Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Які очікують зміни мережевий маркетинг
20:20
(100%) Які очікують зміни мережевий маркетинг

Зараз сильно користується славою мережевий маркетинг. Дуже багато людей вибирають ним займатися, навіть кидають свою основну роботу ради МЛМ. Через мережевий маркетинг торгують абсолютно всілякі товари: і косметика, і одяг, і прикраси, і навіть продукти харчування і біологічні добавки. Багатьом людям такий бізнес здається вигідним. Тим більше що більшості консультантам припадати до смаку цим займатися.



Бізнесу МЛМ вже більше шістдесяти років. Протягом багатьох років він був прямолінійний і одноманітний. Раніше мережевий маркетинг вважався простим бізнесом - це продаж товарів і спонсорування працівників. Товари реалізували за допомогою показу деяких екземплярів, або за каталогом. Дилери маркетингу спонсорували людей, звали їх прийняти участь у різних презентаціях. Все ж таки зараз мережевий маркетинг змінився.



Зміни стосуються не тільки продажу, а так само спонсорування людей, однак і того, як стали здійснюватися продажу. Як і раніше, продавати товар можна вибірково або пропонуючи асортимент в каталозі. Однак клієнти тепер мають можливість брати необхідні товари відразу у компанії, замовляючи по телефону. На сьогоднішній день у компаній є відеоматеріали. Вони допомагають консультантам швидше навчитися реалізувати товар. Так само можна пропонувати людям подивитися каталог або замовити товар через Інтернет.



Дуже змінилося спонсорування. До цих пір користуються успіхом приватні та групові презентації. Придбали популярність телеконференції, замовлення з допомогою факсу, рекрутування по Інтернету. Лідери МЛМ прагнуть відшукати можливість з меншою витратою часу охопити велику кількість людей.



У майбуття ці ж тенденції мережевого маркетингу збережуться. Технології з кожним днем ??все більше замінюють зусилля людей. Нині багато реклами по телевізору таких фірм як Herbalife або NSP. У близькому майбутньому кожна людина буде залучений якоюсь мірою в мережевий маркетинг. Всі компанії і всі дистриб'ютори МЛМ з'єднуються з підтримкою інтерактивних технологій. Будь-який продукт можна замовити, дивлячись телевізор і телефонуючи.



Спонсорування МЛМ незмінно буде функціонувати у віртуальному, інтерактивному варіанті. Спонсори будуть збиратися з людьми, проводити презентації товарів, відгукуватися на запитання зацікавлених людей, передавати літературу, залучати нових співробітників. При цьому спонсору можна буде фізично бути вдома, а інші учасники можуть знаходитися в інших містах. Це все можна буде здійснювати за допомогою нових технологій. MLM буде жити завжди. Його визнання посилюється з кожним днем. Все більше людей будуть поповнювати ряди консультантів.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 534 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0