Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Міні-виставки для максимального ефекту.
20:55
(100%) Міні-виставки для максимального ефекту.

Територіально розподілені виставки - це окремі стенди (міні - офіси), прив'язані до певних точок міста і які працюють за загальним алгоритмом. Вважається, що це найбільш зручна форма роботи з клієнтами про надання послуг (наприклад, для компаній, що займаються установкою дверей, вікон, продажем меблів і т.д.). Замовники можуть подивитися зразки продукції, отримати консультації фахівців і укласти договір. Клієнт може вибрати на сайті найближчу до нього виставку і відвідати її в зручний час.

Всі міні-виставки оформляються в єдиному стилі і мають один і той же набір інструментів для роботи з клієнтом: зразки, дипломи та сертифікати, фірмові елементи в одязі (краватки, шийні хустки, футболки, сорочки і ін) співробітників.

Необхідно пам'ятати, що в сучасних світі люди перш за все цінують комфорт. Чималу роль має зручність у роботі з сайтом компанії. На ньому обов'язково повинна бути інформація про кожну територіально прив'язаної виставці (точна адреса, телефон, час роботи).

Одна з головних умов високої ефективності роботи міні-виставок - підготовка і навчання працюючих менеджерів. Крім неодмінно високого знання продаваного товару або послуги, менеджер повинен вміти відчувати потреби клієнта. Замовники, в більшій частині, приходять на виставку не для того, щоб почитати рекламні буклети і подивитися зразки продукції, а для того, щоб поставити менеджеру хвилюючі запитання отримати на них компетентні відповіді. Саме від рівня професіоналізму менеджера залежить враження про компанію і її товар (послуги) і, як наслідок, рішення про покупку. Вподобаного менеджера і, відповідно вподобану компанію, рекомендують друзям і сеседям, що в умовах економічної нестабільності і високої конкуренції бажане для будь-якого бізнесу.

Як правило, на міні-виставках працюють молоді люди, що є як плюсом так і мінусом. Позитивним моментом можна відзначити високу мобільність молоді, здатність до саморозвитку і навчання. А ось негативна складова - невміння сконцентруватися на поставлених завданнях, поверхове ставлення до роботи.

Тому важливо налагодити навчання в максимально короткі терміни за допомогою тренінгів, що проводяться в групі або індивідуально. Керівник зобов'язаний чітко бачити і відчувати кожного співробітника, тверезо оцінювати його сильні сторони і працювати над недоліками.

Часто працівникам на міні-виставці доводиться обслужвать відразу декілька клієнтів. Дуже важливо в такій ситуації вміти розподілити увагу, приділивши кожного замовника час і продемонструвати інтерес. Наприклад, одному відвідувачеві видається для вивчення договір, в цей час з іншим проводяться попередні розрахунки і пояснення. Важливо пам'ятати, що якщо з якихось причин один з відвідувачів покине виставку, то велика ймовірність, що це насторожить та іншого.

Особливість роботи на виставці - постійні переговори з різними людьми. Від уміння правильно розставити пріоритети в розмові залежить кількість отриманих замовлень.

Найчастіше на міні - виставці працює один менеджер. Він відповідає за весь процес продажу: веде переговори, демонструє зразки продукції, робить попередній розрахунок. Тому важливо, щоб для вирішення складних питань, що виникають при роботі з клієнтом, був виділений досвідчений менеджер в центральному офісі і була налагоджена опертівная безперебійна зв'язок.

При організації роботи міні-виставки важливо враховувати, що менеджер знаходиться на невеликій, а частіше за все дуже обмеженій площі. Все має бути під рукою: зошит для записів, зразки, реклама. Але при цьому повинен бути ідеальний порядок, адже саме за дрібниці «чіпляється око» відвідувача.

Міні-виставка повинна бути відкрита у встановлений час. Не можна допускати відсутність працівника на робочому місці. Це негативно впливає на імідж компанії і може відлякати потенційних клієнтів.

Не менш важливий фактор ефективної роботи міні-виставки - правильний облік замовників. Особливу роль відіграє чіткість і відсутність різночитань у тих чи інших питаннях. Імідж компанії, безсумнівно, постраждає, якщо ціна виробу і його монтажу, озвучені менеджером на виставці, будуть суттєво відрізнятися від кінцевої вартості, запропонованої під час виміру. Менеджер повинен поставити клієнта до відома, що на виставці він виробляє лише попередній розрахунок, але в той же час цей розрахунок повинен бути виконаний правильно.

Рекламні акції плануються і проводяться як індивідуально для кожної виставки, так і для всіх виставок в комплексі. В індивідуальних акціях враховується час максимальної відвідуваності, прохідність, контингент відвідувачів.

За допомогою міні-виставок можна проводити різні маркетингові дослідження. Наприклад, розмістивши зразки нового товару або рекламу нового виду послуг можна оперативно зібрати інформацію про затребуваність новинок на ринку.

Яскравим прикладом грамотного підходу при організації територіально розподіленої виставки є компанія «Строй Мастер».

Компанія має виставки продажів практично у всіх районах Москви.

Це, в сукупності з німецькою якістю продукції і високотехнологічним виробництвом дозволяє задовольняти вимогам навіть найвимогливіших клієнтів.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 551 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0