Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Споживчі переваги росіян при купівлі автомобіля
20:59
(100%) Споживчі переваги росіян при купівлі автомобіля
Дослідницьке агентство «Quans Research» провело маркетингове дослідження споживчих переваг при купівлі автомобіля серед представників високоприбуткової групи жителів великих міст Росії. Дане опитування було проведено методом особистого формалізованого інтерв'ю, як генеральної сукупності була прийнята сукупність домогосподарств, які проживають на території найбільших міст Росії і володіють доходом від $ 2000 до $ 5000 на людину в місяць.

За основу вибірки були прийняті представники потрапляють під критерії визначення генеральної сукупності домогосподарств, що знаходилися в місцях і під час проведення заходів пререкрута. Обсяг вибірки склав 1250 чоловік, співвідношення чоловіків і жінок склало відповідно 55/45 (%).

У ході дослідження респонденти відповіли на питання, що стосуються наявності автомобіля, його марки, року випуску і планів на придбання. У ході опитування представників даної дохідної групи 97% респондентів відповіли на запитання про кількість автомобілів в домогосподарстві. При цьому з'ясувалося, що половина опитаних (50%) мають у своєму розпорядженні одним автомобілем на домогосподарство. Приблизно третина (31%) мають в наявності два авто, а власників трьох і більше автомобілів 8%. Така ж кількість респондентів (8%) відповіли, що не мають в наявності автомобіля.
Що стосується марки автомобіля, придбаного в домогосподарстві останнім, то лідером по популярності виявився BMW (12%). Audi воліють 10% респондентів, третє місце в рейтингу популярності розділили Mercedes і Toyota - ними володіють 8% учасників опитування. У десятку найбільш затребуваних марок автомобілів так само увійшли Mazda, Ford, Peugeot, Volkswagen, Nissan і Suzuki.

У ході дослідження було з'ясовано, що в 2007 році було придбано найбільшу кількість автомобілів, про що засвідчили 35% опитаних власників. 24% респондентів купили останній автомобіль в 2006 році, а придбані в 2008р., Знаходяться у володінні у 18% респондентів. Автомобілями в 2005 р. обзавелися, у свою чергу, 14% автовласників, а в період з 2004 року і раніше були куплені автомобілі значно меншою часткою опитаних, так, на частку купили авто в 2004р. припадає лише 5% респондентів. При цьому приблизно чверть (26%) всіх автомобілів учасників опитування були випущені в 2007 році, частка вироблених в 2006року склала 22%. Самими новими автомобілями, 2008р. випуску обзавелися 15% респондентів, таку ж частку складають власники автомобілів, вироблених в 2005році. Більш старими авто, що зійшли з конвеєра до 2004р., Має в своєму розпорядженні, за даними дослідження, менше 7% відповіли.

Плани з придбання автомобіля представляються наступним чином: 31% автолюбителів на даний момент не планує покупку, протягом найближчих 3-5 років бажають придбати автомобіль 21% респондентів, 19% опитаних сподіваються сісти за кермо нового автомобіля в наступному році, а відстрочують покупку на 4-5 років 10% автолюбителів. З усіх учасників, що взяли участь в опитуванні, 5% мають намір купити автомобіль вже в цьому році.

Перелік марок автомобілів, що плануються до покупки, практично повністю співпав зі списком марок, що знаходяться у володінні у респондентів, цікавим, однак, з'явився наступний факт: перше місце за популярністю в даному випадку BMW розділив з Porsche, цим брендам віддали перевагу по 13% учасників опитування. У ході дослідження 83% респондентів дали згоду відповісти на питання, що стосується планованих витрат на придбання автомобіля. З'ясувалося, що 30% з них мають намір витратити від 700 тис. до 1 млн. крб., У велику суму, 1-2 мільйони руб., Обійдеться автомобіль для 22% покупців. 16% автолюбителів розраховують вкласти в покупку 500-700 тисяч руб. Укластися в суму 300-500 тисяч руб. мають намір 9% опитаних і 5% виділять на нове придбання більше 2 мільйонів рублів.

У цілому опитана аудиторія відрізняється високим рівнем активності на авторинку. Представники даного сегмента будують короткострокові і довгострокові плани на купівлю автотранспортних засобів і заздалегідь визначають її бюджет. Марки BMW, Audi, Mercedes і Toyota є лідерами за популярністю у автовласників, автомобіль Porsche, поряд з BMW виявився найбільш бажаним з точки зору його планованого придбання
Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 549 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0