Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Як уникнути обману в інтернет-магазині
21:21
(100%) Як уникнути обману в інтернет-магазині
Інтернет магазини останнім часом все більш активно набирають популярності у рядових користувачів. Якщо раніше до подібних нововведень ставилися з побоюванням, як і до всього іншого нового і незвичного, не бачили переваг інтернет-магазинів перед звичайними, то тепер економія грошей на більш привабливою ціною і можливість не витрачати час в пробках по дорозі в звичайний магазин, все частіше схиляють вибір людей, у бік ітернет-магазинів. Природно така тенденція не залишається без уваги шахраїв, для яких він-лайн магазини це велика, щодо вільна нова ніша.

За аналогією зі звичайним магазином, он-лайн магазин має незаперечні переваги для шахрайської діяльності: у такому магазині немає можливості побачити товар в живу, товар висилається тільки після оплати, що дає тільки формальну гарантію отримання товару. Клієнт не має можливості побачитися особисто з представником магазина, що дає шанс останньому, безслідно зникнути. Після закриття шахрайського який «засвітився» магазину, він благополучно відкривається під новою назвою.
Крім того навіть якщо магазин не липовий, існує безліч проблем, з якими може зіткнутися покупець, якщо персонал магазину, не дуже піклується про бездоганність своєї репутації. Це такі проблеми, як затягування термінів доставки, приховані платежі, неналежну якість товару або гарантії, складність або неможливість повернення та обміну неякісного товару.

Але, незважаючи на всю складність ситуації, подібні труднощі не повинні бути приводом для відмови від використання послуг даних магазинів. Для здійснення успішної купівлі досить, скористатися кількома нескладними порадами.
По-перше, по-перше при пошуку відповідного магазину не варто довіряти рекламі. Достатньо скористатися послугами того магазину, який опинився на першій сторінці пошуковика, по необхідному запитом, так як маловідомий і неякісний магазин навряд чи буде займати провідні позиції в пошуковій видачі.
По-друге, не намагайтеся знайти товар дешевше, зі знижками або з більш дешевою доставкою, в даній ситуації абсолютно справедлива приказка «скупий платить двічі».

Потім, зупинивши вибір на конкретному магазині, що відповідає першим двом вимогам, необхідно перевірити інформацію, що підтверджує законність існування даного магазину: фактичний та юридична адреса, телефон, банківські реквізити, прізвище генерального директора. Також потрібно перевірити наскільки магазин «чистий»: подивитися його дані в сервісі Whois: зворотний зв'язок, ім'я, дату реєстрації домену, звірити відповідність даних, виданими сервісом з даними представленими на сайті магазина. Хоча ця перевірка 100% гарантії не дає, тому що при реєстрації доменного імені можна вписати і вигадані імена, зворотний зв'язок. Це так звана перевірка на уважність (господаря магазину).
Потім, якщо магазин є учасником платіжної системи Webmoney, необхідно перевірити репутацію даного магазину і гаманця, на який приймаються гроші, в сервісі Webmoney Advisor, подивитися атестат гаманця, звернувши увагу на бізнес рівень, у графі BL (Biznes Level) Чим він більше, тим більше угод проведено з денним гаманцем. При перевірці таких даних не варто довіряти кнопках і засланнях, які представлені на сайті і ведуть на відповідну сторінку з інформацією атестата: посилання можуть вести на підроблені сторінки. Необхідно увійти в систему стандартним способом і у відповідну форму вписати номер гаманця чи адресу сайту.

Після з'ясування законності існування магазину, варто пошукати в Інтернеті відгуки на даний магазин. Першим ділом здійснити пошук шляхом введення приблизно наступних запитів: імясайта-шахраї »,« імясайта-чорні списки »,« імясайта-blacklist »,« імясайта-обман »,« імясайта-кидалово »,« імясайта-лохотрон »та інші ...

Якщо ніяких компрометуючих відгуків не знайдено, необхідно з'ясувати наступні питання: якого рівня там якість товару, якість і терміни доставки, наскільки чуйна зворотній зв'язок (причому важлива чуйність не тільки на етапі вибору покупки, але і після оплати товару).

Зв'язавшись з менеджером магазину, крім уточнюючих питань по товару, по можливості поцікавтеся у менеджера, з яким банком співпрацює магазин, потім зателефонуйте в банк і з'ясуйте, які рекомендації дасть співробітник банку з приводу даного магазину. Попросіть вислати на електронну скриньку або факсом ліцензію на продаж і сертифікат товару. Поцікавтеся, як організований повернення товару в разі його несправності.

Повірте, витративши час і скрупульозно виконавши дані рекомендації, ви заощадите набагато більше часу, сил і можливо коштів, які будуть втрачені, якщо магазин виявиться некомпетентним у виконанні своїх зобов'язань.
Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 541 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0