Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Сувенірна продукція її основні функції у розвитку бренду
21:11
(100%) Сувенірна продукція її основні функції у розвитку бренду
Сувенірна продукція це як усім давно відомо, звичайні сувеніри та подарунки які завжди приємно отримати на якій-небудь свято. Дарувати подарунки завжди приємно, а якщо від цього ще й маєш непогану вигоду, що приємно подвійно. Вже відносно давно сувенірна продукція використовується як носій реклами, при цьому сувеніри поділяють на три категорії: промо сувеніри, їх ще називають рекламними; бізнес сувеніри або ділові подарунки; і сувеніри класу vip; Всі класи сувенірів різні між собою ціновою категорією. Так, наприклад, промо сувенір може коштувати від п'яти рублів, а вартість найдорожчого vip подарунка навіть важко собі уявити. Але між тим мета у рекламних сувенірів одна - залучити якомога більше нових клієнтів і просунути свій бренд. Розглянемо тепер по порядку описані вище сувеніри. Почнемо з промо сувенірів, промо сувеніри можуть являти собою запальнички, ручки, брелки всілякі і навіть пакети. Спочатку всі ці сувеніри не несуть в собі ніякої рекламу, але прінанесеніі логотипу або символіки компанії, безумовно, товару надається рекламного характеру. Для прикладу розглянемо кулькову ручку. Ні для кого не секрет, що ручками користуються всі повсякденно, тепер додамо до цієї ручці логотип, контактний телефон та назву організації, помножимо це все на кілька тисяч і отримуємо непогану рекламну компанію по відносно невеликій вартості. До того ж на відміну від реклами по ТБ або радіо, вона не дратує потенційних покупців, а навпаки позитивно впливає на нього. Точно також можна розглянути і будь-який інший сувенір. Поширюється такі промо сувеніри також легко, при проведенні виставки, всіляких акцій і семінарів. Тепер розглянемо ділові сувеніри та подарунки класу vip. Це трохи відмінна від промо сувенірів категорія, в якій розглядаються товари відповідно більш дорогі, але і служать такі сувеніри значно довго. Наприклад, датовані щоденники 2009 року. Подарувавши такі щоденники своїм партнерам і найбільш важливим клієнтам, напевно багато хто з них будуть користуватися ним протягом усього року. Нанесення логотипу також не є проблеммой. Компанія Оптимум якісно і в обумовлені терміни виробляє нанесення логотипу, фірмової сімволіні або навіть написів або малюнків, як на щоденниках, так і на будь-який інший сувенірної продукції і не тільки. Підводячи підсумки можна з упевненістю сказати, що сувенірна продукція не тільки бажаний інструмент для просування бізнесу, а й практично невід'ємна її частина для проведення будь-якої рекламної компанії.

Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 554 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0