Як писати заголовки, що приносять гроші?
Отже, в цьому пості ми з вами розберемо, як зробити заголовок чіпляють, як зробити так, щоб користувач не зміг пройти повз.
Прийом № 1 Є вже купа заголовків на всі випадки життя, які свого часу відмінно працювали і приносили своїм авторам великі гроші. Використовуйте їх у себе.
Правило № 2 Логіка в написанні заголовків - головний ворог. Єдиний спосіб перевірити, чи працює заголовок - це тестувати його. Як правило, ті заголовки, які здавалися нам самими дивними і, здавалося, ні за яких умов не повинні були дати хороші результати, виявляються дуже ефективними.
Правило № 3 Якщо ви пишіть відповідальне продає лист, робите важливу email розсилку, пишіть гарну статтю, не економте час і сили на заголовках. Напишіть від 10 до 100 заголовків і потім виберіть декілька найбільш вдалих з них і протестуйте.
Правило № 4 Добре працюють заголовки починаються з «як». Не знаю чому, але людей це притягує. Люди хочуть одержати швидкий і простий відповідь на своє питання.
Правило № 5 Добре працюють заголовки зі словом «безкоштовно». Народ любить халяву) CTR у таких заголовків завжди дуже хороший.
Правило № 6 Добре працюють заголовки, містять гарантії. Наприклад: «Зароби 10 000 $ за наступний місяць або отримай гроші назад»
Правило № 7 Заголовок не обов'язково повинен бути смисловим, він не обов'язково повинен описувати ваш товар. Він може містити абсолютно бессмиленние нісенітниця, але буде відмінно чіпляти людей. Наприклад: «Новий підхід до інвестицій, таємниця червоного слона».
Правило № 8 Добре працюють заголовки в питальній формі. Питання - це те, що змушує людину зупинитися і задуматися. «Ви все ще кип'ятіть?» )))))))))))
Правило № 9 Добре працюють заголовки, які звертаються до ваших потенційним відвідувачам, тобто містити слова «ви», «ти »та їх похідні. Наприклад: "Тобі не надягло сидіти на місці!? Твоя доля у твоїх руках. "
Правило № 10 Якщо повідомлення запускається в цільову аудиторію, то відмінно працює звернення до цільової аудиторії, наприклад:« Ефективні стратегії розвитку для малого бізнесу »
Ось власне і все. Використовуйте ці прийоми, не бійтеся експериментувати. Поки що в Росії дуже мало людей вміють писати гарні заголовки і ви можете на цьому вигравати у своїх конкурентів. Дубликат статьи: (0%)
|