Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Про причини впровадження crm
19:25
(100%) Про причини впровадження crm

Останнім часом досить часто задають питання: «Хочу впроваджувати CRM. Що можете запропонувати? »Напрошується зустрічне запитання:« А з якою метою ви збираєтесь впроваджувати CRM-систему? »На жаль, далеко не завжди замовники самі розуміють, для чого необхідна CRM-система, а вибір здійснюється за принципом« ну компанія така-то впровадила, а чим ми гірші ». Не дивлячись на те, що таких ситуацій стає все менше, їх частка в загальній масі все так само істотна.

До рішення про впровадження CRM керівництво компанії має прийти свідомо. Перед командою впровадження повинні бути поставлені реальні вимірні завдання, при досягненні яких можна говорити про успішність проекту. До формулюванні таких цілей і завдань потрібно підходити прагматично. CRM-система не зможе повністю виконати роботу персоналу, але цілком може зменшити виконання рутинних операцій і дати можливість працівникам зосередитися на якісному обслуговуванні клієнтів. Не обов'язково автоматизувати відразу всі процеси обслуговування. Можна почати з найбільш критичних складових і розширювати функціонал в міру необхідності.

До того ж, далеко не завжди впровадження CRM-системи може бути виправдане в певний момент часу. Так в одному з останніх постів нашого CRM-блогу ми розглянули ситуацію з невеликою туристичною компанією. Якщо компанія має кваліфікований персонал, який в змозі запам'ятати всю інформацію про своїх клієнтів, то, швидше за все, питання про впровадження автоматизованої системи управління взаємовідносинами з клієнтами гостро стояти не буде. Але, на жаль, така ситуація скоріше виключення з правил ...

При бажанні і належної кваліфікації можна знайти ефективне застосування CRM-системі практично в будь-якому бізнесі. Так і в описаній ситуації з туристичною компанією використання CRM-системи може забезпечити постійний приплив клієнтів, а при правильній організації роботи і дозволити керувати цим процесом. Крім того, при підвищенні кількості клієнтів використання CRM-рішень (як мінімум, ведення коректної клієнтської бази) є логічним, оскільки, на жаль, людські можливості обмежені ...


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 502 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0