![](/.s/t/944/7.jpg) |
|
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Знайомство з гостями, або як правильно прийняти замовлення
19:33 (100%) Знайомство з гостями, або як правильно прийняти замовлення |
Якщо знайомство гостя з рестораном починається з гардеробу і вибору столика, то знайомство з офіціантом - звичайно ж із замовлення. Про те, як зробити це знайомство приємним для гостя і корисним для офіціанта, і піде мова в наступній замітці. Отже, як правильно прийняти замовлення. Коли гості пройдуть в зал і сядуть за обраним столиком, офіціант підходить до них, вітається, пропонує меню та карту вин. Представлятися гостям чи ні? Це питання зазвичай залишається на розсуд адміністрації даного конкретного ресторану, і такі питання регулюються правилами кожного конкретного ресторану. У багатьох ресторанах в офіціанта на лацкані присутній бейдж з ім'ям, так що спеціально представлятися немає необхідності. У якихось закладах прийнято, щоб офіціант при першому підході до гостей говорив як вітання що-небудь на зразок «добрий вечір, мене звуть Іван, я ваш офіціант на сьогоднішній вечір». Потім офіціант підходить до гостя з лівого боку і подає меню в розгорнутому вигляді, а також винну карту. Меню в першу чергу подається дамам. Поки гості вивчають меню і роблять вибір, офіціант не повинен надовго випускати з уваги їхній столик. Він повинен бути готовий підійти в будь-який момент, щоб допомогти з вибором або прийняти замовлення. Якщо гості питають поради щодо того, які страви вибрати, офіціант не повинен говорити, що всі страви однаково хороші - гість чекає ради, значить, варто допомогти йому зробити вибір. Так само як не треба відразу ж рекомендувати найдорожчі страви, які є в меню. Краще допомогти гостю уточнюючими питаннями, - наприклад, що він вважає за краще, рибу чи м'ясо, - і порекомендувати будь-яке з фірмових страв ресторану. В окремих випадках потрібно повідомляти клієнтові, скільки за часом готується те чи інше гарячу страву. Необхідно також уточнити у клієнта бажаний ступінь прожарювання м'яса. Якщо в штаті ресторану немає окремого співробітника, що консультує гостей щодо вибору вин - то є сомельє, то з вибором вина та інших напоїв також допомагає офіціант. Після прийому замовлення офіціант звичайно повторює його гостеві з метою підтвердження. Це дозволить надалі уникнути непорозумінь з приводу складу замовлених страв, особливо якщо гостей багато і замовлення складний. Коли замовлення прийняте і підтверджене, офіціант забирає меню і ставить на стіл чарки і прилади відповідно до порядку подачі страв.
Дубликат статьи: (0%)
|
Переглядів: 983 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 5.0/1 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
![](/stat/1739069094)
Онлайн всього: 8 Гостей: 8 Користувачів: 0
|