Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Нове застосування "дой-пак", особливості розвитку ринку гнучкої упаковки в росії і за кордоном.
20:00
(100%) Нове застосування "дой-пак", особливості розвитку ринку гнучкої упаковки в росії і за кордоном.
За останні роки гнучка упаковка набула широкого поширення на ринку продуктів харчування в нашій країні. В силу своєї економічності, зручності у використанні та більш низької ціни продукти в гнучкій упаковці користуються заслуженою популярністю у покупця. За кордоном пакети дой-пак (пакет зі стійким дном) давно застосовуються і в косметичній промисловості тоді, як у свідомості наших співвітчизників даний вид упаковки викликає стійку асоціацію з майонезом. За своїми властивостями дой-пак повністю задовольняє вимогам упаковки косметичної продукції, до того ж, така упаковка дешевше звичних нам флаконів, тому повинна бути знахідкою для російських виробників косметики, що позиціонують свій товар у середньому і низькому ціновому сегменті.

Дуже фрагментарне присутність гнучкої упаковки на ринку обумовлено прагненням російських компаній у виборі стандартних «перевірених» рішень, що задовольняє вимогам максимальної кількості покупців, нішеве позиціонування товару поки ще не є метою більшості виробників. Масове споживання неминуче має на увазі і масові стереотипи, тому виробництво флаконів ще довгий час буде лідирувати на ринку упаковки шампуню, наприклад. Також, якщо говорити про споживачів косметики низької цінової категорії, не можна не відзначити, що найчастіше ними є жінки старшого віку, яким традиційна упаковка продукції куди ближче всіх нововведень.

Але є й інші покупці в даному ціновому сегменті. До категорії споживачів-новаторів безумовно відноситься підліткова і молодіжна аудиторія. Саме на ринку молодіжної косметики нова упаковка швидше підвищить привабливість товарів для цільової аудиторії, ніж приведе до їх незатребуваності. Нові види упаковки можуть придбати формат модного тренду і будуть сприяти збільшенню попиту на дану продукцію. Так само перспективним сегментом потенційних споживачів косметики в дой-паку є ділові люди, спортсмени і всі, кому доводиться часто подорожувати. Зручність у використанні, практичність і легкість упаковки дозволять знайти популярність її вмісту у покупців з високим темпом життя.

Виробництво гнучкої упаковки безсумнівно має перспективи більш широкого впровадження в парфюмерно-косметичній галузі на російському ринку, однак темпи заміщення звичних форм нової практичною упаковкою залежать безпосередньо від самих виробників косметики та їхніх маркетингових рішень.

Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 527 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0