|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » 21 способів схилити клієнта зробити замовлення по телефону
21:56 21 способів схилити клієнта зробити замовлення по телефону |
Як розмовляти з клієнтами по телефону в інтернет- магазині Після списку будуть дані пояснення по кожному пункту.
- Розмова з клієнтом повинен починатися з «Здрастуйте, * назва магазину *» (або щось схоже). Ніяких «алло», «так» і тд .
- викорінювати з розмов менеджерів «слова паразити». Мова повинна бути чистою.
- Відповіді менеджера завжди повинні бути впевнені й позитивні. Особливо стосується це питань зі шпилькою з боку клієнта.
- «Посміхайтеся» у трубку. Голос менеджера повинен звучати бадьоро й весело. У асьці стримано використовуйте смайлики типу «)», якщо клієнт сам вставляє графічні смайли, можна використовувати і їх.
- Підвищуйте компетентність менеджерів. Чим вища кваліфікація фахівця, тим якісні відповіді для клієнта, тим вища довіра клієнта до вашої компанії.
- Ніколи не перебивайте клієнта. Дослухати до кінця, навіть якщо ви вже знаєте кінцівку питання.
- Постарайтеся дізнатися, які цілі переслідує клієнт, купуючи цей товар. Можливо, його вибір не відповідає поставленим цілям, завдання менеджера пояснити невірний вибір і дати компетентну консультацію.
- Не дозволяйте менеджеру довго розпитувати клієнта про контактної інформації, розповідати по телефону про акції і знижки і решту несуттєву інформацію.
- Якщо необхідного товару немає, завжди пропонуйте клієнту інші варіанти.
- Працюйте в режимі «менеджер-клієнт», а не «клієнт-менеджер».
- Якщо розмова зайшла про те, що магазин буде зв'язуватися з клієнтом через певний час, чітко визначите це час.
- Завжди передзвонює клієнтові, якщо відбулися які-небудь істотні відхилення від домовленостей з клієнтом.
- Якщо у вас, що продається "дрібне" до товарів, що стоїть невеликі гроші, проходить якась промо-акція з пробниками або каталогами, запропонуйте клієнтові купити «дрібниця» або участь у промо-акції.
- В кінці розмови підштовхуйте клієнта до замовлення фразами «на яке число оформляти доставку?», «Який товар будете замовляти?»
- Якщо запитуваний товар проходить по акції або має знижку - обов'язково повідомте про це нам.
- Не можна впихати клієнту залежаний товар. Обман завжди ставати явним. Пропонуйте клієнту товар, який би порадили самі собі.
- Повідомляйте по телефону клієнтам разом з сумою замовлення їх знижку.
- Не можна використовувати фразу: «це останні на складі» як прийом для переконання зробити покупку.
- Якщо вирішили через менеджера дізнаватися, звідки прийшов клієнт, не будьте наполегливі. Максимум 2 питання.
- Завжди дякуйте клієнта за надану вам довіру: «спасибі за замовлення» або «спасибі за покупку».
- У асьці завжди в одному повідомленні з інформацією товару вказуйте його ціну.
Коментарі до 21 способом
|
Переглядів: 492 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|