|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Аналіз конкурентів. чужі помилки - ваші переваги
21:52 Аналіз конкурентів. чужі помилки - ваші переваги |
Аналіз конкурентного середовища на ринку здатний дати приголомшливі результати. Слабкі місця конкурентів можна з легкість перетворити в достоїнства вашої пропозиції. Ви можете бути вражені дійсністю конкуренції обраного ринку, а в деяких випадках, виключно на слабкості конкурентів, не придумуючи нічого особисто, створити унікальне для ринку УТП.
Будь-який магазин має слабке місце. Навіть Озон, до певного часу мав проблему зі зворотним зв'язком з клієнтами, що закінчувалося 20% відмов. Що говорити про менш розвинених магазинах.
Що повинен з себе представляти аналіз Інтернет-магазинів конкурентів?
По-перше, аналіз треба робити до того, як почнете вносити інформацію про товари, малювати дизайн і настроювати свій магазин. Природно, після того, як вирішите, який товар будете продавати.
Чому? Все просто.
Аналіз дає розібратися, як організовувати магазин не варто, і як необхідно подавати інформацію на сайті. Куди простіше зробити відразу правильно, ніж потім виправляти помилки, чи не так?
Наприклад про інформацію, серед 5 сайтів з мобільними телефонами, я не знайшов навіть натяку на сегментування аудиторії. Тобто, якщо я шукаю бізнес-телефон, мені треба перегорнути всі сторінка каталогу, щоб хоча б по фотографії визначити, що даний телефон підійде для ділової людини. Що вже говорити про характеристики, необхідних бізнесмену - пошук може затягтися дуже сильно.
Що вже говорити про проблеми дизайну, якими страждають 90% всіх магазинів.
По-друге, складіть заздалегідь список критеріїв, за якими будете судити сайти конкурентів.
Навіщо?
Тому що, захопившись процесом, з голови легко може вилетіти якийсь важливий критерій оцінки сайту. Та й лише замислившись, що важливо оцінити, ви зможете врахувати всі необхідні критерії. Правда, все одно по ходу аналізу, парочку додасте до списку.
Списком можу допомогти. Спершу, яким повинен бути сайт:
Простим;
Зручним;
Інформативним;
Приємним для сприйняття оком.
Критерії оцінки інформації на сайті:
1. Прозорі умови доставки та оплати. Стислість і зрозумілість їх викладення;
2. Програма лояльності (акції знижки);
3. Навігація по сайту, зручність структури каталогу;
4. Удобочитаемость продають текстів;
5. Процес оформлення замовлення;
6. Якість інформації на сторінці товару;
7. Якість роботи служби підтримки сайту;
8. Ціноутворення.
Міг щось упустити, так що доповніть мене, якщо придумаєте щось важливе.
У цілому, важливі ваші відчуття, як клієнта. Прикиньтеся самі для себе новачком у покупках через Інтернет, і абсолютно не знати про товар. Пройдіться по сайтах, записуйте всі думки, які приходять в голову на аркуші паперу у стовпчик. Подумайте над ними, максимально абстрагуйтеся від суб'єктивності вашого сприйняття - впевнений, що деякі з них ви відразу викресліть. Пронумеруйте за шкалою значущості для клієнта і проженете за списком критеріїв, щоб у вас по кожному пункту вийшов список мінусів чужих магазинів.
Що робити зі списком?
Якщо ви задаєте таке питання, задумайтеся, а чи варто взагалі створювати магазин?
«Протипоказання»
Але хотілося б так само застерегти робити поспішні висновки. Тут вже й відоме прислів'я попереджає, та й обміркувати шляху перетворення чужих помилок в свої переваги необхідно вдумливо.
Ще в деяких випадках існує причинно-наслідковий зв'язок, якого не видно неозброєним оком. Наприклад, барвистий рекламний блок на сторінці товару на видному місці, інтригуючий відвідувачів клікнути по ньому. Декому може здатися, що це круто, а насправді перебиває замовлення.
Безперечно, щоб провести хороший аудит, необхідні навички інтернет-маркетингу. Якими б не були особисті відчуття, і як би об'єктивно ви не намагалися підійти до оцінки, існує статистика, психологія поведінки людини та інші премудрості. До того ж кількість досвіду і знань може виявитися недостатнім, щоб визначити всі мінуси, зазирнути глибше, ніж заплутаний текст про умови доставки. А головне знайти вірне рішення чи застосування для свого сайту.
Майже теж саме, як ставити діагноз хворому і не бути при цьому терапевтом.
Особистий досвід
Коли я збирав інформацію про компанії орендаторів для статті: «Все про оренду Інтернет-магазинів», я помітив купу недоробок і нереалізованих можливостей у поданого через сайт інформації. Чесно кажучи, я був вражений, на скільки більшість орендарів, бідно інформує потенційних клієнтів про свою пропозицію. Елементарно вичитуючи необхідну інформацію для складання думки про сервіс, я в умі склав приблизний список проблем і придумав, що і як варто було подати, і вже навіть на цьому залучати клієнтів до своєї пропозиції. Можете подивитися скільки інформації мені вийшло зібрати з сайтів.
|
Переглядів: 563 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|