Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » 10 +1 причина, по яких ви втрачаєте клієнтів
22:02
10 +1 причина, по яких ви втрачаєте клієнтів
Image

Ваш магазин приносить дохід. Чи може він бути більш прибутковим? Звичайно, якщо ви заповіді, як мінімум, ті десять пунктів, які перераховані нижче. Пройдіться уважно по цьому «чек аркушу» і у вас, напевно, знайдеться пару зауважень до свого магазину. Часом навіть великі і солідні інтернет-магазини допускають такі дитячі помилки.

З моменту написання цієї статті, зіткнувся з ще однією розповсюдженою помилкою. Тому, спеціально для хаброчітателей додав бонусний, одинадцятий випадок, що допомагає вашим клієнтам покинути інтернет-магазин без покупки.

1. Головна сторінка виглядає блякло й безособово
Що бачить ваш відвідувач, потрапляючи на головну сторінку магазину? Чи може з 100% упевненістю сказати, що це інтернет-магазин? Чи може він дізнатися, чим торгує цей магазин? Типовою помилкою є зневагу до законів комерційного дизайну. Крім дрібного шрифту і відсутності належного опису, часто не завжди вдається знайти центр композиції. Всі тексти і малюнки виглядають чи другорядним або ж кожен елемент намагається «перекричати» сусідній. Згадайте, як виглядає газета безкоштовних оголошень, заповнена масою строкатих рекламних блоків.

Пожалійте час і очі свого відвідувача - він затримається довше на вашому сайті і, можливо, зробить замовлення.

2. Чи видно способи зв'язку з менеджерами?
Одним покупцям простіше прийти в магазин і самим відшукати товар на полицях, іншим же зручніше прямо з порога запитати продавця про наявність та вартості. Навіть якщо ваш магазин створював професійний дизайнер, проконтролюйте, щоб тим, кому зручніше подзвонити або написати вам, виклавши свої питання, не довелося довго шукати, як це зробити. Ідеальним варіантом буде номер телефону, який завжди навідь. Наприклад, у верхній частині сторінки.

3. Чи є інформація про способи оплати та умови доставки?
Чи варто відвідувачу витрачати час на пошук товару у вашому магазині, якщо він не має можливості оплатити тими способами, які ви можете прийняти? Чи варто витрачати час, якщо ви не зможете доставити оплачений товар вашому покупцеві? Відповіді очевидні - ви не можете обслужити такого клієнта, також як не зможете обслужити тих, хто не зміг знайти інформацію про способи оплати та доставки на вашому сайті. Навіть якщо останні живуть у кварталі від вашого офісу, і мають можливість оплатити, вони про це не дізнаються.

За хороші манери можна прийняти наявність пункту про оплату і доставку на видному місці.

4. Чи зручні способи оплати та доставки для вашого потенційного клієнта?
Навіть якщо інформація про те, як оплатити, куди і за скільки ви зробите, висить на самому видному місці, ваш відвідувач може піти розчарованим через бідність ваших послуг. Постарайтеся дізнатися, якими способами буде зручніше розплачуватися вашим потенційним покупцям. Також, дізнайтеся їх побажання по доставці. Дізнайтеся і здійсніть!

5. Чи зручно знайти потрібний товар у вашому магазині?
Нерідко покупці проходять мимо потрібної полиці з товаром, не помічаючи його. Крім рубрикаторів і каталогів добре мати форму пошуку. Добре якщо вона буде з Автопідстановка. І результати пошуку варто видавати так само грамотно, як це роблять пошукові системи. Це не складно - існує маса готових рішень.

6. Чи продає «продакт Пейдж»?
«Продакт Пейдж» або, іншими словами, «сторінка товару», мабуть, одна з найважливіших в інтернет-магазині. Адже саме на ній приймається рішення про покупку або не купівлі товару у вас. Всі умови, зазначені у пункті № 1, справедливі і для цієї сторінки. Крім цього, перевірте, чи достатньо хороші опису для товару? Чи вказана вартість? Якісна чи фотографія? Чи одразу видно, що потрібно робити, щоб купити товар: покласти у кошик, зателефонувати, ввести код або щось ще?

Створюйте кнопки з спонукають текстами, наприклад «Відкласти в кошик» або «Купити!»

7. Вказується чи, що товар є у наявності?
Економити чужий час це - надавати повагу іншим. Поважайте ваших відвідувачів, розповідайте їм про наявність чи відсутність того чи іншого товару відразу. Поважайте ваших менеджерів, не змушуючи дзвонити лише для того, щоб відмовити через відсутність позиції на складі.
Приємно мати справу з тими, у кого інформація про наявність товару завжди на виду і завжди актуальна.

8. Чи легко знайти кошик, після додавання в неї товару?
Адже не дарма в інтернет-магазинах перейняли аналогію кошики з супермаркетами, де вона завжди поруч з вами. Безглузді ситуації пошуку кошика на сайтах все таки зустрічаються. Гарне юзабіліті - теж повага до вашого клієнта.

9. Ваші менеджери мовчать
Ми зробили все за інструкцією: знайшли товар і оплатили його. Що відбувається далі? У хороших магазинах нам надсилають електронний лист з подальшими інструкціями, а потім дзвонять і повторюють все ще раз. А що відбувається у вашому магазині? Чи відповідає менеджер на повідомлення, написані у формі зворотнього зв'язку на сайті? Чи відповідає на листи, надіслані на зазначені в контактних даних адреси? А чи вільна телефонна лінія?

10. Що ви даєте своєму клієнтові після того, як він зробив покупку, крім товару, чека і гарантії?
Багато нічого не дають. Тому в конкурентній боротьбі їх легко обходять ті, хто залишає хоч щось після себе. Наприклад, візитку або рекламну листівку свого магазину. Або чужого магазину. Так, не дивуйтеся, партнерство велика річ! Про це ми незабаром ще розповімо.

І ще одна типова помилка, не мовчіть коли вас хвалять і тим більше, коли вас лають.
Згадайте, як часто ви перевіряєте наявність нових відповідей на повідомлення залишене вами на форумі, блозі або ще де -небудь. Вам цікаво дадуть відповідь вам і відповідь дадуть. Також це цікаво і відвідувачеві вашого магазину. Відгуки на вашому сайті про вас самих або про товар це - ваш діалог з покупцем. Це те, на що інші витрачають тисячі доларів - ваш аналіз споживчих потреб. Якщо вас лають у справі, не потрібно видаляти такі відгуки, краще скажіть: «спасибі»!

Не варто писати коментарі самим собі, імітуючи бурхливу дискусію. Це завжди відштовхує.

Це далеко не повний список того, що слід перевіряти в працюючому інтернет-магазині або враховувати при розробці. Але виконання цих десяти умов уже підвищити конверсію відвідувачів в покупців.

Давайте ще раз коротко пройдемося по пунктах:

1. Не економте на дизайні.
2. Помістіть телефонний номер на виду.
3. Поряд з телефонним номером помістіть інформацію про способи оплати та доставки.
4. Розширюйте способи оплат, продумайте ще раз способи доставки.
5. Пропрацюйте до дрібниць пошук по сайту.
6. Не економте на копірайтерів та фотографів. Вказуйте ціну відразу. Опишіть відвідувачу потрібну дію для здійснення покупки.
7. Вказуйте актуальну інформацію про наявність товару. Автоматизуйте це.
8. Поважайте своїх відвідувачів!
9. Перевіряйте працездатність всіх каналів зв'язку.
10. Залишайте щось після себе.
11. Працюйте з відгуками.

Цю та інші статті можна знайти на блозі про інтернет-магазинах в українських реаліях
Переглядів: 476 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0