|
|
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Каталог товарів - кращий інструмент sales менеджера
21:19 (100%) Каталог товарів - кращий інструмент sales менеджера |
Криза змусила компанії згадати про професії sales менеджера, яка останнім часом перетворилася на з професії активного шукача замовників у професію пасивного ожідателя дзвінків. Керівники компаній урізали рекламні бюджети і дружно заговорили про необхідність холодних дзвінків. Однак необхідно відзначити, що робота хорошого менеджера з продажу залежить не тільки від його вміння додзвонитися до потрібної людини, здатності розговорити і переконати клієнта в потрібності послуги чи товару, уміння запропонувати кращу ціну на товар і домогтися знижки. Гарному менеджеру, як і гарному піаністу потрібен інструмент. Так що за інструмент йому необхідний як повітря?
Інструментом, що допомагає sales менеджеру у продажу, завжди був і залишиться в майбутньому звичайний каталог товарів. Паперовий каталог товарів - це унікальне і неповторне рекламне рішення, і відмовлятися від його створення, сподіваючись на те, що ваші співробітники і так на пальцях розкажуть покупцеві про достоїнства товару - просто нерозумно. Каталог, на відміну від безлічі іншого поліграфії, є систематичним і більш продуманим виданням. Мета рекламної листівки або буклету - привернути увагу до послуги або акції, мета хорошого каталогу - затриматися на столі потенційного покупця як можна довше і надати йому максимум інформації і про можливу покупку.
Помічено, що на відміну від дрібної поліграфії (такий як флаєри, буклети чи листівки), саме каталоги мають всі шанси служити джерелом стабільною і постійною в часі продажу вашого товару - гарне фото, грамотно складений опис, вказівку докладних характеристик вашого товару (колір, розміри, артикули, схеми і таблиці) - все це впливає на ефектні і головне регулярні продажу. Про кого згадає людина, яка відповідає за купівлю обладнання? Про фірму, яка приділила максимум уваги презентації свого товару і розробила грамотний дизайн каталогу або про фірму, яка не залишила на пам'ять про себе нічого, крім візиток?
Але створення гарного каталогу товарів - це ретельно спланована акція, в якій не повинно бути дрібниць. При розробці каталогу потрібно ретельно продумати наступні моменти:
структуру і зміст каталогу скласти тексти, що характеризують товар найкращим чином зібрати інформацію про товар, - фотографії, описи, таблиці підібрати іншу інформацію , здатну в найкраще світлі представити товар (схеми, графіки і т.п.) перевірити зібрану інформацію у всіх технічних фахівців вашої фірми розробити дизайн і верстку каталогу в дизайн студії, яка спеціалізується на подібних роботах підібрати найкращий спосіб друку і довірити виготовлення тиражу стабільної друкарні.
Візуальне подання інформації - це не просто тупа технічна робота. Це процес, близький до створення невеликого твору мистецтва - те ж увага до дрібниць, що дозволяє показати продавану річ у кращому кольорі. Грамотний дизайн каталогу - шанс зачепити свого клієнта не тільки словами та обіцянками. Грамотний каталог - це можливість показати переваги, не демонструючи можливі недоліки товару. Зробіть красиву обкладинку каталогу й ваші шанси на продаж товару збільшаться вдвічі. Підготуйте грамотну верстку каталогу - і тоді ваш товар точно буде проданий.
Дубликат статьи: (0%)
|
Переглядів: 537 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|