![](/.s/t/944/7.jpg) |
|
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Основні функції і завдання call центру
20:17 (100%) Основні функції і завдання call центру |
Як відомо, історія розвитку бізнесу в Росії досить непроста. Спочатку тим, хто хотів мати свою справу, довелося боротися спочатку з урядом, потім мафією. Зі зрозумілих причин, це все далеко не кращим чином позначалося на темпах розвитку. Так склалося, що ті самі невеликі фірми, які тепер працюють в офісах зі скла і бетону ... Дуже довгий час працювали на напівлегальних засадах, обслуговуючи порівняно невелику кількість клієнтів. У ті часи, ні про яке створення такого відділу, як call-центр ще й мови бути не могло. З невеликим обсягом паперового виробництва цілком справлялося і два - три секретаря. І ні про які мільйонних клієнтських базах точно також ніхто навіть не думав. Але з часом ситуація почала змінюватися. Прихід західних тенденцій багато в чому обумовив як появу багатьох реалій. Багато з них застосовувати так би мовити на російських просторах було не те що невигідно, а смішно і навіть нерозумно. Але про появу таких відділів, як call-центр в самих різних організаціях, де була потрібна робота з великими клієнтськими базами, такого сказати звичайно ж не можна. І якщо основна сутність нововведення колл-центрів була скопійована в російські реалії досить вірно і доречно, то саме виконання цієї ідеї поки ще далеко від ідеалу. Але, навіть незважаючи на це, з основними своїми функціями і завданнями російські колл-центри справляються цілком. Хоча в деяких організаціях розуміють сутність їх роботи не зовсім вірно, зайво ускладнюючи професійну діяльність операторам. Наприклад, якщо говорити про основну функції такого відділу організації, як call-центр - то це в першу чергу спілкування з клієнтами. Настільки велике значення доведеться колл-центру ще й тому, що кожен телефонний дзвінок в компанію - це ще одна можливість заробити. А отже, вона не повинна бути упущена тому, що телефонний номер був зайнятий. Не менш важливим видається значення колл-центру, як джерела інформації. Справа в тому, що від цього знову ж таки буде залежати прибуток компанії. Адже якщо клієнта не влаштує надається компанією інформаційна підтримка, він цілком може звернутися і до конкурентів. Ще одна найважливіша функція колл-центрвов - це їх здатність бути інструментами для проведення найрізноманітніших соціологічних досліджень, інтерв'ю та опитувань. Причому якщо у фірми виникає необхідність в отриманні інформації такого плану, то вона може використовувати як власний call-центр, так і звернутися до послуг незалежних організацій. Незалежні колл-центри - це ще одне нововведення, яке останнім часом набуло особливо широке поширення. Їх основні функції і завдання дещо відрізняються від тих, які виконують такі відділи, як call-центр, який працює у великій організації. Відмінність полягає насамперед у тому, що в незалежних колл-центрах працюють не просто оператори, що володіють певним обсягом інформації. У таких відділах працюють справжні телемаркетологі, які є професіоналами в проведенні різних соціологічних опитувань. Крім того, такі організації, як незалежний call-центр здійснюють виконання таких завдань, як соціологічні дослідження, платні опитування, анкетування. І якщо такою буде побажання клієнта, то професійні соціологи можуть провести і безпосередній аналіз його результатів. Зрозуміло, з орієнтуванням на певну практичну задачу, поставлену клієнтом.
Дубликат статьи: (0%)
|
Переглядів: 509 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
![](/stat/1739069587)
Онлайн всього: 8 Гостей: 8 Користувачів: 0
|