Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Amazon.com патентує поганий сервіс для «поганих» покупців
22:35
Amazon.com патентує поганий сервіс для «поганих» покупців
Якщо система комп'ютерного аналізу вважає, що даний конкретний покупець не принесе інтернет-магазину багато грошей, то його можна обслуговувати в останню чергу. Така суть нового патенту Generating Current Order Fulfillment Plans Based on Expected Future Orders, який отримала компанія Amazon.com від патентного відомства США.

Система підраховує, яка прибуток від кожного замовлення при різних термінах доставки (з урахуванням вартості зберігання товару). Таку систему, ймовірно, запускають у дію в період різдвяних продажів, коли служба оформлення замовлень і доставки все одно не здатна обслужити всіх клієнтів вчасно, так що деяких спеціально «загальмовують», а самі прибуткові переставляють вперед по черзі. Заявка на патент була подана в 2001 році, так що система напевно вже пройшла тестування або навіть введена в дію.

Ілюстрація з патенту

Незважаючи на всю цинічність патенту, деякі експерти запевняють, що він представляє собою природний розвиток інтелектуальної системи логістики. Це спроба пошуку компромісу між короткочасними і довготривалими програмами підвищення лояльності клієнтів. Спосіб задовольнити всіх і при цьому знизити власні витрати.
Переглядів: 489 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0