Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Реєструємо ооо в москві за допомогою юридичної фірми або 10 рад по роботі з реєстраторами
21:25
(100%) Реєструємо ооо в москві за допомогою юридичної фірми або 10 рад по роботі з реєстраторами
Статті, присвячені реєстрації ТОВ, як основний і звичної багатьом організаційно-правової форми юридичної особи, із завидною періодичністю з'являються у багатьох ЗМІ. Однак це, як правило, поради на тему «Як самому зареєструвати фірму». Автори цих статей найчастіше далекі від реєстрації підприємств, що призводить до розведення таких статей вельми сумнівними рекомендаціями. Тим не менш, велика частина організацій реєструється за допомогою найманих спеціалістів (як правило, це фірми, які спеціалізуються виключно на реєстрації юридичних осіб (далі «реєстратори»). Вважається, що реєстрація ТОВ - проста і нехитра операція. Однак часто доводиться спостерігати, як солідні підприємці в супроводі своїх юристів-професіоналів стоять у черзі за рішеннями про відмову в реєстрації, які видає МИФНС № 46 по м. Москві. Як то кажуть - «своїми силами».
У будь-якому випадку, реєстраційний бізнес у Москві досить затребуваний, і більшість організацій створюються за допомогою юридичних фірм. Специфіка роботи подібних організацій, як правило, заснована на потоковому принципі роботи, що часто означає відсутність індивідуального підходу до замовника, однак це не означає, що найкращим варіантом залишається реєстрація ТОВ своїми силами. Крім того, вартість послуг реєстраторів відносно невисока (по Москві 6-8 тис. рублів). Просто слід дотримуватися деяких порад:

Рада перший: солідність реєстратора.
Швидше за все, на якості послуг це не позначиться. Та й сайти всіх реєстраторів рясніють фразами на кшталт «багаторічний досвід роботи», «індивідуальний підхід», «кращі рішення» і т.п. Звертайтеся в ту контору, яка вам територіально ближче, або в ту яку вам порекомендували ваші знайомі і не терзайте себе вибором. Якість послуг реєстраторів приблизно однакове, а для реєстрації «маленьких» ТОВ дотримання яких-небудь корпоративних тонкощів у загальних випадках не потрібно.

Порада друга: будьте готові до походів на Похідний.
Заплативши реєстратору, не думайте, що на цьому ваші «борошна» закінчилися. Один з Засновників створюється компанії, після обов'язкового відвідування нотаріальної контори, повинен два рази постояти в чергах 46-й податкової, розташованої на похідному проїзді. Втім, черги в 46-й, на щастя, перестали нагадувати черга в Мавзолей, та й реєстратори досить докладно пояснять «до кого підійти» і «який талончик взяти», а часто і будуть особисто присутні при здачі реєстраційної справи.

Порада третя: юридична адреса (місце знаходження юридичної особи).
Один з питань, яке вам задасть консультант-реєстратор: «Чи є у вас юридична адреса?». Якщо ви реєструєте підприємство на конкретне нежитлове приміщення, питання знімається, і, реєстратор записує адресу з ваших слів. Це найкращий варіант. В інших випадках реєстратор вам запропонує:
- Купівля адреси - тобто за певну суму (від 4-х до 12-ти т. руб.) реєстратор надасть вам договір оренди на приміщення (або договір про спільну діяльність), в якому нібито буде розташовуватися ваш офіс. При цьому варто мати на увазі, що 70% таких договорів - це підробки (причому про це навіть може не знати ваш реєстратор).
- Реєстрація ТОВ за місцем проживання одного з Засновників (фізичної особи) - передбачена і рекомендована Законом м. Москви про підтримку малого підприємництва. Однак даний Закон йде у розріз з федеральним законодавством, що періодично призводить до неприємних казусів (в тому числі, хай і дуже рідко, до відмов у державній реєстрації). Щоб уникнути подібних неприємностей реєстратори рекомендують вказувати адресу з точністю до будинку (тобто без вказівки квартири).
- Використання завідомо неправдивого адреси - тобто вказівка ??в заяві на реєстрацію і статут підприємства адреси, взятого з карти Москви. Податкова інспекція при реєстрації не вимагає документи, підтверджують місце знаходження організації - тому цей варіант часто використовується. А у разі необхідності отримання кореспонденції завжди можна домовитися з найближчим відділенням зв'язку. Але не варто забувати про адміністративну відповідальність за надання недостовірних відомостей у ИФНС.
Крім того, в Москві існує явище під назвою «масові адреси» - тобто ті на яких зареєстровано більше 10-ти фірм (можливо, що це число буде збільшено). Реєстратор повинен бути в курсі можливих проблем у разі використання такої адреси, але все-таки варто про це « нагадати ».

Рада четвертий: статутний капітал.
Розмір статутного капіталу, переважної більшості нових ТОВ, дорівнює 10000 рублів (це мінімальний встановлений Законом розмір). У юридичній фірмі вам запропонують на вибір два варіанти оплати статутного капіталу - грошима чи майном. Оплату статутного капіталу грошовими коштами вам порекомендують зробити шляхом відкриття накопичувального (тимчасового розрахункового) рахунку. Також можливий варіант внесення грошових коштів у касі ТОВ датою реєстрації підприємства, проте рекомендується, у уникнення неприємних наслідків заздалегідь уточнити всі моменти в банку де ви збираєтеся відкривати розрахунковий рахунок.
У разі оплати статутного капіталу майновими (негрошовими) внесками не варто забувати про податок на майно (якщо ви будете працювати перебуваючи на загальній системі оподаткування).

Рада п'ятий: не забувайте про податки і звітність . Вибрати систему оподаткування з якою будете працювати завчасно.
Якщо вас попало зареєструватися за один день до кінця кварталу, то це не звільнить вас від здачі квартальної звітності, і реєстратор не зобов'язаний вас про це попереджати. А часто, коли замовник не поспішає, документи на організацію, зареєстровану 29 березня, продовжують припадати пилом в офісі реєстратора до 1-го травня.

Рада шостий: хочеш відкрити рахунок швидко - бігай сам.
Майже всі реєстратори зобов'язуються відкрити розрахунковий рахунок клієнта без його присутності в банку - достатньо тільки завірити у нотаріуса банківську картку. Однак банки часто набагато швидше і більш охоче відривають рахунки за особистої присутності керівника компанії.
Не забудьте - ви повинні повідомити податковий орган протягом 10 днів з моменту відкриття розрахункового рахунку, як правило, цей обов'язок бере на себе реєстратор.

Рада сьомий: постановка на облік в позабюджетних фондах.
Державні цільові фонди - Фонд соціального страхування, Пенсійний фонд і Фонд обов'язкового медичного страхування. При створенні компанії, нехай і з періодичними збоями, в столиці працює «одне вікно». Разом зі свідоцтвом про реєстрацію заявник одержує на руки виписку з ЕГРЮЛ, де крім інших відомостей вже вказані відповідні реєстраційні номери та номери філій кожного з фондів. Тому необхідність у біганині за повідомленнями з фондів відпадає, і якщо реєстратор говорить, що вам це не потрібно, то він каже правду. Травматичний »ж коефіцієнт ФСС легко підібрати за класифікатором.

Рада восьмий: а якщо відмова?
Відмови в реєстрації бувають і у професіоналів-реєстраторів , але все ж - це виключення з правил, але морально варто бути готовим до всього. Хоча більшість відмов трапляються через банальні помилок (наприклад, в адресі або в прізвищі Засновника), все ж таки є випадки відвертого порушення закону з боку реєструючого органу. Оскаржити таку відмову, на жаль, можна тільки через суд - тому єдино швидким рішенням залишається повторна подача реєстраційної справи до податкової інспекції.
У роботі реєстраторів існує принцип: якщо відмова з вини реєстратора всі витрати з повторної здачі справи несе він, якщо ж це провина клієнта або податкової інспекції реєстратор «умиває руки» - його робота виконана, повторна оплата державного мита проводиться вже за рахунок клієнта.

Рада дев'ятий: перевіряйте, отримані в податковій, документи.
Вчасно не помічену помилку , допущену співробітником МИФНС виправити дуже складно - тому перевіряйте отримані документи у день їх видачі.

Рада десятий: При замовленні уточнюйте повну вартість послуг.
Якою б не була вартість послуг юридичної фірми, накладні витрати залишаться незмінними:
Державне мито - 2000 рублів;
Нотаріальні витрати - в середньому 1000-1700 рублів (посвідчення підписів, завірення копій документів для відкриття розрахункового рахунку);
Виготовлення друку - від 200 рублів залежно від складності.
Тому рекомендую уточнювати заздалегідь - чи входять ці витрати в суму названу вам по телефону.

Примірний порядок і терміни реєстрації за допомогою юрфірми:

1. Підготовка документів - 1-2 дня

2. Нотаріальне засвідчення підпису одного з Засновників - заявника на заяві на державну реєстрацію

3. Подача заявником документів у МИФНС № 46 по м. Москві

4. Розгляд рег. органом документів і прийняття рішення про реєстрацію - 9 днів

5. Отримання заявником реєстраційних документів

6. Виготовлення печатки - 1 день

7. Відкриття розрахункового рахунку - 1-4 дні


Разом - мінімум 2 тижні, що б не говорила реклама в метро, ??обіцяє зареєструвати фірму за 7 днів.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 843 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0