Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Технологія розклеювання рекламних оголошень.
19:53
(100%) Технологія розклеювання рекламних оголошень.
«Пролетарiі всьх' стран', єднайтеся!», «Геть фашистських окупантів». З розклеювання таких ось листівок, мабуть, і почалося формування технологій розклеювання оголошень.
Революціонери, партизани, розклеюючи такі листівки, могли запросто розпрощатися з життям, прямо біля стіни, на якій ще клей не висох.
У поодинці не виходили, клеїли переважно ночами. Місця розклеювання вибиралися заздалегідь у світлий час доби. Один клеїть, інший дивиться на всі боки. Листівки розвішували невеликими партіями 50-60 штук на паркани, стовпи, сараї - скрізь, де люди змогли б вранці побачити і швидко прочитати текст.


Ефективна розклеювання рекламних оголошень залежить від таких складових: форма оголошення, інформаційне навантаження, місце розклеювання, якість, кількість оголошень, час наклейки, частота проведення акцій.


Розклеювання схожа на полювання з капканами. Мисливець ретельно вибирає конструкцію капкана, перш ніж купувати партію, нерідко доходить до декілька тисяч штук. Перед установкою капкан знежирюють бензином, миють під гарячою водою з содою і проварюють у відварі хвойних гілок. Рукавиці, в яких ставлять капкани, також проварюють в хвої і сушать на повітрі, а не в приміщенні. Оброблені таким чином капкани потрібно обов'язково зберігати на відкритому повітрі до установки їх на вовчих стежках. Потім вибирають і готують приманку.
Якщо ви з такою ж ретельністю підійдете до установки рекламних оголошень на стежках клієнтів, Вас обов'язково буде супроводжувати успіх.


Зовнішній вигляд. Формат оголошення підбирається в залежності від того, на яку мету спрямована ваша розклеювання. Великий аркуш А4 побачать з великої відстані, на ньому можна помістити багато тексту, але такий лист з-за своїх розмірів не на кожному рекламному місці зможе поміститися. Навіть якщо Ви вмудритеся його приліпити на дошку біля під'їзду, то, по всій видимості, він закриє собою всі інші листочки, що природно може не сподобатися нашим колегам. Клеїти потрібно всім і місця в місті давно пораховані, тому такі оголошення через 2 години вже майже всі будуть зірвані або заклеєні зверху. Якщо формат А4 максимальний, то мінімальний розмір доходить до формату сірникової коробки. Чим менше розмір, тим більше можна таких оголошень надрукувати і, відповідно, менше тексту написати. Самий оптимальний формат - це 1 / 9 частину від А4.
Далі йде важливий елемент - відривні талончики. Деякі вважають, що чим більше відривних талонів на оголошенні, тим більше людей зможуть відірвати їх. Насправді це не так.
Відривних листочків на 1 / 9 А4 має бути три, не більше. Рідко, коли від одного оголошення відірвуть більше, ніж два талончика. Кожен талончик необхідно розрізати і підрізав таким чином, щоб він легко відділявся від основного оголошення, не порушуючи загального вигляду.


Колір. Найдешевші і поширені кольори - це чорно-білі. Але, якщо Ви хочете, щоб з основної маси Ваше оголошення виділялося, то доведеться розщедритися і купити кольоровий папір, зазвичай пастельних тонів. Гарні кольори - салатовий, рожевий. Або друкувати на білому папері, але кольоровими чорнилами. Добре виглядають синє чорнило на жовтому папері. Але, звичайно, вартість такого оголошення буде набагато вище, ніж чорно-білого. Є ще прийом, коли до оголошення приклеюють яскравий ценнічек, він теж добре притягує увагу.


Шрифт. Повинен бути зрозумілим і розбірливим. Жирним шрифтом необхідно виділити основні місця тексту. Іноді оголошення набирають, іспользуюя шрифт «від руки», намагаючись тим самим ввести в оману читача. Мовляв, писала старенька, яка продасть свою квартирку задешево.


Місця розклеювання повинні відповідати поставленому завданню: знайти покупця або знайти господаря певного об'єкта нерухомості.
Клеїти необхідно не для того, щоб була розклеювання, а для того, щоб був отзвон. Намагайтеся уникати місць, які виходять на центральні вулиці Вашого міста, телефонні будки, підземні переходи, кути будівель районної адміністрації, податкової інспекції, відділень міліції. Інакше, Ваша розклеювання агресивного характеру приверне відповідну увагу з боку адміністрації міста з відповідними наслідками у вигляді неприємних розмов і виписування штрафів. Найбільш традиційні місця розклеювання (вони ж і найефективніші) - це дошки біля під'їздів. Але довго такі оголошення не живуть, їх зривають двірники, злі мешканці, які вважають дошку біля під'їзду частиною своєї власності. А також ріелтори, які в цьому під'їзді, суворо стежать, щоб конкурент не наклеїв оголошення у них під носом. Расклейщики повісять своє оголошення поверх Вашого, для них розклеювання - це робота, і іноді єдина, здатна підтримати матеріально. Тому чекати дзвінків після розклеювання більше, ніж два дні, не варто. Менш поширені, але більш довговічні через важкою доступності - це об'єкти в середині дворів. Стовпи, дерева, паркани, кути будівель, гаражі і т.д. При виборі черговий точки наклеювання, дайте відповідь собі на кілька питань. Як часто пройдуть повз це місце клієнти? Хто ці клієнти? На якій висоті краще всього наклеїти? Скільки завдати клею? Скільки оголошенню судилося провисіти?
У кожному місті є місця традиційні і маловідомі.

До маловідомих відносяться:
- забуті щити всередині дворів;
- дошки оголошень у приміщеннях різних організацій, навчальних закладів;
- вдало розташовані стовпи на шляху руху клієнтів до садка і назад.


Інформаційний зміст відіграє важливу роль, так як після того, як Ви привернули увагу клієнта до Вашого листочку, у нього повинен спрацювати імпульс відірвати талончик. Використовуйте головне ключове слово Вашого оголошення як заголовок. Надрукуйте його максимально крупно і жирно «Продам З-х», «Куплю 2-х».
Постарайтеся, щоб ваш текст був інформативним, не рекламним. Рекламу читати ніхто не любить, навіть Ви. Признайтеся:)
Опишіть Ваше звернення коротко, інформативно та цікаво.
У відривних талончика необхідно коротко описати суть оголошення. Наприклад: «3-х. 89 $, Ж. р-н, Сергій Миколайович, т. 8 050 8765432, т. 8 067 2345678 ». Зазначені два контактних телефону збільшують шанси, що Вам додзвонитися. Пам'ятайте, що клієнт по дорозі додому може відірвати до 10 талончиків. Так ось, коли він вдома на кухні викладе з кишені все талончики, то ті оголошення, де вказаний тільки номер телефону, будуть обдзвони останніми або взагалі викинути у відро для сміття.


Час розклеювання. Обов'язково враховуйте, що двірники основну частину своєї роботи виконують вранці і в робочий час. Тому, якщо ви проведете розклеювання в 9 ранку, то все, швидше за все, обірветься двірниками. Якщо наклеїте в 9 вечора, то Ваше оголошення навряд чи прочитає поспішає додому клієнт. А ось що проходить повз наряд міліції або п'яна компанія біля під'їзду обов'язково зацікавляться Вашої персоною. Кращий час початку розклеювання це 11 годині ранку в п'ятницю.


Матеріал кріплення рекламних оголошень. Основний і загальноприйнятий кріплення - це клей ПВА. Для економії його можна розводити водою. Якщо клеїти доводитися взимку, то клей розводять гарячою водою, майже окропом, щоб на морозі довше не замерзав. У цю пору року з собою беруть два тюбики: один за пазухою гріється, іншим працюють, потім міняють. Промазуємо оголошення по контуру і над лінією підрізу. Якщо Ви клеїте на дошці біля під'їзду, особливо не старайтеся - як би ви ретельно не прикріпили, Ваше оголошення обов'язково заклеїти зверху, тому наносите по центру оголошення невелика кількість клею.
У вітряну погоду завдати рідкий клей непросто, і порив несподіваного вітру швидко приліпить оголошення на Вашу руку, тому тут стане в нагоді клей-олівець. Можна також клеїти на скотч. Для цього оголошення заготовлюються будинку, до кожного приклеюється смужка скотча, потім вони збираються в пачку, склеюються між собою. Виходить дуже зручно: Ви йдете, віддирати оголошення від загальної пачки, клеїте. Чисті руки і висока швидкість наклейки.
Двосторонній скотч теж зручний, але він набагато дорожче звичайного.
На дерева добре кріпити оголошення будівельним степлером або обертати стовбур скотчем вкруговую.


Спорядження розклеювача. Як би не хотілося ріелторам поєднати повсякденний робочий одяг з одягом для розклеювання, нічого не вийде. Розклеювач одягається відповідно до тієї задачі, яка перед ним ставиться. А завдання просте - наклеїти якомога більше і якомога швидше. Взуття має бути зручним і такою, яку не шкода забруднити, так як ходить розклеювач стежками нестоптані, в місця незвідані. Необхідно мати сумку через плече, де Ви складете пачку оголошень, клей, будівельний степлер, скотч, зубочистки (для прочищення сопла тюбика з клеєм). Добре мати спеціальні рукавички, медичні або будівельні.

Інструктаж з техніки безпеки розклеювача оголошень. Потрібно пам'ятати, що місто, в якому Ви клеїте, повинен залишатися в чистоті. Тому клейте тільки в тих місцях, де оголошення будуть висіти, а не валятися на землі, відірвані вітром.

Не грубити двірникам і мешканцям під'їздів, пам'ятаючи, що ще знадобиться повернутися на їх територію.

Очищаючи дошку від старих оголошень, бути обережним: на дошці можуть залишитися старі скоби степлерів. Через необережність можна сильно поранити руку, тоді і розклеювання кінець і руку потрібно буде терміново продезінфікувати.

Коли клеїте оголошення, не зривайте чужі, звільняючи місце, в цей самий момент господар зірваного оголошення може стояти у Вас за спиною.

Не створюйте конфліктну ситуацію самі і уникайте потрапити в чужу, пам'ятайте, що Ви на роботі.
Начебто б з усіх сторін розклеювання оголошень торкнулися, якщо що - пишіть на форум, обговоримо разом.
Доброю Вам розклеювання і щільних отзвон!

При копіюванні статті активне посилання на джерело
http://www.mashtab.com обов'язкове.
© «Р.К. Масштаб »
Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 588 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0