Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Відсутній елемент
21:22
(100%) Відсутній елемент
Від чого залежить ефективність якої-небудь компанії?

Задайте собі питання прямо зараз: «Яка область вашого бізнесу потребує найбільшої вашої уваги? Часто відповідь буде: «персонал». А що персонал?

Якщо подивитися на це ближче, то можна зустріти приблизно наступне: «Як зробити так, щоб співробітники ефективніше виконуючи свою роботу, досягали поставлених керівником мети?

У ході недавнього опитування керівників різного ланки в Росії та СНД (було опитано близько 200 осіб) була виявлена ??часто зустрічаються проблема - низька ефективність персоналу.

Подивіться навколо і ви побачите поширену картину: у якій-небудь компанії працюють дві людини, виконують однакову роботу. При цьому працюють вони в рівних умовах: один і той же офіс, телефони, обладнання, база даних і т.п. Але результати одного співробітника значно краще, ніж в іншого ...

А якийсь співробітник може взагалі не приносити бажаних результатів, але «подає надії».

Наприклад, на одній фабриці з виробництва меблів кожні півроку змінюється керуючий продавцями, так як не справляється з завданнями, поставленими перед ним. Можна припустити, що проблема в наймі. Але в даному прикладі, один з керуючих на попередньому місці роботи показав відмінні результати, а на цьому немає ...

Або інша компанія, що займається продажем металу: «щоб новій людині стати повноцінним менеджером з продажу, потрібно мінімум 1 рік», - так сказав про це сам власник, який у цьому бізнесі більше 10 років.

І відповідно, проблема цього підприємства якраз в тому і полягає - якщо йде досвідчений співробітник, то щоб виростити нового такого ж витрачаються «роки» або в кращому випадку «місяці». Більше того, є такі співробітники, які занадто довго «втягуються» в нову роботу.

В одному з московських видавництв була проблема навчити нового секретаря також бездоганно працювати, як її попередниця. При цьому дівчина, яка прийшла на цю роботу, мала хорошими особистісними якостями, тобто теоретично була цілком здатної освоїти цю посаду. Але, тим не менш, було витрачено пристойну кількість часу, щоб її навчити.

Приклади можна наводити нескінченно. І ви самі, напевно вже згадали кілька подібних ситуацій.

Чи є рішення для цього? Можливо, багато хто з вас в якийсь момент життя стикалися з тим, що іноді тобі можуть доручити виконувати будь-яку справу, в якому ти взагалі нічого не розумієш або недостатньо розуміють ...

Або як ще це буває - «раптом» підвищили і тепер потрібно виконувати нову роботу, в якій ще треба розібратися.

В цьому випадку результат від проробленої роботи буде відповідним ...

Якщо подивитися, то практично кожна успішна компанія використовує внутрішнє навчання. Приміром, той же Макдоналдс, - у ньому є навчання. І якщо поспостерігати, як там працюють співробітники, то не залежно від того любите ви їжу цього ресторану чи ні, можна точно помітити, що вони працюють дуже швидко, чітко і при цьому, не стикаючись, один з одним ...

Тут можна зробити висновок: коли людина навчений того, як що-небудь робити - він може бути ефективним у своїй роботі.

Я став шукати, як цю ситуацію можна вирішити в моїй компанії. І, врешті-решт, я зустрів технологію, за допомогою якої можна в кілька разів збільшувати ефективність практично будь-якого співробітника або керівника. А також значно скоротити час підготовки нового фахівця.

Так вийшло, що я познайомився з принципами адміністрування, які відкрив класик американського менеджменту Л. Рон Хаббард. Застосовуючи ці принципи, можна взяти будь-яку посаду в організації, певним чином скласти опис цієї посади і зробити з цього опису навчальний курс. При вивченні такого курсу використовується дуже точна технологія навчання. Коли людина проходить навчання саме таким чином, він потім може не просто виконувати поставлені завдання, але і робити це набагато ефективніше, і з мінімальною кількістю помилок.

Як можна досягти такого результату? Практично в кожній навчальній системі, з використовуваних в різних компаніях сьогодні на ринку, є відсутній елемент. Без нього ніяка навчальна система не може бути дієва на всі 100%! У ході своїх досліджень Рон Хаббард якраз знайшов причину цього - незрозумілі слова! Ось що він пише: «Коли людина не вловив сенс будь-то слова, він перестає розуміти матеріал, який йде відразу за цим словом (ніби у нього в голові утворюється порожнеча)»

На перший погляд може здатися дуже простим, а значить трохи нереальним. Але це є відкриттям, і при цьому не має значення - вірить хтось в це чи не вірить, воно просто є.

Чи був у вас такий досвід: прочитавши сторінку книги, ви не пам'ятали, про що читали? Це якраз один із проявів того, що в тексті було слово, яке є незрозумілим або не до кінця зрозумілим. І це необов'язково складний термін, це може бути зовсім просте слово. А якщо це не книга, а інструкція для якої-небудь посади ...

Часто це і є причина, чому співробітник робить не те, що повинен, не добивається результату або взагалі виконує не свої функції.

От проста демонстрація, до чого може призвести нерозуміння значення слова чи терміна:

Давайте візьмемо саму просту інструкцію, наприклад, таку послідовність дій:

Візьміть листок паперу. Зробили?

Тепер виконуйте по порядку наступні дії:

Намалюйте будиночок на цьому аркуші;

Намалюйте сонце;

Тепер намалюйте дерево;

Намалюйте хмара;

Намалюйте стежку поруч з будинком;

А тепер намалюйте даб.

Намалювали?

Що в результаті сталося з вашим «виробництвом»? Через одне не понятого слова воно зупинилося! Даб - це англійське слово DUB, яке означає «маленька калюжка». Примітно те, що завжди є співробітник, який все одно що-небудь намалює! Але це вже зовсім інша історія »...

Моя знайома - Заслужений підприємець Росії, власник будівельної компанії в Москві, розповіла, як вона застосувала цю технологію для створення курсу з бухгалтерії і, більше того різних курсів за робочими спеціальностями. При цьому вона згадала той факт, що там прояснюються основні терміни, пов'язані з будівельними роботами та будівельними матеріалами. Цікаво тут те, що нові робочі, які вивчили ці курси, набагато швидше починали виконувати свої функції, а головне з мінімальною кількістю помилок, ніж ті, хто просто приходили і «самі вникали у курс справи».

Відсутній елемент - це відсутність правильної технології навчання. Це те, чого немає практично в будь-якій навчальній системі.

Але може бути тепер у Вас!

Успіхів і процвітання!

Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 587 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0