Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Як створити домашній рукодільний бізнес
21:16
(100%) Як створити домашній рукодільний бізнес
Власний бізнес - це не обов'язково щось страшне або загрозливе вашим фінансам. Люди різного віку заробляють непогані гроші, створюючи і виробляючи на дому різні товари - як в якості постійної роботи, так і для приробітку. Справжня «американська мрія» - робити те, що вам подобається, і отримувати за це гроші. Коли ви вирішите, що будете робити, ретельно обдумаєте подробиці виробництва, підготуєте найпростішу бухгалтерську систему для обліку прибутків, збитків, витрат і знижок, і розробите підходить особисто вам і відповідний вашим навичкам маркетинговий план - от ви вже й у бізнесі.

Коли я востаннє був на щорічному огляді у свого лікаря, його медсестра Дженні запросила мене до себе на день відкритих дверей у вихідні. Справа була незадовго до Різдва, і вона підробляла тим, що наповнювала кошика фруктами, цукерками, горіхами, кавою, чаєм і тому подібними речами, прикрашала кошика стрічками та штучними квітами і упаковувала у подарунковий папір. Почалося все з того, що вона зробила і продала кілька таких кошиків своїм друзям. Потім її клієнтура подвоїлася, а потім і потроїлася за рахунок тих, хто отримав ці подарунки, а також за рахунок друзів її друзів, які стали робити замовлення. Дженні розширила ринок, почавши прикрашати й обертати в обгортковий папір предмети, які клієнти передавали їй, щоб надати подарунковим кошиках індивідуальність. Завдяки сарафанне радіо послуги Дженні постійно були затребувані, і протягом всього року до кожного свята постійні і нові клієнти зверталися до неї за подарунковими кошиками. Тепер Дженні було потрібно прийняти рішення - або відмовитися від основної роботи і розвивати домашній бізнес, або потихеньку освоюватися в ньому, зменшуючи кількість часу, який вона витрачала на основну роботу.

Первинні вкладення в справу були у Дженні дуже скромні. У міру зростання доходів вона стала обзаводитися більше великим асортиментом стрічок, прикрас, кошиків та їх вмісту. А головним її надбанням був «драйв», який вона відчувала, займаючись приємною справою, одержуючи за це гроші і до того ж доставляючи радість оточуючим.

Коли Дженні буде готова з головою зануритися у свій бізнес, у неї виявиться кілька альтернатив. Вона може розширити свій ринок, - замовити візитки, дати рекламу в місцевих газетах, купити списки розсилань і розсилати по ним листи, залишати місцевим бізнесменам рекламні буклети, відправляти свою продукцію в місцеві магазини, продавати її на рукодільних ярмарках і безпосередньо пропонувати свої роботи комерційним організаціям . Вона може створити інтернет-бізнес, якщо навчиться працювати з платіжними системами, внесе свій сайт в сотню пошукових систем і стане продавати свою продукцію через Інтернет.

А раптом у мене виявиться більше роботи, ніж потрібно, і я не витримаю? У шістдесятих роках я якось раз зайшов до музею і потрапив на шоу, де якийсь художник за допомогою гіпсового бинта створював цілі фігури. Він обмотував зволоженим бинтом живих людей, чекав, поки гіпс засохне, акуратно знімав його і знову збирав всі частини разом, створюючи приголомшливі повнорозмірні скульптури людей, що сидять в кріслах, учасників бесіди за чашкою чаю і т.д. Моя уява одразу ж запрацювала. Я купив в аптеці гіпсові бинти і став обмотувати зволоженими бинтами банки та пляшки. Висохши, бинти намертво прилипали до скла, але текстура при цьому виходила дуже груба. Тут мені спало на думку покривати висушені вироби тонким шаром гіпсу, а після висихання обробляти його шкіркою до гладкості. Вийшло чудово. Потім я придумав розмальовувати поверхню. Я накидав контури олівцем, малював візерунки акриловою фарбою, збризкую акриловим лаком - і річ можна було продавати.

Я відніс свої вироби в Манхеттенську галерею-бутік, який торгував за каталогами по всій країні. Там у мене відразу замовили 80 ось цих штуковин, 110 отих і так далі. Тоді я найняв для гіпсових робіт кількох друзів, а сам, взявши в помічники ще одного художника, зайнявся розписом виробів. «Пляшки» на різних стадіях готовності заполонили весь будинок. Я працював з дев'ятої ранку до дев'ятої вечора, і в кінці кінців зовсім знесилився. Тут мені спало на думку дати оголошення в газету і продати свій бізнес. У той же день його купив чоловік, що недавно вийшов на пенсію і жадав чимось зайнятися. Я навчив його робити «пляшки» чотирьох найбільш популярних різновидів, продав йому мої речі, передав всі свої контакти і постачальників, а він прискіпливо все перевірив і одразу ж взявся за справу.

Якщо ви створили успішний бізнес, але не хочете проблем, які підуть за його розширенням і зростанням, пам'ятайте - ви можете робити гроші на своїх ідеях і досвіді. Кілька років по тому я затіяв ще одне підприємство на дому - воно і донині приносить мені непоганий дохід, а я працюю по-своєму, в зручному для мене темпі і насолоджуюся кожною хвилиною.

Плюси надомного рукодільного бізнесу:

Ваш успіх залежить від вашого власного уяви, прикладених зусиль і вмотивованості;
Ви можете працювати в зручному для вас темпі і так, як вам подобається;
Для Спершу ви можете вкласти у справу суму, яка вас не обтяжить;
Ви можете самі вибирати місце проживання;
Ви можете займатися тим, що вдається вам найкраще, і отримувати за це гроші;
Паралельно з основною роботою ви можете займатися діяльністю, яка забезпечить вам повну або часткову зайнятість після виходу на пенсію;
Ви можете розширити свій життєвий досвід, вчитися, творити, рости і розширювати свою сферу впливу;
Вам не потрібно формальне освіту або ступінь, щоб займатися цікавою і прибутковою справою;
Ви можете проводити більше часу з дітьми, поки вони ще малі, і менше - коли вони виростуть і заживуть власним життям;
Завдяки творчій та успішній роботі ваша самооцінка досягне небувалих висот, і у вас будуть сили робити те, що вам необхідно;
Самоповага і впевненість у собі природним чином переростуть в почуття подяки, а це автоматично збільшить ваш успіх.
Ви вже починаєте вірити в свої сили? Чудово! А в наступній частині ми поговоримо про таку важливу складову рукодільного, та й будь-якого іншого, бізнесу, як розробка продукту. Як вирішити, чим саме ви збираєтеся зайнятися? Як створити продукт? Які нюанси варто знати? Про все це - у наступній частині статті "Як створити домашній рукодільний бізнес".

Ніколи ще в історії не бувало настільки сприятливого часу для відкриття власного рукодільного бізнесу. Технології та масове виробництво створили всі зростаючий попит на предмети ручної роботи. Чим більше масових, одноманітних товарів пропонують покупцеві, тим більше він починає сумувати за унікальним предметів, у які вкладена частинка душі майстра.

Більшість людей, зацікавлених у створенні мистецького та рукодільного бізнесу захоплюються такими речами як декорування інтер'єру, кулінарія, садівництво, шиття одягу, виготовлення ляльок та іграшок, клаптева шиття, різьблення по дереву, аранжування квітів, робота з шаблонами, декупаж, виготовлення свічок, художній розпис та плетіння з лози.

Список цей дуже довгий. Можливості та варіанти - нескінченні. А знадобиться вам тільки бібліотечний абонемент, що дозволяє взяти книжку-керівництво практично на будь-яку тему, яку вам треба вивчити, щоб створити власний продукт.

Крім того, працюючи над створенням і вдосконаленням свого продукту можна побувати в місцевих магазинах тканин і аксесуарів для рукоділля. У цих магазинах круглий рік проводять прекрасні докладні майстер-класи, присвячені різноманітних продуктів і технікам. (Від перекладача: В Росії такі майстер-класи нерідко проводяться при різних арт-студіях.) Це прекрасний спосіб з'ясувати, що вам подобається, а що - не дуже. І, до речі, готуючись до створення власного рукодільного бізнесу, постарайтеся отримати від майстер-класів максимум, щоб потім мати можливість навчати цьому ж інших. Тоді, коли ваше підприємство розростеться і ви вже не зможете справлятися з ним в поодинці, ви зумієте підготувати собі помічників.

Якщо ви хочете створити свій бізнес, пов'язаний з прикладним мистецтвом, можливо, у вас вже є продукт, який ви хотіли б викинути на ринок, або ж створення продуктової лінійки не представляє для вас особливих зусиль.

Спочатку вам може знадобитися якийсь час на облаштування робочого простору, оскільки важко заздалегідь вгадати, скільки вам знадобиться місця, щоб створювати продукт, розвивати бізнес і вести документацію. Наприклад, мені спочатку було дуже зручно працювати на кухні. Кухня була моїм царством. Мені легко було готувати і творити в звичному середовищі. Я працював на кришках робочих столів і на кухонному столі. Однак коли бізнес почав розширюватися і захлеснув спочатку їдальню, а потім і інші кімнати, працювати в кухні стало незручно і некомфортно. Порядку ніде не було, і я втрачав на цьому час і гроші.

Тому я повністю звільнив гостьову спальню і почав організовувати впорядковану, зручну для роботи ділову зону. Вбудована шафа вмістив комп'ютер, принтер і паперу. Розсувні двері шафи легко знімалися. З шматка дерева з лісопилки вийшла стільниця; я покрив її фотопапером і поставив на два каталожних шафки. За розміром стільниця якраз помістилася в шафу. Лампа на прищіпці, закріплена за верхню полицю, чудово висвітлювала стіл і не забирала дорогоцінний місце. На верхній же полиці я став тримати папір, файли, бухгалтерські та облікові книги. На комп'ютерному столі виявилося достатньо місця для телефонних і адресних довідників, а заодно і для ручок, олівців, лінійок, степлера, клейкої стрічки і ножиць. Я подумав було, а не роздобути мені козли, щоб зробити із знятих дверей столи, але замість цього купив в магазині офісних меблів великий складаний стіл, який став у мене робочим. Для зберігання робочого приладдя і матеріалів я обзавівся пластиковими шухлядками, пересувними етажерками і кошиками. Провівши у свою «ігрову кімнату» телефон, я почав обживатися в ній. Приємно було бачити навколо порядок і знати, де що лежить. А ще приємніше було, влаштувавши справжній бардак, вийти і закрити за собою двері, якщо не хотілося прибирати барахло, що накопичується на столах і на підлозі під час роботи над черговим рукодільні проектом. (Від перекладача: В Росії окрема кімната під рукоділля - це майже непристойна розкіш, але наші умільці давно пристосували під робоче місце засклені й утеплені балкони.)

Часом творчі ідеї та задуми прямо-таки охоплювали мене і я працював по багато годин поспіль. А часом я відчував, що треба влаштувати перерву, побувати у друзів, посидіти в саду, почитати, поплавати, подрімати або відправитися на прогулянку. Це дуже приємно - працювати у своєму ритмі і темпі. Мені дуже подобається між роботою завантажувати прання, поливати квіти або займатися в спортзалі. Вранці я прокидаюся з відчуттям щастя і впевненості, в передчутті цікавої справи.

У міру зростання вашої бізнес ваш будинок в якийсь момент може виявитися занадто малий для нього. Вам можуть знадобитися додаткові площі для зберігання, для пов'язаних з бізнесом проектів, для паперів ... не кажучи вже про місце для роботи. Розширюючи робоче місце, подумайте, чи не варто зайняти ще одну кімнату, прибудувати до будинку нове або побудувати окрему будівлю під склад. До того, як ми оселилися у своєму нинішньому будинку, у нас була квартира, що примикала до будинку. Коли мій бізнес почав приносити дохід, достатній, щоб гарантувати нас від переїзду в квартиру, я розширив робочий простір. Я створював проекти у вітальні, зберігав рукодільні приналежності в одній зі спалень, а в іншу відправив все пов'язане з діловою стороною процесу. Освітлення там був гарний, і хоча квартира примикала до будинку, вона була чудовим притулком від домашніх справ і обов'язків. Це було просто чудово. За наступні кілька років ми кілька разів переїжджали. Кожного разу після переїзду та облаштування на новому місці я заново готував собі робочий простір і працював все більш організовано, продуктивно, результативно і успішно. Одна з переваг надомного рукодільного бізнесу полягає в тому, що почати можна з малого. Ви можете обмежитися мінімальними витратами, а для роботи підійде будь-яке досить зручне місце в будинку.

Ну що ж, товар ми підготували - але як його продати? А точніше, яким чином подати свій виріб, аби покупці просто не було сил від нього відмовитися? Про це - у наступній частині статті.

Як упакувати свої вироби

Клієнтам подобається, коли товар красиво запакований. Упаковка як би підтверджує, що вони купили абсолютно нову річ з усіма належними деталями та інструкціями. Іграшки прийнято укладати в коробочки з привабливими кольоровими картинками, які допомагають продати товар; багато продуктів пакують у ємності, які деколи коштують дорожче свого вмісту, а фотографії частенько продаються краще, будучи вставлені в рамочку, яку можна відразу повісити на стіну. Додаткову інформацію, що стосується обмеженості тиражу, особливого догляду або умов чищення, розміщують на зворотній стороні.

В цьому році, готуючись до Різдва, я купив красиву коробочку в формі серця. Вона була обтягнута пухнастим червоним оксамитом і була чудово оздоблена по краю. Подарунок, який я поклав у коробочку, був значно дешевше неї. Потім я обв'язав коробочку тонкою м'якою стрічкою і за допомогою клейового пістолета закріпив у центрі банта маленьку шовкову троянду. Завдяки упаковці подарунок придбав закінченість і виглядав просто чарівно.

Упаковка не тільки допомагає продати товар, але і захищає його до моменту продажу. Гарні маленькі подарункові картки - з ними товар купують охоче. Ці картки можна прив'язати до ляльок або до м'яких іграшок стрічками або гумками. Подарункові пакети і коробки можна використовувати протягом усього року. (Напередодні Різдва прив'яжіть на ручку червону стрічку з дзвіночком.) Якщо потрібно зробити так, щоб продукт був видний, його можна упакувати в прозору целофанову плівку або в пакет на пластиковій блискавки, щоб клієнти добре бачили, що вони купують. Паперові етикетки допомагають покупцеві розібратися в товарі і в той же час сприяють його продажу. Письмові інструкції можна розмістити на зворотній стороні етикетки або вкласти в упаковку. Етикетки, інструкції, подарункові картки, брошури та інформаційні листи про вашому бізнесі добре робити за допомогою фотокопіювання, користуючись книгами з зразками графічних елементів. Обов'язково надрукуйте на етикетці своє ім'я, адресу та іншу інформацію, яка може допомогти продавати ваш товар у майбутньому. Якщо на етикетці не вказано ціну, ви (як і роздрібні торговці, яких ви, можливо, станете продавати свій продукт) одержуєте можливість варіювати ціну.

Якщо ви торгуєте поштою, клієнту необхідно мати можливість розглянути ваш товар у брошурі або в рекламному оголошенні, щоб знати, що він отримає в результаті. Роль привабливої ??упаковки при торгівлі поштою не така висока, але красива упаковка може стимулювати повторні продажі. У разі відправлення товару поштою слід приділяти особливу увагу матеріалам, з яких зроблена упаковка. Ще тільки починаючи розробляти свій товар, насамперед з'ясуйте, які бувають стандартні розміри поштових упаковок. Поштові коробки стандартного розміру використовувати зручніше і дешевше. Коробки, зроблені спеціально під розмір товару обійдуться дорожче, і в тозі вам доведеться купувати їх оптом, щоб заощадити. Крім того, подумайте, скільки пакувального матеріалу вам знадобиться на одну коробку. Якщо коробка занадто велика, ви втратите купу грошей на пакувальних матеріалах і на доставці. Якщо ж коробка надто мала, в неї може не влізти достатньо кількість пакувального матеріалу, і тоді товар може постраждати в дорозі.

Що ж, з цим все зрозуміло. Але як продати наш красиво і грамотно упакований продукт? Як зробити, щоб люди стали звертати на нього увагу? Про це - у наступній частині!

Як продати свої вироби

Багато хто так звані «непрофесіонали» не тільки нічим не поступаються тим, хто заробляє на життя творчістю, а й частенько видають нові свіжі ідеї. Чудеса, що вийшли з рук майстра, немов маяки світяться в туманних морях одноманітних, що встигли набити оскомину предметах. Ну і потім, можливість перетворити своє хобі в кар'єру теж що-небудь та значить! Багато майстрів спочатку працюють заради задоволення, а потім успіх йде за успіхом, у них стає більше грошей, знань і досвіду, і їхній бізнес стає на цілком ділові рейки.

Вирішивши створити рукодільний бізнес, будьте готові вхопитися за будь-яку можливість розширити своє поле діяльності. Власний бізнес - це не обов'язково щось страшне або загрозливе вашим фінансам. Люди різного віку заробляють непогані гроші, створюючи і виробляючи на дому різні товари - як в якості постійної роботи, так і для приробітку. Справжня «американська мрія» - робити те, що вам подобається, і отримувати за це гроші. Коли ви вирішите, що будете робити, ретельно обдумаєте подробиці виробництва, підготуєте найпростішу бухгалтерську систему для обліку прибутків, збитків, витрат і знижок, і розробите підходить особисто вам і відповідний вашим навичкам маркетинговий план - от ви вже й у бізнесі.

Коли я востаннє був на щорічному огляді у свого лікаря, його медсестра Дженні запросила мене до себе на день відкритих дверей у вихідні. Справа була незадовго до Різдва, і вона підробляла тим, що наповнювала кошика фруктами, цукерками, горіхами, кавою, чаєм і тому подібними речами, прикрашала кошика стрічками та штучними квітами і упаковувала у подарунковий папір. Почалося все з того, що вона зробила і продала кілька таких кошиків своїм друзям. Потім її клієнтура подвоїлася, а потім і потроїлася за рахунок тих, хто отримав ці подарунки, а також за рахунок друзів її друзів, які стали робити замовлення. Дженні розширила ринок, почавши прикрашати й обертати в обгортковий папір предмети, які клієнти передавали їй, щоб надати подарунковим кошиках індивідуальність. Завдяки сарафанне радіо послуги Дженні постійно були затребувані, і протягом всього року до кожного свята постійні і нові клієнти зверталися до неї за подарунковими кошиками. Тепер Дженні було потрібно прийняти рішення - або відмовитися від основної роботи і розвивати домашній бізнес, або потихеньку освоюватися в ньому, зменшуючи кількість часу, який вона витрачала на основну роботу.

Первинні вкладення в справу були у Дженні дуже скромні. У міру зростання доходів вона стала обзаводитися більше великим асортиментом стрічок, прикрас, кошиків та їх вмісту. А головним її надбанням був «драйв», який вона відчувала, займаючись приємною справою, одержуючи за це гроші і до того ж доставляючи радість оточуючим.

Коли Дженні буде готова з головою зануритися у свій бізнес, у неї виявиться кілька альтернатив. Вона може розширити свій ринок, - замовити візитки, дати рекламу в місцевих газетах, купити списки розсилань і розсилати по ним листи, залишати місцевим бізнесменам рекламні буклети, відправляти свою продукцію в місцеві магазини, продавати її на рукодільних ярмарках і безпосередньо пропонувати свої роботи комерційним організаціям . Вона може створити інтернет-бізнес, якщо навчиться працювати з платіжними системами, внесе свій сайт в сотню пошукових систем і стане продавати свою продукцію через Інтернет.


А раптом у мене виявиться більше роботи, ніж потрібно, і я не витримаю? У шістдесятих роках я якось раз зайшов до музею і потрапив на шоу, де якийсь художник за допомогою гіпсового бинта створював цілі фігури. Він обмотував зволоженим бинтом живих людей, чекав, поки гіпс засохне, акуратно знімав його і знову збирав всі частини разом, створюючи приголомшливі повнорозмірні скульптури людей, що сидять в кріслах, учасників бесіди за чашкою чаю і т.д. Моя уява одразу ж запрацювала. Я купив в аптеці гіпсові бинти і став обмотувати зволоженими бинтами банки та пляшки. Висохши, бинти намертво прилипали до скла, але текстура при цьому виходила дуже груба. Тут мені спало на думку покривати висушені вироби тонким шаром гіпсу, а після висихання обробляти його шкіркою до гладкості. Вийшло чудово. Потім я придумав розмальовувати поверхню. Я накидав контури олівцем, малював візерунки акриловою фарбою, збризкую акриловим лаком - і річ можна було продавати.

Я відніс свої вироби в Манхеттенську галерею-бутік, який торгував за каталогами по всій країні. Там у мене відразу замовили 80 ось цих штуковин, 110 отих і так далі. Тоді я найняв для гіпсових робіт кількох друзів, а сам, взявши в помічники ще одного художника, зайнявся розписом виробів. «Пляшки» на різних стадіях готовності заполонили весь будинок. Я працював з дев'ятої ранку до дев'ятої вечора, і в кінці кінців зовсім знесилився. Тут мені спало на думку дати оголошення в газету і продати свій бізнес. У той же день його купив чоловік, що недавно вийшов на пенсію і жадав чимось зайнятися. Я навчив його робити «пляшки» чотирьох найбільш популярних різновидів, продав йому мої речі, передав всі свої контакти і постачальників, а він прискіпливо все перевірив і одразу ж взявся за справу.

Якщо ви створили успішний бізнес, але не хочете проблем, які підуть за його розширенням і зростанням, пам'ятайте - ви можете робити гроші на своїх ідеях і досвіді. Кілька років по тому я затіяв ще одне підприємство на дому - воно і донині приносить мені непоганий дохід, а я працюю по-своєму, в зручному для мене темпі і насолоджуюся кожною хвилиною.

Плюси надомного рукодільного бізнесу:

Ваш успіх залежить від вашого власного уяви, прикладених зусиль і вмотивованості;

Ви можете працювати в зручному для вас темпі і так, як вам подобається;

Для Спершу ви можете вкласти у справу суму, яка вас не обтяжить;

Ви можете самі вибирати місце проживання;

Ви можете займатися тим, що вдається вам найкраще, і отримувати за це гроші; <<>> Паралельно з основною роботою ви можете займатися діяльністю, яка забезпечить вам повну або часткову зайнятість після виходу на пенсію; <<>> Ви можете розширити свій життєвий досвід, вчитися, творити, рости і розширювати свою сферу впливу; <<>> Вам не потрібно формальне освіту або ступінь, щоб займатися цікавою і прибутковою справою; <<>> Ви можете проводити більше часу з дітьми, поки вони ще малі, і менше - коли вони виростуть і заживуть власним життям; <<>> Завдяки творчій та успішній роботі ваша самооцінка досягне небувалих висот, і у вас будуть сили робити те, що вам необхідно; <<>> Самоповага і впевненість у собі природним чином переростуть в почуття подяки, а це автоматично збільшить ваш успіх. <<>> Ви вже починаєте вірити в свої сили? Чудово! А в наступній частині ми поговоримо про таку важливу складову рукодільного, та й будь-якого іншого, бізнесу, як розробка продукту. Як вирішити, чим саме ви збираєтеся зайнятися? Як створити продукт? Які нюанси варто знати? Про все це - у наступній частині статті "Як створити домашній рукодільний бізнес". <<>> Ніколи ще в історії не бувало настільки сприятливого часу для відкриття власного рукодільного бізнесу. Технології та масове виробництво створили всі зростаючий попит на предмети ручної роботи. Чим більше масових, одноманітних товарів пропонують покупцеві, тим більше він починає сумувати за унікальним предметів, у які вкладена частинка душі майстра. <<>> Більшість людей, зацікавлених у створенні мистецького та рукодільного бізнесу захоплюються такими речами як декорування інтер'єру, кулінарія, садівництво, шиття одягу, виготовлення ляльок та іграшок, клаптева шиття, різьблення по дереву, аранжування квітів, робота з шаблонами, декупаж, виготовлення свічок, художній розпис та плетіння з лози. <<>> Список цей дуже довгий. Можливості та варіанти - нескінченні. А знадобиться вам тільки бібліотечний абонемент, що дозволяє взяти книжку-керівництво практично на будь-яку тему, яку вам треба вивчити, щоб створити власний продукт. <<>> Крім того, працюючи над створенням і вдосконаленням свого продукту можна побувати в місцевих магазинах тканин і аксесуарів для рукоділля. У цих магазинах круглий рік проводять прекрасні докладні майстер-класи, присвячені різноманітних продуктів і технікам. (Від перекладача: В Росії такі майстер-класи нерідко проводяться при різних арт-студіях.) Це прекрасний спосіб з'ясувати, що вам подобається, а що - не дуже. І, до речі, готуючись до створення власного рукодільного бізнесу, постарайтеся отримати від майстер-класів максимум, щоб потім мати можливість навчати цьому ж інших. Тоді, коли ваше підприємство розростеться і ви вже не зможете справлятися з ним в поодинці, ви зумієте підготувати собі помічників. <<>> Якщо ви хочете створити свій бізнес, пов'язаний з прикладним мистецтвом, можливо, у вас вже є продукт, який ви хотіли б викинути на ринок, або ж створення продуктової лінійки не представляє для вас особливих зусиль. <<>> Спочатку вам може знадобитися якийсь час на облаштування робочого простору, оскільки важко заздалегідь вгадати, скільки вам знадобиться місця, щоб створювати продукт, розвивати бізнес і вести документацію. Наприклад, мені спочатку було дуже зручно працювати на кухні. Кухня була моїм царством. Мені легко було готувати і творити в звичному середовищі. Я працював на кришках робочих столів і на кухонному столі. Однак коли бізнес почав розширюватися і захлеснув спочатку їдальню, а потім і інші кімнати, працювати в кухні стало незручно і некомфортно. Порядку ніде не було, і я втрачав на цьому час і гроші. <<>> Тому я повністю звільнив гостьову спальню і почав організовувати впорядковану, зручну для роботи ділову зону. Вбудована шафа вмістив комп'ютер, принтер і паперу. Розсувні двері шафи легко знімалися. З шматка дерева з лісопилки вийшла стільниця; я покрив її фотопапером і поставив на два каталожних шафки. За розміром стільниця якраз помістилася в шафу. Лампа на прищіпці, закріплена за верхню полицю, чудово висвітлювала стіл і не забирала дорогоцінний місце. На верхній же полиці я став тримати папір, файли, бухгалтерські та облікові книги. На комп'ютерному столі виявилося достатньо місця для телефонних і адресних довідників, а заодно і для ручок, олівців, лінійок, степлера, клейкої стрічки і ножиць. Я подумав було, а не роздобути мені козли, щоб зробити із знятих дверей столи, але замість цього купив в магазині офісних меблів великий складаний стіл, який став у мене робочим. Для зберігання робочого приладдя і матеріалів я обзавівся пластиковими шухлядками, пересувними етажерками і кошиками. Провівши у свою «ігрову кімнату» телефон, я почав обживатися в ній. Приємно було бачити навколо порядок і знати, де що лежить. А ще приємніше було, влаштувавши справжній бардак, вийти і закрити за собою двері, якщо не хотілося прибирати барахло, що накопичується на столах і на підлозі під час роботи над черговим рукодільні проектом. (Від перекладача: В Росії окрема кімната під рукоділля - це майже непристойна розкіш, але наші умільці давно пристосували під робоче місце засклені й утеплені балкони.) <<>> Часом творчі ідеї та задуми прямо-таки охоплювали мене і я працював по багато годин поспіль. А часом я відчував, що треба влаштувати перерву, побувати у друзів, посидіти в саду, почитати, поплавати, подрімати або відправитися на прогулянку. Це дуже приємно - працювати у своєму ритмі і темпі. Мені дуже подобається між роботою завантажувати прання, поливати квіти або займатися в спортзалі. Вранці я прокидаюся з відчуттям щастя і впевненості, в передчутті цікавої справи. <<>> У міру зростання вашої бізнес ваш будинок в якийсь момент може виявитися занадто малий для нього. Вам можуть знадобитися додаткові площі для зберігання, для пов'язаних з бізнесом проектів, для паперів ... не кажучи вже про місце для роботи. Розширюючи робоче місце, подумайте, чи не варто зайняти ще одну кімнату, прибудувати до будинку нове або побудувати окрему будівлю під склад. До того, як ми оселилися у своєму нинішньому будинку, у нас була квартира, що примикала до будинку. Коли мій бізнес почав приносити дохід, достатній, щоб гарантувати нас від переїзду в квартиру, я розширив робочий простір. Я створював проекти у вітальні, зберігав рукодільні приналежності в одній зі спалень, а в іншу відправив все пов'язане з діловою стороною процесу. Освітлення там був гарний, і хоча квартира примикала до будинку, вона була чудовим притулком від домашніх справ і обов'язків. Це було просто чудово. За наступні кілька років ми кілька разів переїжджали. Кожного разу після переїзду та облаштування на новому місці я заново готував собі робочий простір і працював все більш організовано, продуктивно, результативно і успішно. Одна з переваг надомного рукодільного бізнесу полягає в тому, що почати можна з малого. Ви можете обмежитися мінімальними витратами, а для роботи підійде будь-яке досить зручне місце в будинку. <<>> Ну що ж, товар ми підготували - але як його продати? А точніше, яким чином подати свій виріб, аби покупці просто не було сил від нього відмовитися? Про це - у наступній частині статті. <<>> Як упакувати свої вироби <<>> Клієнтам подобається, коли товар красиво запакований. Упаковка як би підтверджує, що вони купили абсолютно нову річ з усіма належними деталями та інструкціями. Іграшки прийнято укладати в коробочки з привабливими кольоровими картинками, які допомагають продати товар; багато продуктів пакують у ємності, які деколи коштують дорожче свого вмісту, а фотографії частенько продаються краще, будучи вставлені в рамочку, яку можна відразу повісити на стіну. Додаткову інформацію, що стосується обмеженості тиражу, особливого догляду або умов чищення, розміщують на зворотній стороні. <<>> В цьому році, готуючись до Різдва, я купив красиву коробочку в формі серця. Вона була обтягнута пухнастим червоним оксамитом і була чудово оздоблена по краю. Подарунок, який я поклав у коробочку, був значно дешевше неї. Потім я обв'язав коробочку тонкою м'якою стрічкою і за допомогою клейового пістолета закріпив у центрі банта маленьку шовкову троянду. Завдяки упаковці подарунок придбав закінченість і виглядав просто чарівно. <<>> Упаковка не тільки допомагає продати товар, але і захищає його до моменту продажу. Гарні маленькі подарункові картки - з ними товар купують охоче. Ці картки можна прив'язати до ляльок або до м'яких іграшок стрічками або гумками. Подарункові пакети і коробки можна використовувати протягом усього року. (Напередодні Різдва прив'яжіть на ручку червону стрічку з дзвіночком.) Якщо потрібно зробити так, щоб продукт був видний, його можна упакувати в прозору целофанову плівку або в пакет на пластиковій блискавки, щоб клієнти добре бачили, що вони купують. Паперові етикетки допомагають покупцеві розібратися в товарі і в той же час сприяють його продажу. Письмові інструкції можна розмістити на зворотній стороні етикетки або вкласти в упаковку. Етикетки, інструкції, подарункові картки, брошури та інформаційні листи про вашому бізнесі добре робити за допомогою фотокопіювання, користуючись книгами з зразками графічних елементів. Обов'язково надрукуйте на етикетці своє ім'я, адресу та іншу інформацію, яка може допомогти продавати ваш товар у майбутньому. Якщо на етикетці не вказано ціну, ви (як і роздрібні торговці, яких ви, можливо, станете продавати свій продукт) одержуєте можливість варіювати ціну. <<>> Якщо ви торгуєте поштою, клієнту необхідно мати можливість розглянути ваш товар у брошурі або в рекламному оголошенні, щоб знати, що він отримає в результаті. Роль привабливої ??упаковки при торгівлі поштою не така висока, але красива упаковка може стимулювати повторні продажі. У разі відправлення товару поштою слід приділяти особливу увагу матеріалам, з яких зроблена упаковка. Ще тільки починаючи розробляти свій товар, насамперед з'ясуйте, які бувають стандартні розміри поштових упаковок. Поштові коробки стандартного розміру використовувати зручніше і дешевше. Коробки, зроблені спеціально під розмір товару обійдуться дорожче, і в тозі вам доведеться купувати їх оптом, щоб заощадити. Крім того, подумайте, скільки пакувального матеріалу вам знадобиться на одну коробку. Якщо коробка занадто велика, ви втратите купу грошей на пакувальних матеріалах і на доставці. Якщо ж коробка надто мала, в неї може не влізти достатньо кількість пакувального матеріалу, і тоді товар може постраждати в дорозі. <<>> Що ж, з цим все зрозуміло. Але як продати наш красиво і грамотно упакований продукт? Як зробити, щоб люди стали звертати на нього увагу? Про це - у наступній частині! <<>> Як продати свої вироби <<>> Багато хто так звані «непрофесіонали» не тільки нічим не поступаються тим, хто заробляє на життя творчістю, а й частенько видають нові свіжі ідеї. Чудеса, що вийшли з рук майстра, немов маяки світяться в туманних морях одноманітних, що встигли набити оскомину предметах. Ну і потім, можливість перетворити своє хобі в кар'єру теж що-небудь та значить! Багато майстрів спочатку працюють заради задоволення, а потім успіх йде за успіхом, у них стає більше грошей, знань і досвіду, і їхній бізнес стає на цілком ділові рейки. <<>> Вирішивши створити рукодільний бізнес, будьте готові вхопитися за будь-яку можливість розширити своє поле діяльності. У мене є знайома, яка помістила в довідник «Жовті сторінки» оголошення про те, що вона займається фотозйомкою весіль. Їй почали дзвонити клієнти, і вона швидко створила дуже успішний бізнес, який став її постійною роботою. Спочатку вона фотографувала нареченого з нареченою і гостей, та ще робила чудові фото по ходу святкування. Потім вона друкувала фотографії і збирала їх в альбом разом зі списком цін на фото кожного розміру і знижками за великі замовлення. Поступово вона кілька видозмінила свій бізнес - тепер її клієнти могли замовити невелику кількість фотографій в альбомах, вишукані альбоми з найрізноманітнішими фото і дуже скромні комплекти. <<>> Спочатку вам, можливо, просто захочеться виставити свою роботу на загальний огляд. Щоб набратися досвіду, прийміть участь у змаганнях майстрів - там ви побачите, як можна удосконалити свій виріб. Будь-яка організація, будь-яку установу, де є хол або приймальня, також є вашим потенційним клієнтом або можливим місцем для демонстрації ваших талантів. Якщо організація не хоче купувати ваші вироби, вона може погодитися виставити у себе деяке їх кількість ради прикраси інтер'єру. Проведіть нескладне дослідження - з'ясуєте, хто є вашим потенційним клієнтом і скільки їх взагалі існує. <<>> Якщо ви маєте намір продавати своє рукоділля через місцеві та регіональні галереї та магазини подарунків, вам треба буде дізнатися, скільки таких точок є там, де ви живете. Відвідайте магазини, галереї та торгові центри, де ваші вироби могли б привернути увагу. Розпитайте власників магазинів про те, який політики вони дотримуються в роботі з місцевими майстрами. Принесіть із собою зразки і запитайте, що вам можуть запропонувати. Засвоюючи масу корисної інформації, робіть записи, щоб не забути почуте. Крім усього іншого, це може надихнути вас і породити у вас нові ідеї. Відвідуйте магазини подарунків і сувенірів, спеціалізовані магазини, мережеві магазини, ярмарок майстрів, об'єднання майстрів прикладних мистецтв, кустарно-промислові виставки, фестивалі та базари. Спостерігайте за покупцями, відзначайте, якого роду вироби, кіоски, вітрини, техніки продажів і реклама їх залучають. На ярмарках майстрів, та й на інших виставках-продажах можна отримати цінну інформацію про те, що користується попитом, скільки відвідувачів було на попередніх аналогічних заходах і під що обійшлося майстрам участь. Якщо ви збираєтеся продавати свої вироби по пошті, спробуйте розпитати розповсюджувачів каталогів про точні цифри, про те, скільки замовлень вони отримують через свою систему. <<>> Отже, ми поговорили про те, як створити свій бізнес, як розробити продукт, красиво подати його і, нарешті, про те, як його продати. Що ж залишилося? А залишилася така важлива тема як розширення справи. Чим ще можна зайнятися в рамках рукодільного бізнесу? Яку нову родзинку можна вкласти в свою роботу? Як заробити додаткові гроші на рукоділля? Про все це - в заключній частині статті!
Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 747 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0