Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Найшвидший спосіб підняти дохід
20:29
(100%) Найшвидший спосіб підняти дохід
Кому не знайома картина - бос ходить в напрузі по кабінету або сидить за своїм столом, насупившись, і всі його думки в цей момент про одне - звідки б ще терміново отримати грошей! Гроші ось-ось повинні були прийти, але не дійшли ...

- Бухгалтер, подзвони в банк, дізнайся, чи не настав чого.
- Так годину тому дзвонив!
- Ще подзвони!
Людина так влаштована, що буде думати про те, що болить.
Проблема з доходом - вся увага буде на доході. Але це мало допомагає. Ті, хто пробував, підтвердять! А що якщо розгорнути свою увагу на 180 градусів?

Доход - це вхідний потік. Це те, що приходить до нас. Проданий товар, послуги, дзвінки клієнтам, розіслані листи, реклама, PR-акції, візити - це вихідний потік.

Є закон: ВИХІДНИЙ ПОТІК = Вхідний потік.

Керівник, який цей закон знає і вміло використовує, не має проблем із вхідним потоком і, зокрема, з доходом. Наприклад, у доходу фірми намітилася тенденція до зниження. Перша думка керівника повинна бути "як ми можемо збільшити вихідний потік?". І вже потім, дійсно збільшивши швидко вихідний потік, він проаналізує ситуацію, знайде причину зниження доходу і займеться її усуненням. Тим часом збільшення вихідного потоку дасть йому можливість підтримати дохід фірми на деякій вижівательном рівні на той період, поки буде проводитися необхідна реорганізація або зміни, і поки вони почнуть давати свій ефект.

Американський дослідник Рон Хаббард рекомендує запровадити наступні пріоритети для кожного відділу організації та кожного співробітника:
1) вихідний потік широкій публіці будь-яких комунікаційних частинок, у тому числі людей;
2) вхідний потік частинок , що дають дохід;
3) вихідний потік завершеної роботи або звітів (доповідей) іншим співробітникам організації;
4) вхідний потік наказів, запитів та інформації від інших співробітників організації.
Коли бухгалтер не відсилає швидко клієнтові рахунок у відповідь на його запит (пріоритет 2), тому що він зайнятий квартальним звітом (пріоритет 3), то це б'є по доходу організації. Коли керівник, відклавши в сторону текст реклами, який йому дали на затвердження (пріоритет 1), зайнявся вивченням платіжної відомості (пріоритет 4), це б'є по доходу організації.

"Приділяйте час кожному з цих дій відповідно до вищевказаної черговістю і збільшуйте свою зарплату" - рада Рона Хаббарда.

У наведеному вище законі не йдеться, який саме вихідний потік дорівнює входить. Керівники можуть легко згадати, коли вони робили вихідний потік в одному напрямку, а вхідний отримували зовсім з іншого боку, звідки не чекали. Наприклад, стали робити виступи на радіо - люди почали приходити по листівок, розіслали особисті листи потенційним клієнтам - пішли відгуки на рекламу в ЗМІ, яких раніше не було. Це все реальні приклади з практики російських компаній.

Потрібен дохід? Посмотрте, як збільшити вихідний потік!

Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 442 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0