|
|
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Система elma - ефективний інструмент управління бізнес-процесами в комерційному банку.
20:54 (100%) Система elma - ефективний інструмент управління бізнес-процесами в комерційному банку. |
Комерційні банки сьогодні потребують ефективних рішеннях з автоматизації бізнес-процесів. З одного боку - універсальність їх діяльності має на увазі велика кількість внутрішніх процесів, частина яких спрямована на отримання прибутку, частина призначена для забезпечення діяльності банку. З іншого боку - надзвичайна формалізованість діяльності комерційних банків з боку Центрального банку вимагає постійного нагляду за перебігом бізнес-процесів і контролю їх виконання. Незважаючи на досить високу ступінь автоматизації банківської галузі, банки досі відчувають дефіцит ефективних рішень в області workflow - систем управління бізнес-процесами. З урахуванням фінансової кризи на ринку з'явилася тенденція інтересу до недорогих, але швидко окупаються рішенням, які відразу після впровадження починають приносити прибуток організації. Особливо актуальним для комерційних банків є питання повернення позикової заборгованості позичальниками банку.
Ситуація.
Незважаючи на те, що в кожному банку цей процес проходить по-своєму, їх керівництво і співробітники стикаються з одними і тими ж труднощами:
• своєчасність обробки кредитної справи позичальника і початку роботи з ним по поверненню заборгованості; • ризик втрати кредитної справи при передачі його з підрозділу в підрозділ; • утруднений контроль процедури повернення заборгованості і, як наслідок, необхідність формування в ручному режимі звітів для керівництва; • оперативність отримання інформації всіма зацікавленими підрозділами в разі погашення позичальником свого боргу.
Як правило, у вирішенні питань банківського сектора допомагають інструменти workflow. Одним з таких рішень є система управління бізнес-процесами: ELMA.
Рішення.
При описі бізнес-процесу «Повернення позичкової заборгованості» в системі ELMA, були виділені 6 зон відповідальності (учасники бізнес-процесу):
• відділ фінансового моніторингу; • відділ безпеки; • юридичний відділ; • кредитний відділ; • директор банку; • фінансовий відділ.
Графічна модель отриманого бізнес-процесу наведена на рис. 1. Вона включає в себе, крім операцій, виконуваних учасниками бізнес-процесу (вибір позичальника, перевірка боргу), кілька виконуваних автоматично кроків: розрахунок відсотків і пені, розрахунок державного мита, формування позовної заяви. Дані можливості системи дозволяють знизити як час виконання операцій, пов'язаних з розрахунками і формуванням пакета документів для подання до суду, так і знизити ризик помилки при розрахунку сум боргу і відсотків.
Переваги даного рішення.
Виконання представленого бізнес-процесу в системі ELMA дозволить: • Своєчасно отримувати інформацію від відділу фінансового моніторингу про те, що необхідно почати роботу з позичальником щодо повернення боргу; • Уникнути необхідності передачі паперового кредитної справи з одного підрозділу в інший, обмежившись передачею інформації, заведеної в систему ELMA; • Керівництву оперативно відстежувати за кожного позичальника рух кредитної справи і статус виконання робіт щодо повернення заборгованості; • Припиняти роботу з повернення заборгованості будь-яким з учасників бізнес-процесу, при отриманні інформації про погашення позичальників свого боргу. Крім того, в системі ELMA досить легко змінювати існуючі бізнес-процеси, що, безсумнівно, полегшить роботу банківських аналітиків щодо впровадження змінених бізнес-процесів.
Довідка.
ELMA - система управління бізнес-процесами, що дозволяє побудувати ефективну взаємодію співробітників компанії і контролювати їх діяльність з метою підвищення якості роботи всієї компанії. Система ELMA (ELegant MAnagement) реалізує концепцію BPM (Business Process Management), що дозволяє будувати гнучкі адаптивні інформаційні системи, здатні оперативно змінюватися разом зі зміною бізнес-процесів компанії. Поряд з цим ELMA автоматизує типові процеси діловодства і ведення електронного документообігу. Використання механізму WorkFlow дозволяє швидко налаштувати систему відповідно до потреб компанії та її клієнтів. Дубликат статьи: (0%)
|
Переглядів: 574 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|