Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Контакт-центр: як оцінити ефективність
19:23
(100%) Контакт-центр: як оцінити ефективність

Для контролю роботи контакт-центру використовується велика кількість різного роду показників і коефіцієнтів. Більшість з цих показників є практично незамінними для керівника контакт-центру для оцінки його ефективності та «продуктивності», але, найчастіше, якість обслуговування клієнтів виходить за межі повноважень керівника центру обробки викликів (ЦОВ). Ні, варто віддати належне підготовці операторів в більшості контакт-центрів. Як правило, до питання навчання фахівців у ЦОВ підходять досить відповідально. Але, якщо в контакт-центрі не оптимізовані бізнес-процеси і клієнтові доводиться постійно по кілька разів «надзвонювати» в контакт-центр для рішення навіть нескладних питань, то ніяка ввічливість і тактовність операторів не допоможе. У той же час, якщо, наприклад, оператор має доступ до повної інформації в картці клієнта в CRM-системі, то навіть деякі огріхи в обслуговуванні, швидше за все, не зможуть зіпсувати враження.

Для оцінки задоволеності рівнем обслуговування в багатьох контакт-центрах останнім часом стали застосовуватися системи оцінки якості. Тобто, наприклад, при завершенні розмови з оператором контакт-центру клієнту пропонується оцінити рівень його обслуговування. Але, як і в прикладі раніше, будь-яка думка може зіпсувати необдуманий підхід до роботи контакт-центру в цілому. І навіть, якщо оператор зробить по максимуму все від нього залежне, це не допоможе виправити враження клієнта.

Звичайно ж, при оцінці обслуговування варто розділяти якість обслуговування і досягнення результату при зверненні. У роботі західних контакт-центрів досить часто оперують показником Service Level Agreement. У нас зазвичай це «озвучується», як «вирішення питання клієнта за один дзвінок», але, на ваш погляд, наскільки часто його використовують в тих же самих банках?

Природно, що для коректності статистики показник Service Level Agreement не варто використовувати для оцінки всіх звернень до контакт-центр. Існують питання, які, наприклад, за замовчуванням вирішуються за одне звернення, тому робити собі гарну, але нікому не потрібну статистику, не варто. Розподілити звернення за категоріями доцільно ще на етапі побудови контакт-центру або оптимізації його бізнес-процесів.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 547 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0