Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Широкий спектр послуг саll центру
20:17
(100%) Широкий спектр послуг саll центру
Практично кожен керівник бурхливо зростаючої організації рано чи пізно стикається з такою проблемою, як зростаюча кількість інформаційних потоків. Клієнтів стає все більше і більше, а кількість рук залишається тим самим. Поступово доходить до того, що у більшості співробітників чи не велика частина робочого часу починає йти на те, щоб відповідати на телефонні дзвінки. Поступово це починає настільки ускладнювати робочий процес, що керівникові доводиться замислюватися про таке рішення, як створення такого відділу, як call-центр. Але, як відомо, створення колл-центру - це досить непроста справа. Для цього потрібне створення комп'ютеризованої телефонного зв'язку, величезних електронних баз, що містять масу інформації. Ну, і звичайно ж, відповідного надскладного програмного забезпечення, яке могло б використано для управління всією цією системою. Ще одним невід'ємним атрибутом створення такого відділу, як call-центр є достатня кількість грамотних, добре інформованих і навчених операторів. Зі зрозумілих причин, все це потребуватиме від керівника певних витрат. А що робити тим, чий обсяг дзвінків не відповідає таким затратам? Продовжувати витрачати час на відповіді на елементарні питання своїх клієнтів, які будуть продовжувати годинами висіти на дроті і злитися на організацію, яка їм ці послуги надає ... Зовсім не райдужними виглядають такі перспективи ...

Для того, щоб уникнути такого повороту подій, більшість керівників звертаються в такі організації, які доречніше було б назвати незалежний call-центр. Що стосується останніх, то у них є свій певний спектр послуг, який ці організації здатні надати. По-перше, такий віртуальний офіс здатний взяти на себе дистанційно прийом дзвінків і з'єднання клієнтів з потрібними фахівцями. По-друге, це звичайно ж створення самої інформаційної бази і робота з телефонними системами компанії клієнта. Для виконання цих завдань у незалежних колл-центрах є набагато більше можливостей, ніж у звичайних організаціях. Крім того, незалежні колл-центри займаються ще й такою діяльністю, як проведення різних соціологічних досліджень. Справа в тому, що call-центр такого плану здатний зробити і прийняти, а також обробити інформацію багатьох тисяч дзвінків. Крім того, у комерційних колл-центрах працюють не звичайні оператори, а професійні телемаркетологі, які здатні не тільки правильно зібрати інформацію ... Але і професійно її обробити і проаналізувати. І подати клієнтові звіт як у друкованому вигляді, так і у вигляді діаграм, або на будь-якому іншому цифровому носії. Крім того, call-центр, можна навіть сказати віртуальний номер, який працює так би мовити, незалежно, може призвести інтерв'ювання населення з так би мовити, важкодоступних груп. Анкетування яких може становити для непрофесіоналів певну складність. Крім того, сall-центр це ще й багатоканальний номер на який можна покласти і роботу по обдзвону клієнтів, для того, щоб, скажімо оповістити їх про щось. Звернення до незалежного колл-центр - це не тільки чудова можливість заощадити на створенні такого відділу в стінах організації, але ще і спосіб добитися того, щоб поставлені завдання були виконані на високому професійному рівні в усіх відношеннях. Причому як з психологічної точки зору, в плані спілкування з клієнтами, так і з точки зору технічного виконання. Так як тільки незалежні колл-центри мають повноцінної базою обладнання.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 450 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0