Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Виробництво пластикових карт
19:21
(100%) Виробництво пластикових карт
Сфера застосування пластикових карт з кожним днем ??зростає. Побічно або прямо пластикові карти щодня зустрічаються в нашому житті. Зараз дисконтні пластикові карти стали необхідним інструментом розвитку бізнесу, допомагаючи організаціям залучити нових клієнтів. Мало того, що пластикові картки застосовуються для безготівкового розрахунку, вони також сприяють поліпшенню іміджу і престижу компанії.
Різноманітність пластикових карт дуже велике:
дисконтні пластикові картки - власник картки може користуватися різними бонусами, знижками та іншими привілеями мережі компаній.
Прозорі пластикові картки (візитки) - поступово набирають популярність і навіть у багатьох колах стають модними.
Клубні пластикові картки - ці карти використовуються в якості візитки різних клубів, ресторанів, фітнес центрів і багатьох інших підприємств.
Страхові пластикові карти - використовуються для ідентифікації клієнта страховою компанією. У них можуть міститися індивідуальні дані власника, номер поліса, термін страховки, програму і т.д.
Рекламні та сувенірні пластикові карти - використовуються для просування марки і продукції компаній при рекламних акціях і на виставках. Це можуть бути пластикові візитки та календарі.
Ідентифікаційні пластикові картки - такі карти використовуються для ідентифікації особи власника, що належить до певної компанії;
подарункові пластикові картки - це універсальний подарунок.
І це лише невелика частина різноманітних видів пластикових карт.
Пластикова картка - це сучасний високотехнологічний носій інформації. Область використання пластикових карт дуже велика і вона постійно зростає, проникаючи в усі нові сфери нашого життя: інтернет і мобільний телефонний зв'язок, банківські операції, медицина і страхування, торгівля і транспорт, ідентифікація власника і контроль доступу, реклама та індустрія розваг.
Пластикова картка - це унікальний маркетинговий інструмент для активізації та розширення підприємства, заснованого на стосунках споживача і постачальника товарів або послуг. Точний психологічний розрахунок, іміджева та рекламна складові, практичність втілення роблять пластикову карту незамінним засобом для збільшення торгового обороту, який дозволяє досягти цілей не тільки в розширенні, а й закріплення споживчого контингенту за конкретним торгово-сервісним підприємством.

Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 472 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0