Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Побудова і коректування іміджу в умовах кризи.
21:11
(100%) Побудова і коректування іміджу в умовах кризи.

Давайте розберемося, а що ж таке являє собою «імідж» Словник дає нам таке визначення: цілеспрямовано сформований образ кого-небудь або чого-небудь, завдання якого зробити сприятливе враження. У листі Л. Рона Хаббарда «Дії організації з просування» сказано, що будь-яка дія, що веде до того, що штатний співробітник або організація ставати помітними і про них складається позитивне думка - називається просуванням, таким чином, ми і створюємо імідж організації в цілому. І кожна людина в організації повинен створювати цей імідж, повинен працювати над тим, що б в компанії цілеспрямовано формувався позитивний імідж.

Л. Рон Хаббард каже, що просувати, означає «робити щось відомим і створювати про це гарна думка» або «посилати що-небудь, що буде призводити до відгуку людей у ??вигляді особистих візитів чи вигляді письмових замовлень або відповідей, в результаті чого їм будуть представлені послуги або продані товари, що принесе користь цим людям і сприятливо позначиться на платоспроможності організації ». Тобто, результатом дій просування будь-якого співробітника, є те, що будуть якісь відгуки.

Я вже не раз розповідала Вам, що є 7 відділень в організації. І для кожного відділення у Хаббарда є свій список необхідних дій. Навіть перше відділення, яке займається найманням персоналу, може сильно впливати на імідж всієї компанії.

Так, він пише, що першому відділенню необхідно «швидко і точно направляти людей на потрібні їм послуги», «забезпечувати, що б оргсхема компанії виглядала красиво, була виконана правильно і не відставала від часу», «забезпечувати, щоб внутрішньоорганізаційні послання доставлялися швидко і оформлялися стандартно »(нагадаю, що організація така сильна, наскільки швидко по ній рухається комунікація, в такому разі організація буде швидше отримувати і дохід) і ще багато іншого. Але частіше ми зустрічаємо іншу картину, коли дзвонимо до приймальні секретаря - натикаємося на грубість, роздратування (мовляв, телефонують, тільки працювати заважають), іноді у людини на тому кінці дроту взагалі відсутні які-небудь емоції і так далі. Дуже часто забувається, що від відповіді на телефонний дзвінок у людини формується уявлення про всю компанію, ця людина - візитна картка компанії.

Навіть третє відділення, відділення бухгалтерії, потрібно виробляти певні дії для створення позитивного іміджу компанії. ; Туди входять - «оплачувати рахунку таким чином, щоб організація завжди мала репутацію кредитоспроможною», «накопичувати резерви, щоб створити репутацію стабільної організації», «виплачувати зароблену плату безпомилково і в термін, що б персонал залишився задоволений».

І п'яте відділення, де відбувається навчання персоналу теж повинен вносити свій внесок у створення іміджу організації, наприклад таким шляхом, як «робити штатних співробітників компетентними, так що їх майстерність сприяє просуванню організації».

Особливо зараз, у кризу, кожен співробітник, кожне відділення, повинен сам дивитися, що конкретно він може зробити, що б сприятливий імідж зберігався.

Звичайно, вже практично в будь-якій компанії є відділ внутрішніх зв'язків з громадськістю, який у свою чергу, стежить за тим, що б співробітники ходили добре одягненими, а не у рваних джинсах і з голими пупками, від них добре пахло і так далі. Але цього в будь-якому випадку, буде мало, якщо кожен співробітник не буде розуміти, у чому полягає його робота, і не буде робити її якісно, ??

Не турбуйтеся, якщо у кого компанія не може дозволити собі PR менеджера, оскільки побудувати «ідеальний імідж» (той який би Ви хотіли) окремою людиною, що займається PR - неможливо, це повинен робити кожна людина в організації.

Якщо ви будете чітко і правильно виконувати всі необхідні дії для просування, то досягнете успіху в будь-якому випадку. А зараз, у кризу, потрібно особливо посилити контроль за кожним співробітником. Можливо, навіть для кожного поста розробити список дій, і пояснити співробітнику яким чином ці дії, призведуть до поліпшення іміджу компанії. Коли людині зрозуміло «як» і «навіщо», то і робити це стає простіше і цікавіше.

І не важливо чи спілкується ця людина з публікою чи ні, адже він може зіпсувати настрій іншого співробітника, який спілкується з публікою. Якщо у людини завал на робочому столі, скрізь валяються брудні папірці, в кабінеті накурено, і не важливо керівник це чи ні, будь-який відвідувач вийде від нього в поганому настрої. Але не варто допускати фальші у персоналу, тоді це буде вже не сприятливий імідж, а компанія лицемірів.

У кризу необхідно організації згуртуватися ще сильніше, розробити загальну стратегію з просування компанії, і стежити, щоб кожен співробітник відповідав вимогам, і при цьому сам стежив, щоб і інші теж відповідали. Тоді навіть самий нещадний криза не кине тіні на імідж Вашої компанії!

Бажаю Вам усіляких успіхів і подальшого процвітання!


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 580 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0