|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Аналіз покупців книжкового інтернет магазину
22:07 Аналіз покупців книжкового інтернет магазину |
Трохи більше року тому ми з партнером заснували книжковий Інтернет-магазин. За цей рік ми багато дізналися про електронну комерцію в Україну. І я хотів би знову поділитися з Вами деякою інформацією. Я вже писав про системи оплати в Україну і проблеми з Укрпоштою. Сьогодні я хотів би проаналізувати наших покупців - хто вони, де живуть, що воліють розплачуватися і т.д.
Гендерна розподіл
- Чоловіки - 37%
- Жінки - 63%
Кількість зареєстрованих покупців.
Незважаючи на те, що при реєстрації користувачеві надається знижка в 3%, більшість покупок було абсолютно незареєстрованими користувачами.
Незареєстровані покупці зробили 69% покупок, тоді як зареєстровані - тільки 31%.
Географічне розподіл. Країни:
Оскільки наш магазин українською, то й більшість наших покупців були з України:
Київ або не Київ: Незважаючи, на стійка думка, що через Інтернет купують тільки столичні жителі, наша статистика вказує на протилежне. Хоча, безсумнівно, питома вага Київських замовлень, істотно більше, ніж в інших обласних центрах.
- Київ - 28%
- Інші міста - 72%
Обласні центри чи ні: Більшість наших покупців з обласних центрів, хоча були й зовсім маленькі села, в яких немає назв для вулиць, і листоноша всіх знає.
- Обласні центри - 65%
- Необластние центри - 35%
Сума замовлення і способи оплати
Сума замовлення:
- Суми замовлення менше 100 гривень (~ 500 руб.) - 45%
- Суми замовлення від 100 (~ 500 руб .) до 199 гривень (~ 999 руб.) - 39%
- Суми замовлення від 200 (~ 1000 руб.) до 299 гривень (~ 1499 руб.) - 13%
- Суми замовлення від 300 (~ 1500 руб.) до 399грівен (~ 1999 руб.) - 1%
- Суми замовлення від 400 (~ 2000 руб.) до 499грівен (~ 2499 руб.) - 2%
Замовлень із сумою більше 500 гривень (~ 2500 руб.), ми, на жаль не отримували. Але це можна пояснити і тим, що у нас не так багато дорогих книжок.
Вид оплати: В Україні все ще недовірливо люди ставляться до передоплати в Інтернет-магазинах. Можливо, це позначається проблема не розвиненості Інтернет-еквайрингу в Україну.
З усіх замовлень,
- замовлення з передоплатою - 18%
- Післяплата - 82%
Спосіб оплати : У зв'язку з такою великою кількістю післяплати, в статистиці способів оплати накладений платіж вибився далеко вперед.
- Післяплата (УкрПошта) - 79%
- Оплата через банк (платіжне доручення або рахунок) - 9%
- Оплата за допомогою картки через Інтернет - 6%
- Готівка - 3%
- Переклади Unistream - 2%
- Webmoney - 1%
Доставка: У сфері доставки, також лідирує основний оператор післяплати - УкрПошта.
- УкрПошта - 72%
- Кур'єри розвезли - 21% посилок.
- Решта 7% відправилися до покупців за допомогою автоперевізників або були забрані в офісі.
Висновок
В Україні можна і потрібно розвивати електронну комерцію. У першу чергу, розвивати її потрібно в регіонах. І робити це повинні як ми з вами, так і держава з банками. Я сподіваюся, що мій аналіз допоможе комусь почати. Особисто мені, коли ми починали, не вистачало такого огляду.
|
Переглядів: 645 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|