Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Збільшити ctr на 80% за 10 хвилин? легко! (Частина 2 - 10 правил успішних заголовків)
21:18
(100%) Збільшити ctr на 80% за 10 хвилин? легко! (Частина 2 - 10 правил успішних заголовків)

Як писати заголовки, що приносять гроші?

Отже, в цьому пості ми з вами розберемо, як зробити заголовок чіпляють, як зробити так, щоб користувач не зміг пройти повз.

Прийом № 1
Є вже купа заголовків на всі випадки життя, які свого часу відмінно працювали і приносили своїм авторам великі гроші. Використовуйте їх у себе.


Правило № 2
Логіка в написанні заголовків - головний ворог. Єдиний спосіб перевірити, чи працює заголовок - це тестувати його. Як правило, ті заголовки, які здавалися нам самими дивними і, здавалося, ні за яких умов не повинні були дати хороші результати, виявляються дуже ефективними.


Правило № 3
Якщо ви пишіть відповідальне продає лист, робите важливу email розсилку, пишіть гарну статтю, не економте час і сили на заголовках. Напишіть від 10 до 100 заголовків і потім виберіть декілька найбільш вдалих з них і протестуйте.


Правило № 4
Добре працюють заголовки починаються з «як». Не знаю чому, але людей це притягує. Люди хочуть одержати швидкий і простий відповідь на своє питання.


Правило № 5
Добре працюють заголовки зі словом «безкоштовно». Народ любить халяву) CTR у таких заголовків завжди дуже хороший.


Правило № 6
Добре працюють заголовки, містять гарантії. Наприклад: «Зароби 10 000 $ за наступний місяць або отримай гроші назад»


Правило № 7
Заголовок не обов'язково повинен бути смисловим, він не обов'язково повинен описувати ваш товар. Він може містити абсолютно бессмиленние нісенітниця, але буде відмінно чіпляти людей. Наприклад: «Новий підхід до інвестицій, таємниця червоного слона».


Правило № 8
Добре працюють заголовки в питальній формі. Питання - це те, що змушує людину зупинитися і задуматися. «Ви все ще кип'ятіть?» )))))))))))


Правило № 9
Добре працюють заголовки, які звертаються до ваших потенційним відвідувачам, тобто містити слова «ви», «ти »та їх похідні. Наприклад: "Тобі не надягло сидіти на місці!? Твоя доля у твоїх руках. "


Правило № 10
Якщо повідомлення запускається в цільову аудиторію, то відмінно працює звернення до цільової аудиторії, наприклад:« Ефективні стратегії розвитку для малого бізнесу »

Ось власне і все. Використовуйте ці прийоми, не бійтеся експериментувати. Поки що в Росії дуже мало людей вміють писати гарні заголовки і ви можете на цьому вигравати у своїх конкурентів.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 496 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0