Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Поліграіческій ринок і цінова політика
21:07
(100%) Поліграіческій ринок і цінова політика

В даний час на ринку поліграфії, здається, не бракує. Будь-який, зайшовши в інтернет, може знайти безліч пропозицій на будь-який смак і колір. Хоча не завжди реалізацію деяких поліграфічних продуктів можна сприйняти однозначно позитивно, особливо якщо ви самі є учасником поліграфічного ринку.

Специфіка ринку

Поліграфічний ринок досить великий. Питання в тому, що вважати поліграфією. Ринок дуже своєрідний, в деяких сегментах слабо структурований. І не по всіх категоріях продукту є достовірні дані, підтверджені дослідницькими компаніями. Просування на ринку поліграфічних товарів в цілому відповідає стану ринку. Неструктурованість ринку, обмежена кількість сильних гравців - все це накладає відбиток на формат і якість реклами.

Регіональний аспект

Якщо говорити про відмінність у сприйнятті поліграфії по регіонах, я не можу виділити нічого специфічного. Усе впирається саме в гроші. У Москві більший обсяг асортименту поліграфічних продуктів, але зараз з'явилася тенденція до зростання в містах-мільйонниках, тому структура поліграфії кілька перерозподіляється в регіони. До того ж є ще досить банальний, але важливий момент: для реклами нічого не шкода, компанії готові витрачати гроші на різноманітну продукцію.

З приводу креативу

Як на будь-якому ринку, є приклади більш якісної і неякісної продукції. Як правило, використовуються рекламні стандарти. Напевно, це не дуже креативно, здається побитим, але працює. А раз працює, значить це правильний підхід. Можливо, з часом ситуація дещо зміниться, але не думаю, що кардинально.

Майбутні клієнти поліграфії - це дуже специфічна аудиторія, що вимагає делікатного підходу. Традиційна пряма реклама тут не працює коректно. Клієнт робить вибір, грунтуючись на інформації з двох основних джерел: ціна і якості. Реклама займає місце четверте або п'яте.

Кити в поліграфії

До специфіки поліграфії відноситься і його слабке зростання. Є, звичайно, поліграфічні монстри - однак досить велика частка припадає на середні і дрібні друкарні і на їх продукцію (особливо візитки, листівки тощо). Російських великих друкарень, які можна вважати китами, не дуже й багато. Для того щоб нарахувати десяток, потрібно докласти значні зусилля.

Малі можливості кредитування поліграфічної галузі. І повільний розвиток друкарень, на увазі дорожнечі обладнання та витратних матеріалів. Без цього становить друкарня великої не стане. А звідси і простежується ціна на продукцію.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 531 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0