![](/.s/t/944/7.jpg) |
|
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Найшвидший спосіб підняти дохід
20:29 (100%) Найшвидший спосіб підняти дохід |
Кому не знайома картина - бос ходить в напрузі по кабінету або сидить за своїм столом, насупившись, і всі його думки в цей момент про одне - звідки б ще терміново отримати грошей! Гроші ось-ось повинні були прийти, але не дійшли ...
- Бухгалтер, подзвони в банк, дізнайся, чи не настав чого. - Так годину тому дзвонив! - Ще подзвони! Людина так влаштована, що буде думати про те, що болить. Проблема з доходом - вся увага буде на доході. Але це мало допомагає. Ті, хто пробував, підтвердять! А що якщо розгорнути свою увагу на 180 градусів?
Доход - це вхідний потік. Це те, що приходить до нас. Проданий товар, послуги, дзвінки клієнтам, розіслані листи, реклама, PR-акції, візити - це вихідний потік.
Є закон: ВИХІДНИЙ ПОТІК = Вхідний потік.
Керівник, який цей закон знає і вміло використовує, не має проблем із вхідним потоком і, зокрема, з доходом. Наприклад, у доходу фірми намітилася тенденція до зниження. Перша думка керівника повинна бути "як ми можемо збільшити вихідний потік?". І вже потім, дійсно збільшивши швидко вихідний потік, він проаналізує ситуацію, знайде причину зниження доходу і займеться її усуненням. Тим часом збільшення вихідного потоку дасть йому можливість підтримати дохід фірми на деякій вижівательном рівні на той період, поки буде проводитися необхідна реорганізація або зміни, і поки вони почнуть давати свій ефект.
Американський дослідник Рон Хаббард рекомендує запровадити наступні пріоритети для кожного відділу організації та кожного співробітника: 1) вихідний потік широкій публіці будь-яких комунікаційних частинок, у тому числі людей; 2) вхідний потік частинок , що дають дохід; 3) вихідний потік завершеної роботи або звітів (доповідей) іншим співробітникам організації; 4) вхідний потік наказів, запитів та інформації від інших співробітників організації. Коли бухгалтер не відсилає швидко клієнтові рахунок у відповідь на його запит (пріоритет 2), тому що він зайнятий квартальним звітом (пріоритет 3), то це б'є по доходу організації. Коли керівник, відклавши в сторону текст реклами, який йому дали на затвердження (пріоритет 1), зайнявся вивченням платіжної відомості (пріоритет 4), це б'є по доходу організації.
"Приділяйте час кожному з цих дій відповідно до вищевказаної черговістю і збільшуйте свою зарплату" - рада Рона Хаббарда.
У наведеному вище законі не йдеться, який саме вихідний потік дорівнює входить. Керівники можуть легко згадати, коли вони робили вихідний потік в одному напрямку, а вхідний отримували зовсім з іншого боку, звідки не чекали. Наприклад, стали робити виступи на радіо - люди почали приходити по листівок, розіслали особисті листи потенційним клієнтам - пішли відгуки на рекламу в ЗМІ, яких раніше не було. Це все реальні приклади з практики російських компаній.
Потрібен дохід? Посмотрте, як збільшити вихідний потік!
Дубликат статьи: (0%)
|
Переглядів: 473 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
![](/stat/1739068990)
Онлайн всього: 5 Гостей: 5 Користувачів: 0
|