Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » 21 способів схилити клієнта зробити замовлення по телефону
21:56
21 способів схилити клієнта зробити замовлення по телефону
Як розмовляти з клієнтами по телефону в інтернет- магазині
Після списку будуть дані пояснення по кожному пункту.

  1. Розмова з клієнтом повинен починатися з «Здрастуйте, * назва магазину *» (або щось схоже). Ніяких «алло», «так» і тд .
  2. викорінювати з розмов менеджерів «слова паразити». Мова повинна бути чистою.
  3. Відповіді менеджера завжди повинні бути впевнені й позитивні. Особливо стосується це питань зі шпилькою з боку клієнта.
  4. «Посміхайтеся» у трубку. Голос менеджера повинен звучати бадьоро й весело. У асьці стримано використовуйте смайлики типу «)», якщо клієнт сам вставляє графічні смайли, можна використовувати і їх.
  5. Підвищуйте компетентність менеджерів. Чим вища кваліфікація фахівця, тим якісні відповіді для клієнта, тим вища довіра клієнта до вашої компанії.
  6. Ніколи не перебивайте клієнта. Дослухати до кінця, навіть якщо ви вже знаєте кінцівку питання.
  7. Постарайтеся дізнатися, які цілі переслідує клієнт, купуючи цей товар. Можливо, його вибір не відповідає поставленим цілям, завдання менеджера пояснити невірний вибір і дати компетентну консультацію.
  8. Не дозволяйте менеджеру довго розпитувати клієнта про контактної інформації, розповідати по телефону про акції і знижки і решту несуттєву інформацію.
  9. Якщо необхідного товару немає, завжди пропонуйте клієнту інші варіанти.
  10. Працюйте в режимі «менеджер-клієнт», а не «клієнт-менеджер».
  11. Якщо розмова зайшла про те, що магазин буде зв'язуватися з клієнтом через певний час, чітко визначите це час.
  12. Завжди передзвонює клієнтові, якщо відбулися які-небудь істотні відхилення від домовленостей з клієнтом.
  13. Якщо у вас, що продається "дрібне" до товарів, що стоїть невеликі гроші, проходить якась промо-акція з пробниками або каталогами, запропонуйте клієнтові купити «дрібниця» або участь у промо-акції.
  14. В кінці розмови підштовхуйте клієнта до замовлення фразами «на яке число оформляти доставку?», «Який товар будете замовляти?»
  15. Якщо запитуваний товар проходить по акції або має знижку - обов'язково повідомте про це нам.
  16. Не можна впихати клієнту залежаний товар. Обман завжди ставати явним. Пропонуйте клієнту товар, який би порадили самі собі.
  17. Повідомляйте по телефону клієнтам разом з сумою замовлення їх знижку.
  18. Не можна використовувати фразу: «це останні на складі» як прийом для переконання зробити покупку.
  19. Якщо вирішили через менеджера дізнаватися, звідки прийшов клієнт, не будьте наполегливі. Максимум 2 питання.
  20. Завжди дякуйте клієнта за надану вам довіру: «спасибі за замовлення» або «спасибі за покупку».
  21. У асьці завжди в одному повідомленні з інформацією товару вказуйте його ціну.

Коментарі до 21 способом
Переглядів: 492 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0