У статті про збільшення CTR я вже згадав, що заголовки - це найпотужніший інструмент у вирішенні цього завдання. Яким повинен бути хороший заголовок?
Ви, напевно, під час серфінгу по інтернету не раз натикалися на таку рекламу, банер, що пропустити його було ну просто неможливо. Навіть не дивлячись на те, що у вас були якісь справи, невидимий буравчик свердлив вас, і ви в підсумку натискали на цю рекламу. Опустимо зараз, що, швидше за все, зміст сторінки, на яку ви перейшли, вас розчарувало. Ми своїх відвідувачів розчаровувати не будемо. Тим не менш, це - приклад гарного заголовка. ГОЛОВНА МЕТА ЗАГОЛОВКА - зачіп УВАГА ЛЮДИНИ, ЗМУСИТИ ЙОГО ЧИТАТИ. Чому так?
Справа в тому, що люди в інтернеті не читають, вони побіжно переглядають і під час перегляду їх увагу зупиняється на «маячка». Такими «маячками» можуть бути картинки, заголовки, підписи до картинок, Постскріптуми і т.д. Ваше завдання - зробити ці маячки максимально ефективними для себе. Для чого робити заголовки чіпляти?
Візьмемо простий приклад. Вам потрібні пластикові вікна, ви набираєте в Яндексі запит «доставка піци». На першому місці сайт із заголовком «Доставка піци Москва (ЮАО)», а на третьому місці сайт із заголовком «Гаряча піца у вас вдома через 30 хвилин або ми оплатимо вам замовлення» Я думаю, що не дивлячись на різницю в місцях в списку видачі , друге оголошення збере набагато більше кліків. Хоча мало бути навпаки. І власники першого оголошення заплатили більше грошей за те, щоб опинитися на першому місці, а клієнтів отримали набагато менше. Це ж відноситься і до банерів, і до решти рекламі де ви платите за покази. Ваше завдання - максимально ефективно використовувати куплені покази. Для реклами з оплатою за клік потрібно дотримуватися іншої стратегії. Тут вам все одно, скільки разів покажуть оголошення, ваше завдання - зібрати максимально цільову аудиторію. Тобто не платити за кліки роззяв, а платити за відвідувачів максимально налаштованих на покупку. В іншому, реклама з оплатою за клік - це окрема тема. Де застосовувати чіпляють заголовки?
Якщо ви оптимізуєте свій сайт в пошукових системах і конкуруєте з іншими сайтами в списку видачі.
- Якщо ви розміщуєте свій сайт в соціальних закладках, каталогах, рейтингах і т.п. Ваше завдання вицепіл увагу відвідувача із загальної маси.
- Якщо ви робите e-mail розсилку. Щоб ваш лист не закрили як спам, використовуйте чіпляючий заголовок.
- Якщо вам треба змусити користувача вчитатися в комерційну пропозицію, статтю, текст, що продає.
- І ще купа інших застосувань. Я думаю, ви і самі знайдете, де це застосувати
У другій частині ми поговоримо з вами про практичну сторону питання, тобто про те, як зробити заголовок чіпляти? Дубликат статьи: (0%)
|