Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » 8 порад з організації онлайн підтримки
22:01
8 порад з організації онлайн підтримки
Image

Не так давно, після публікації статті «10 причин, за якими ви втрачаєте клієнтів», розвинулася цікава дискусія на тему про необхідність підтримки відвідувачів на сторінках вашого інтернет-магазину.

Думки, які ми винесли з тієї замітки і коментарів, були приблизно такі: чат потрібен для того, щоб допомогти вашому відвідувачеві стати вашим клієнтом. Чат потрібен для того, щоб мати живий зв'язок з вашими клієнтами. Чат потрібен для того, щоб знати, які проблеми у вас є, і вирішити, як з ними працювати. Чат потрібен ...

Нижче наведені ідеї, які допоможуть зробити онлайн підтримку ефективною:

1. Будьте доступні.
Ні хто не змушує ваших менеджерів працювати цілодобово, але статус «офлайн» біля кнопки «чат з оператором» в робочий час не викликає довіри. Якщо ви не можете забезпечити підтримку як мінімум у бізнес час, то може взагалі відмовитися від цієї ідеї?

Хорошим рішенням служить написане розклад роботи менеджерів біля кнопки чату.

2. Будьте ввічливі і дотримуйтесь етикет.
Це може прозвучати забавним, але не всі пам'ятають про те, що потрібно вітатися і прощатися!
Багато чат-сервіси пропонують відвідувачу представитися, перед тим як задати питання. Тоді чому ви не звертаєтесь до людини по імені?!

Немає нічого більш дивного, ніж грубі й безглузді відповіді підтримки. І заради бога, не сперечайтеся з клієнтами)

3. Постійно вдосконалюйте мистецтво спілкування і продажів.
Ваше завдання допомогти відвідувачу. Допомогти розібратися з вашим сервісом і товаром. Поставтеся до відвідувача як до приємного гостю і тоді він, може, стане вашим клієнтом. Збирайте типові питання і сценарії, аналізуйте і готуйте на них хороші відповіді.

Типовою помилкою можна вважати мовчання менеджера після привітання (найчастіше автоматичного). «Здрастуйте» ... Допоможіть людині зорієнтуватися: «Здрастуйте, Михайло! Задавайте ваші питання. "

4. Посміхайтеся вашим гостям.
Якщо вибраний чат дозволяє встановлювати фотографію менеджера, обов'язково скористайтеся такою функцією. Нехай підтримка буде з людським обличчям. Але не поспішайте, якщо у вас немає хорошої, привітній фотографії. Темні або червоні обличчя з полиском від спалаху і втомою на обличчі придатні тільки, щоб радувати ваших конкурентів.

5. Не переадресовувати питання до інших менеджерам без крайньої потреби.
Намагайтеся відповідати повністю, не дискредитуючи свою компетентність і не змушуючи відвідувача пояснювати одне і теж кілька разів. Якщо потрібно пояснення іншого фахівця - зв'яжіться з ним самостійно, не перекидаючи клієнта.

6. Будьте гнучкіше.
Вивчаючи роботу підтримки на двох конкуруючих сайтах, ми спеціально попросили менеджерів про нетипової послугу. На одному з них нам сказали «Вибачте, не можемо», а на іншому відповіли так: «Взагалі-то ми так не працюємо, але почекайте хвилиночку, я уточню, що можна придумати». І нам запропонували альтернативний варіант. У який магазин ви прийдете в наступний раз: в той, де вам відмовили або в той, де спробували зрозуміти і допомогти?

Це не означає, що потрібно відступати від корпоративних принципів чи правил. Просто спочатку можна закласти невелику похибка, яку менеджери можуть використовувати, як простір для маневру.

7. Пообіцяли - виконуйте!
Свою репутацію можна «злити» в одну мить. Добре подумайте, перед тим як давати обіцянку клієнтам. Порожні обіцянки гірше відмови!

8. Не ставайте роботами, спілкуйтеся.
У третьому пункті ми вже говорили про сценарії відповідей. Вони допомагають економити час вашого менеджера. Вони допомагають вирішувати типові ситуації. Але не варто цим зловживати. Адже ваш клієнт зайшов у чат, а не в розділ «довідка по сайту». І справедливо очікує діалогу. Якщо вам необхідно вставити велику стандартну фразу, зробіть хоча б вигляд, що ви її друкуєте

Чек-лист з організації підтримки інтернет-магазинів містить набагато більше восьми пунктів. Проте дотримання хоча б цих невеликих правил, дозволить уникнути невдоволення ваших клієнтів і збільшення їхньої лояльності.

Цю та інші статті можна знайти на блозі про інтернет-магазинах в українських реаліях
Переглядів: 458 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0