Автор: Андрій Тимченко
Зараз, багато підприємців торгують інформацією в мережі Інтернет. Не секрет, що завдяки інформаційних продуктів можна побудувати успішний бізнес в Інтернеті. Виготовляючи і продаючи в Мережі власні інформаційні товари, що користуються попитом у цільової аудиторії, підприємці стають успішними і багатими.
В даний час будь-яка людина розуміє, що для успіху в інформаційному онлайновому бізнесі йому необхідна власна інформація, що утворює продукт, продаючи який, він доб'ється процвітання бізнесу і почне заробляти в Інтернет. Проте у більшості людей немає власних інформаційних продуктів. Причини наступні: відсутність достатнього досвіду в області, що цікавить людину, не визначена тема майбутнього товару.
Завдяки даній статті Ви обов'язково дозвольте проблеми, пов'язані з відсутністю інформаційного товару. У багатьох людей, які не мають власного цифрового товару, при великому бажанні зайнятися електронною комерцією є три напрямки. Всі ці напрямки чудово поєднуються один з одним, і їх можна використовувати, поки Ви розробляєте інформаційний товар.
Ось перший напрямок - участь у партнерських програмах з просування партнерського продукту, друге - торгівля товарів з правами перепродажу, третє - продаж цифрового продукту за ліцензією. Всі три напрямки мають як переваги, так і недоліки. Зараз розглянемо і розберемо кожний напрямок.
Перший напрямок - участь в партнерській програмі з просування інформаційного продукту. Переваги даного напрямку: відсутність витрат з вашого боку, готові рекламні матеріали, що надаються власником партнерки. Недоліки: Ви заробляєте лише певний відсоток від вартості товару з кожної його покупки з вашої партнерської посилання, сильна конкуренція при використанні однакових рекламних матеріалів на сайтах багатьох партнерів.
Дійсно можна заробляти непогані гроші в партнерських програмах, якщо докласти зусиль і використати творчі здібності. Наступні поради миттєво залишать позаду всіх ваших конкурентів по партнерке, зазвичай використовують звичайні рекламні блоки: напишіть ваше щире особиста думка про партнерську товар, його достоїнства і недоліки, чим саме Вам допоміг даний товар, запропонуйте людині унікальний якісний бонус особисто від себе.
Другий напрямок - бізнес на продуктах з правами перепродажу. Взагалі даний напрямок у порівнянні з партнерськими програмами набагато цікавіше і привабливіше. Переваги: ??з продажу кожної копії товару Ви отримуєте сто відсотків прибутку. Недоліки: наявність більше конкуренції, цей самий продукт вже продається на десятках сайтах таких же людей, які купили його з правами перепродажу.
Зробіть вашу пропозицію унікальним, несхожим на всі інші, і Вам вже буде не страшна ніяка конкуренція. Підійдіть до справи творчо - запропонуйте свої персональні консультації з усіх питань у вигляді бонусу. Поясніть людям, що лише купуючи у Вас, можна отримати безкоштовно необхідні доповнення. Покажіть очевидну вигоду вашої пропозиції, і успіх гарантовано.
Третій напрямок отримання в свої руки інформаційного товару - покупка ліцензії на продаж продукту. Переваги: ??у Вас практично власний продукт не вашого написання, Ви будете отримувати 100% від кожної проданої копії, зможете консультувати своїх покупців, продажем займаєтеся саме Ви, права перепродажу тільки у Вас, Ви можете організувати свою власну партнерську програму, додати вигідні бонуси. Недоліки: висока вартість цієї самої ліцензії.
Отже, вибір за вами: різні способи ведення бізнесу в Інтернет без власного інформаційного продукту. Кожен з цих способів має як переваги, так і недоліки.
Удачи Вам і процвітання Вашому інформаційному онлайновому бізнесу! Дубликат статьи: (0%)
|