають в останній момент, але це вже витрати виробництва.

Крім цього, будь-яка дрібниця, привезена в подарунок до замовлення (будь то фірмова ручка, знижкова карта, календарик або каталог товару) помітно підвищить ступінь задоволення користувача від зробленої у вас покупки. І хто знає, може бути ввечері цей покупець відкриє цей каталог і там побачить те, що його зацікавить. І знову він замовить цей товар у вас, а не буде шукати інші магазини, тому що він вже знає ваш сервіс, знає вас, він довіряє вам.

Був такий випадок: замовив в інтернет-магазині шини. Подробиць замовлення вже не пам'ятаю, але що мені запам'яталося надовго, так це те, що коли приїхав кур'єр, він надів білі рукавички, упакував кожну шину в індивідуальний пакет, сам заніс шини в квартиру і разом з чеком вручив мені знижкову картку на 5%, фірмовий календарик і ручку. І все це супроводжувалося добрим і ввічливим спілкуванням.

Я був вражений. Ніколи раніше я не стикався з подібним сервісом. І це надовго врізалося мені в пам'ять. З тих пір я неодноразово робив у них покупки і завжди залишався задоволений якістю сервісу.

Продаж - це ж не тільки факт здійснення замовлення і доставки його кур'єром. Це ціла історія з завоюванням лояльності покупця до магазину. І починається вона з дзвінка ввічливого менеджера покупець для підтвердження замовлення та уточнення деталей, за нею йде супровід замовлення менеджером і завершує все якісна і пунктуальна робота кур'єра. А подарунки, річ хоч і не обов'язкова, але це та сама вишенька в торті, яка остаточно закріплює позитивне враження від покупки у вашому магазині.

Причому, якщо сам торт (сервіс) виявився пліснявим, то ніяка вишенька йому вже не допоможе.

Піклуючись про покупців сьогодні ви забезпечуєте себе покупцями в майбутньому.

Бажаю високих продажів гарним інтернет-магазинах
і хороших магазинів всім покупцям!
Переглядів: 467 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0