Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Стовідсоткового і вічного успіху просто не буває.
19:26
(100%) Стовідсоткового і вічного успіху просто не буває.
Террі Дін
Якщо у Вас "нічого не вийшло"

Усі без винятку тренери успіху і бізнесу наполягають на тому, що ми завжди повинні мислити позитивно і в будь-якій ситуації бачити тільки хорошее.Ето правильно, абсолютно правильно, і дана стаття повністю підтверджує таку необходімость.Но ...

Але, будучи оптимістом, не слід забувати і про те, що ми також повинні бути реалістами і мислити реальними категоріями. І як реалісти ми повинні чудово розуміти, що різно чи пізно обов'язково настане момент, в який справи нашого проекту підуть не так, як ми запланували.

Стовідсотково і вічного успіху просто не буває.

І рано чи пізно обов'язково прийде день, коли ми зрозуміємо, що зробили якусь серйозну помилку і починаємо розплачуватися за її наслідки. На жаль, але це - непорушна істина. Це - життя і нічого з цим не можна вдіяти.

Якщо Ви новачок, точно також як десятки тисяч інших початківців онлайнових підприємців, що розвиває свій перший проект - у Вашій роботі цей момент може настати дуже скоро. До речі, можливо, що він вже настав. І якщо Ви робили хоча б які-небудь практичні кроки по створенню та розвитку власного бізнесу, то Вам чудово знайомі наступні симптоми: проект, над яким Ви так довго, наполегливо і старанно працювали, будучи запущений в роботу, не приніс Вам ніяких моментальних результатів; натовпу цільових відвідувачів чомусь і не думають ломитися на Ваші сторінки; ті, хто все-таки потрапив на Ваш сайт, нічого на ньому не купують ...

Простіше кажучи, Ваш проект не приносить Вам тих результатів, яких Ви від нього очікували. Говорячи ще простіше - у Вас «нічого не вийшло».

І тут виникає один до болю всім знайомий літературний питання ...
Хто винен і що робити?
Строго кажучи, в цій рядку міститься два питання. Відповідь на перше з них абсолютно риторичне - як тільки проект Ваш, то і винного довго шукати не потрібно. Подобається Вам це чи ні, згодні Ви з цим чи ні - винні в даному випадку саме Ви. Бо тільки Ви відповідаєте за свій проект цілком і повністю.

Але зараз не про це.

Давайте краще спробуємо відповісти на другу половину питання.

Перше, що я хочу Вам тут сказати - не поспішайте ховати проект, трощити все, що з ним пов'язано і опускати руки! Досить імовірно, що насправді далеко не все так безнадійно, як Вам здається, і від отримання тих результатів, яких Ви хотіли, Вас відокремлює всього один крок ... або в крайньому випадку два кроки.

Принаймні, найчастіше буває саме так.

Як же визначити, чого не вистачає у Вашому проекті для досягнення потрібного успіху і як виправити стан справ? З метою надати Вам діяльну їжу для роздумів, далі я описав 8 найбільш ефективних прийомів роботи в даній ситуації, за допомогою застосування яких найчастіше абсолютно безнадійний на перший погляд онлайновий проект «раптом» перетворюється в нечувано успішний.

І мені неодноразово доводилося самому проробляти це «раптом» у бізнесі моїх клієнтів ... і причому саме тими способами, які я далі для Вас докладно описав.

Зрозуміло, все сказане справедливо тільки в тому випадку, якщо Ви до створення свого проекту зробили все, щоб він спрацював як потрібно: провели необхідні дослідження цільового ринку, підготували гарний текст, що продає, склали систему інформаційного супроводу потенційних клієнтів і так далі, але у Вас нічого не вийшло.

Бо Ви повинні розуміти, що якщо Ваш проект спочатку здійснювався бездумно, навмання і з порушенням всіх мислимих і немислимих правил, врятувати ситуацію не зможе ніхто і ніщо. Тому тут ми говоримо лише про ті проекти, для яких Ви зробили все, що було у Ваших силах, але результату, який Вам потрібно, отримано не було.

Отже, я пропоную Вам оцінити поточний стан справ і спробувати застосувати одне або декілька з наведених нижче та 8 прийомів. Звичайно, жоден з них не є «чарівною панацеєю на всі випадки життя», але, направивши свої думки в русло цих методик, Ви отримаєте цілісну картину того, як можна виправити стан справ у Вашому проекті.

Поїхали!

1. Підвищення якості та ефективності Ваших продають текстів. За моє глибоке переконання, наймудріший спосіб вкладення грошей у свій проект для початківця онлайнового підприємця - це звернутися до професійного копірайтеру, щоб він підготував для Вашого комерційної пропозиції повноцінний і ефективний текст, що продає. І в тому випадку, якщо Ви написали текст, що продає своїми силами, але Ваш товар не продається - перше, що потрібно зробити, це звернутися до професійного копірайтеру, щоб він подивився Ваш текст і виніс своє конструктивне критичне судження про те, над чим в даному тексті необхідно серйозно попрацювати.

Зрозумійте одну просту річ: якщо один текст, що продає має конверсію в 1%, а інший - в 3%, то різниця між вчинюваними продажами становить 3 рази! Ви не просто підвищуєте в даному випадку «конверсію на 2%», Ви у три рази збільшує показники продажів!

Скажіть мені, тільки чесно: Вам би хотілося в 3 рази збільшити суму вашого поточного доходу, яким би він там не був? Те-то і воно. Якщо Ваша відповідь позитивна - в першу чергу задумайтеся над ефективністю своїх продають текстів!

Як правило, підприємці починають замислюватися над поліпшенням якості і ефективності своїх продають текстів в останню чергу і це, з моєї точки зору, дуже і дуже велика помилка. Бо хороший копірайтинг - ключ до успішності будь-якого онлайнового комерційного проекту, будь-якого сайту.

Тому копірайтингу у своїй роботі необхідно приділяти саме, що ні на є пильну увагу.

2. Проведіть серед представників своєї цільової аудиторії інтенсивну опитувальну кампанію. Орієнтація на свого потенційного клієнта, на типового представника Вашої цільової аудиторії - насправді набагато більш важлива річ, ніж просто наявність відмінного продає тексту. Ваш текст, що продає може бути самим справжнім шедевром копірайтингу, але якщо він намагається продати Вашої аудиторії товар, який їй абсолютно не затребуваний і зовсім їй не потрібен - Ви нічого не продасте і нічого не заробите.

Міф про те, що за допомогою копірайтингу у Мережі можна продати все, що завгодно всім, кому завгодно - м'яко кажучи, не відповідає дійсності.

Допустивши помилку в створенні і розвитку свого проекту, не ламайте голову над тим, що і як Ви зробили неправильно. Буде набагато далекоглядніший, та й простіше запитати про це безпосередньо у представників Вашої цільової аудиторії. Бо формула комерційного успіху гранично проста - необхідно з'ясувати, чого хочуть люди і на яких умовах і яким чином вони бажають це отримати - і дати їм шукане відповідно до їх уподобаннями і побажаннями.

Проведена широкомасштабна опитувальна кампанія наочно покаже Вам, наскільки добре Ви справляєтеся з необхідними умовами, і в чому саме полягає Ваша проблема, де Ваше слабке місце.

3. Перегляньте Вашу систему інформаційного супроводу потенційних покупців і в першу чергу - Ваші автоматичні серії e-mail-листів. Хм ... а якщо у Вас взагалі система інформаційного супроводу, що складається з автоматичних послідовностей листів, яка спонукала б потенційних клієнтів, на неї підписалися, постійно повертатися на Ваш сайт і крім усього іншого - постійно спостерігати Ваше комерційну пропозицію?

Якщо у Вашому арсеналі такої системи немає, Вам належить зайнятися її розробкою і впровадженням у свій комерційний проект сьогодні ж!

Якщо ж у Вас є автоматична серія листів, але вона не приносить потрібного результату і її передплатники нічого у Вас не купують - система інформаційного супроводу потребує термінового перегляду!

Найпоширеніша помилка в даній області, яку часто допускають підприємці (причому далеко не тільки початківці) полягає в неправильній пропорції між корисним і безкоштовним контентом, що містяться в листах серії, і рекламою комерційної пропозиції, на яку ця серія повинна працювати. Ключ до правильного співвідношення полягає в наступному: Ви зобов'язані давати в листах розсилки достатню кількість корисного і безкоштовного контенту, щоб утримувати інтерес потенційних клієнтів і спонукати їх повертатися на Ваш сайт, але при цьому Ви не повинні давати так багато контенту, щоб у потенційного покупця відпала необхідність у покупці Ваших інформаційних товарів.

Для того, щоб правильно підібрати це співвідношення, Вам потрібно розуміти, для чого, власне, потрібні ці автоматизовані серії листів, найчастіше оформляються у вигляді пізнавальних курсів навчання. Їх головне завдання - дати потенційному клієнту «спробувати на смак» якість і корисність Вашої інформації, щоб він захотів отримати Ваш інформаційний товар цілком, а зовсім не в тому, щоб видавати передплатнику весь Ваш корисний контент і тим самим підміняти зміст цілого інфотовара.

4. Більш вузька фокусування Вашого комерційної пропозиції. Може статися й так, що у Вас є відмінний інформаційний товар, чудовий текст, що продає і приголомшлива серія листів для інформаційного супроводу, але Ваш товар все одно не продається і ніякого прибутку Ви не отримуєте.

Можете не дивуватися - це типова ситуація для більшості онлайнових проектів.

Але як таке може бути?

Чому так відбувається?

Відповідь найчастіше виявляється банальний - неправильна фокусування Вашого комерційної пропозиції. Простіше кажучи, швидше за все ця ситуація виникла у Вас тому, що Ви адресуєте свою пропозицію не тим, для кого вона створена, іншими словами - приводь на свій сайт не цільовий трафік. Як відомо, від трафіку, який не є цільовим для Вашого сайту, ніякого толку рівним рахунком бути не може.

Вам необхідно провести перефокусування Вашої роботи, тобто зосередитися на тому, щоб залучати на свої сторінки виключно тих людей, які зацікавлені в покупці того, що Ви пропонуєте - і нікого більше.

Для цього, по-перше, перестаньте використовувати у своїй роботі ті методи, які тягнуть на Ваш сайт кого попало. Зосередьтеся на роботі з джерелами трафіку, звідки до Вас приходять тільки цільові відвідувачі. На всіх сторінках свого сайту давайте людям зрозуміти, для кого він створений і кому навпаки не призначений. Відобразіть цей момент в заголовку або іншому вступному елементі свого продає тексту.

Словом, зробіть все, щоб Ваші відвідувачі розуміли, що все те, що Ви робите, робиться виключно для них і ні для кого більше. Дуже часто після прийняття даних заходів картина розвитку комерційного проекту тут же повертається убік прибутковості, причому самим разючим чином.

5. Поверніть свій погляд на конкурентів і більш уважно вивчіть: що, як, навіщо і чому вони роблять. Якщо у Ваших конкурентів справи йдуть краще, ніж у Вас, прийшла пора задатися дуже серйозним питанням: що вони роблять не так, як Ви?

Зокрема - за якими ключовими словами вони розміщують свою контекстну рекламу?

Чим їх продає текст відрізняється від Вашого?

Яка комплектація їх комерційних пропозицій?

Які ціни вони встановлюють на свої товари і товарні комплекти?

Як вибудувана їх товарна лінійка?

І так далі.

Зрозумійте: для того, щоб поправити справи у своєму бізнесі і направити його в бік розвитку і закріплення комерційного успіху, немає зовсім ніякої необхідності заново винаходити велосипед. Просто з'ясуйте, які ефективні прийоми і методи роботи успішно застосовуються Вашими конкурентами і обміркуйте перспективи їх впровадження у власний проект.

6. Ретельно стежите за тим, як ідуть справи у Вашій роботі з контекстною рекламою. Контекстна реклама - дуже ефективний інструмент роботи в онлайновому бізнесі, але вона має одну не дуже приємною для більшості підприємців рисою - за нею потрібно постійно стежити. І коли Ви почнете цим займатися, то дуже швидко з'ясуйте, що одні з ключових слів і фраз приносять Вам продажу, а інші лише витрачають даремно Ваш рекламний бюджет.

Відповідно, Вам необхідно приділяти більше уваги і коштів тими ключовими словами, які працюють на Вашу прибуток і позбуватися від явних «пустушок».

Крім того, не забувайте про необхідність постійно пробувати нові оголошення і стежити за результатами, які вони приносять. Ключ до ефективного використання контекстної реклами - це постійні моніторинг і тестування, і підприємці, які стверджують, що контекстна реклама не працює або працює погано, просто не приділяють (або не хочуть приділяти) належної уваги тестування та моніторингу.

7. Перегляньте умови Вашого комерційної пропозиції. Дуже може статися і так, що корінь всіх Ваших бід лежить в неправильному формуванні Вами умов Вашого комерційної пропозиції. У першу чергу необхідно переглянути ціну, яку Ви встановили. Вона може вимагати досить серйозних коригувань, але всупереч поширеній помилці - далеко не завжди у бік зниження.

Я бачив дуже багато прикладів, коли той чи інший товар, не продавався зовсім, ставав бестселером, варто було тільки підняти на нього ціну.

Тому перше, що я Вам порадив би тут зробити - протестувати зниження або підвищення ціни на Ваше комерційну пропозицію в порівнянні з поточною. Гарантую Вам, що в дев'яти випадках з десяти Ви будете просто вражені отриманими від цієї роботи результатами.

Крім того, досить імовірно, що Вам варто попрацювати над власною гарантією. Ще раз її вивчите і подумайте - можливо, Вам варто прибрати якісь позиції зі своєї гарантії або навпаки - додати нові? Гарантія - насправді дуже потужний інструмент забезпечення продажів та її неправильне формулювання і неправильно підібрані умови запросто можуть вбивати Ваші продажу.

Ще один важливий момент, на який тут слід звернути увагу - це виготовлення та розповсюдження демонстраційній версії Вашого товару. Звичайно, це допомагає далеко не завжди, але я був свідком багатьох випадків, коли цей метод спрацьовував відмінно. Так чому б і Вам не спробувати?

8. Додайте до свого товару чи послуги додаткове комерційну пропозицію. Цей прийом життєво необхідний тим підприємцям, хто зробив усе можливе і неможливе, але все одно продовжує зазнавати збитків у зв'язку з тим, що залучення кожного нового покупця обходиться дорожче, ніж та сума доходу, яку ми отримуємо від угоди з цим покупцем.

Так ось, знайте: якщо у Вашому бізнесі справи йдуть саме таким чином - ще далеко не все втрачено!

В цьому випадку Вам просто необхідно розширити свою товарну лінійку і пропонувати кожному покупцеві цілий спектр додаткових товарів і послуг, набагато більш дорогих, ніж первинний товар. Якщо ми візьмемо до уваги, що повторне залучення покупця для продажу йому наших додаткових товарів нам практично нічого не коштує, а ціни на додаткові товари та послуги набагато вищі - стане цілком очевидно, чому цей підхід є насправді основним джерелом по-справжньому масовою прибутку в інформаційному бізнесі!

Таким чином, Вам слід створити і налагодити цілісну систему додаткових комерційних пропозицій, з повноцінними рекламними матеріалами, з окремими системами інформаційного супроводу дійсних покупців - і як тільки вона запрацює, то принесе Вам такі показники доходу, про які Ви навіть не мріяли !

Отже, тепер у Вашому розпорядженні є 8 потужних засобів поправити своє становище справ навіть у тому випадку, якщо у Вас «нічого не вийшло» і (або) «нічого не виходить».

Ще раз уважно вивчіть кожен з них і складіть план реалізації у своєму проекті тих методів, які, на Вашу переконання, зможуть принести найбільш швидкі й потужні результати.
І після цього ... Вперед за роботу!

Джерело: http://www.terrydean.org

Terry Dean, a 7 year veteran of Internet marketing, will Take You By The Hand and Show You Exact Results of All the Internet Marketing Techniques he tests and Uses Every Single Month "Click here to Find Out More: http://www.netbreakthroughs.com

Террі Дін - ветеран INTERNET-маркетингу з більш ніж cемілетнім стажем. Він візьме Вас за руку і поведе на екскурсію прекрасних результатів, яких домігся завдяки маркетинговим прийомам, випробуваним і довели свою ефективність довгої практикою. Подробиці на http://www.netbreakthroughs.com

Переклад на російську мову - Павло Берестнєв, http://www.berestneff.com
Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 552 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0