|
|
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Секрет безкоштовної розсилки
19:22 (100%) Секрет безкоштовної розсилки |
В даний час в INTERNET існує більше 300 000 різного роду безкоштовних розсилок, і їх число з кожним днем ??зростає. Як показує практика, більшість видавців не в змозі отримати з власної розсилки реальний і стабільних дохід (скажімо, $ 1000 в місяць). Вони посилено працюють над контентом для власної розсилки, а від продажу місця в розсилках під рекламу та розміщенні посилань на афіліат-програми практично нічого не заробляють. І в їх числі, більше ніж упевнений, знаходитесь і Ви, дорогий читачу. Що ж, постараюся розкрити Вам очі на реальні перспективи ведення власної безкоштовної розсилки.
Перше, що необхідно з'ясувати: розсилка - засіб, а не мета. Гарненько запам'ятаєте ці слова і виходите з них. Справді, навряд чи метою Вашого електронного бізнесу є створення листа підписки в кілька тисяч осіб. Справжня мета - отримання прибутку за допомогою Мережі, чи не так? Тому лист розсилки - всього лише інструмент, але інструмент потужний і ефективний в умілих руках.
Це не просто слова. При веденні власної розсилки головним є фокусування на потрібному напрямку роботи з нею, так само як відповідне ставлення. Якщо Ви не можете зрозуміти, навіщо взагалі Вам вести розсилку, посмію стверджувати, що Ви не в змозі оцінити надані їй можливості.
На протязі ось вже трьох років я кожен день пояснюю власникам електронного бізнесу одну прописну істину, яку вони чомусь не в змозі засвоїти і прийняти до відома. Якщо Ви запитаєте мене, для чого я веду свою розсилку, я Вам відповім: для того, щоб налагоджувати і підтримувати постійний зв'язок з потенційними клієнтами і перетворювати їх в реальних. Якщо призначення розсилки незважаючи на моє висловлювання залишається для Вас секретом, запишіть мої слова великими літерами і покладіть під скло на Вашому робочому столі або повісьте на стіну і постійно промовляйте їх про себе, поки не дійде остаточно.
Якщо мета ведення Вашої розсилки представляється Вам як створення великого підписного листа, а потім продаж рекламного місця у випусках, Ви на хибному шляху. Таким чином Ви нічого не доб'єтеся. Розсилка - спосіб збільшення кількості Ваших власних продажів. І ні більше, ні менше. Якщо Ви є учасником будь-якої афіліат-програми, відповідно, розсилка допоможе Вам продавати більшу кількість реалізованого товару і мати високі комісійні. І тоді Ви можете забезпечити собі подвійний потік доходу: збільшенням власних продажів і продаючи товар спонсора.
Найбільшою помилкою, яку здійснюють більшістю видавців, є відсутність у випусках персональної інформації про редактора. Це неприпустимо. Одна з найважливіших компонент досягнення успіху в електронному бізнесі полягає в тому, щоб бути реальним живою людиною, з яким можна зв'язатися, поговорити, погодитися або не погодитися і т.п. "Анонімні" випуски такої можливості не надають, а це згубно для розсилки.
Тому послухайте мене уважно.
Не слід випускати у світ просто статті інших авторів і називати таку куховарство розсилкою. Звичайно, матеріали інших авторів слід використовувати, більше того, весь Ваш контент може належати чужому перу. Справа в іншому. Необхідно розміщувати в верхній частині кожного випуску пару абзаців, написаних власноручно (в друкованих виданнях це називається редакторської колонкою). Дайте людям зрозуміти, що Ви живий і справжній чоловік, а не автомат.
В рівній мірі не слід розміщувати афіліат-link з запрошенням здійснити покупку або приєднатися. Це марно. Розкажіть читачам про власні враження, про те, як Ви дізналися про цю афіліат-програмі і про товар, що Вам сподобалося, а що ні.
Ви можете відчувати страх здійснення помилок в даній області настільки сильну, що утримайтеся від будь-яких дій щодо створення та ведення розсилок. Здійсніть кілька помилок, в цьому нічого страшного немає. Всі ми помиляємося, робити помилки - це частина людської натури. Не варто їх боятися, але уникати слід.
Я часто чую сумні зітхання: "Знову відписався передплатник ..." Ну і що? Ці люди були втрачені для Вас спочатку і ніколи нічого не купили б. Це навіть Вам на користь. Навіщо засмічувати лист розсилки? Нехай відписуються. Я не кажу про те, що з втратами передплатників потрібно миритися, але й опускати руки в даному випадку не слід. Це трапляється з усіма видавцями. До речі, одна з причин, по якій розсилки втрачають абонентів - текст з орфографічними, синтаксичними і лексичними помилками. Але варто зауважити, що скільки текст не перевіряй, все одно він буде їх утримувати, тому занадто сильно переживати з цього приводу теж не варто. Головне - докласти усіх зусиль задля власної сторони щодо виконання вимог до розсилки.
Мене часто запитують, яким чином я став популярним і шанованим в Мережі. Секрет простий: потрібно бути живою людиною. Не очікували такої відповіді, чи не так? Ось що я Вам скажу: основна запорука успіху в Мережі - це не високі технології, не капіталовкладення і не винахідливість. Все це, звичайно, важливо, але не має першорядного значення, а головне - говорити людям правду. Люди, що працюють в Мережі, шукають реальної людини, живого і справжнього, зі своїми думками, уподобаннями і, звичайно ж, помилками.
Гарна розсилка має дві складові: персоналізація і якісний контент, і їх необхідно вміло поєднувати. Без якісного контенту Ви не зможете забезпечити зростання числа передплатників. Якщо Ви не вмієте або не бажаєте писати самі, використовуйте матеріал інших авторів. І завжди пам'ятайте: розсилка потрібна для того, щоб встановлювати і налагоджувати постійні зв'язки з потенційними клієнтами і перетворювати їх в реальних. Ось і весь секрет. Дубликат статьи: (0%)
|
Переглядів: 457 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|