Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Як збільшити продажі.
20:19
(100%) Як збільшити продажі.
Як було б чудово знайти такий спосіб, при якому б ви продавали товар п'ятдесяти відсоткам людей, які звертаються до вас в магазин або приходять на сайт, замість десяти відсотків? І такий спосіб збільшення продажів дійсно існує. Але чомусь основна маса людей, які займаються торгівлею, не застосовують його.
Ви задасте питання, чому це відбувається? Все дуже просто, найбільше їх цікавить проблема швидше зробити якомога більше грошей, їх цілі направлені не на те, щоб допомагати людям. Необхідно завжди пам'ятати, що кооперація завжди приносила найкращі результати, на відміну від конфронтації. Яку користь покупці будуть отримувати від ваших докладених зусиль, то й винагорода буде таке ж. Чим більшій кількості людей ви зможете допомогти, тим вище піднімуться ваші продажі, і ви заробите багато грошей.
Дбайте про свого покупця, зробіть все, щоб він пішов від вас задоволений. Адже це за вас може зробити хто-небудь інший. По можливості не втрачайте зв'язку з покупцями. Уявіть, що у нього після здійснення покупки виникли якісь питання, а ви для нього недоступні. Природно, що він візьметься шукати іншу людину, який зміг би йому допомогти. І знайшовши такого продавця, він надалі буде купувати товари в нього, а не у вас.
Багато продавців, як правило, не хочуть спілкуватися надалі зі своїми покупцями, щоб не вислуховувати від них які-небудь скарги з приводу товару. Але якщо цього не зробити вони будуть скаржитися всім про свою невдачу і тому, що їх обдурили. А отримавши від вас допомогу, вони навпаки будуть розповідати про те який ви хороший продавець і рекомендувати вас іншим. До речі з досліджень найбільших компаній, що займаються продажем, було виявлено, що саме Скаржники клієнти, що отримали задоволення на свої скарги, стають потенційно активними покупцями.
Продавець, заклопотаний одномінутном вигодою від своїх комісійних, повністю нехтує багатством майбутнього. А людина, що збільшує цінність своїх старань для покупців має їм. Його завжди порекомендують своїм друзям, знайомим як кращого продавця. Пам'ятайте, що ваша робота із залучення клієнтів і збільшення продажів повинна полягати не в кількості виконану роботу, а в її якості. А якість - це послуги для покупців, які оцінюють їх за найвищими критеріями цінності для них. Зробіть так, щоб сьогоднішні ваші покупці стали для вас невичерпної золотою жилою на дуже довгий час.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 526 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0