Відкриття нового магазину, салону, торгового центру - це завжди подія, в першу чергу для Вас. Було б помилкою не привернути до цієї дії увагу покупців. Це дозволить споживачеві найбільш повно отримати інформацію про Вас, пропоновані товари і послуги, врешті-решт стати Вашим клієнтом.
Адже зазвичай як відбувається: відкриття магазину в понеділок. Першими нову вивіску помічають місцеві жителі, інтересу ради заходять усередину. Ознайомлюються з номенклатурою товарів і послуг, цінами, внутрішнім інтер'єром - все це перше суб'єктивне враження. Далі новина про відкриття поступово поширюється, при цьому до неї додаються відгуки людей, які вже були в магазині і, можливо, стали його клієнтами. Позитивні або негативні ці відгуки та думки - питання інше статті. Але суть прикладу така, що магазин повільно, фактично з нуля, приваблює споживача. Мине чимало часу, поки сформується постійний потік покупців і бізнес почне приносити прибуток своєму власникові.
Було б набагато краще, якщо б магазин зміг відразу привернути до себе увагу покупців. Для цього є достатній арсенал засобів, до яких варто неодмінно вдатися.
По-перше, зацікавити покупця можна ще до відкриття магазину, поки йде внутрішня обробка приміщень. Для цього можна на стіні будинку або на вікнах розмістити плакат з ключовою інформацією. Поганим варіантом буде повідомлення з ряду «Незабаром відкриття!», Тому що воно не несе в собі конкретної інформації і достатньо розпливчасто. Кращим варіантом буде «Косметичний салон відкриється 1 травня!» Або «Тут буде спортивний центр!». Місцеві жителі, проходячи повз, запам'ятають ключову інформацію, а так само отримають можливість розповісти про майбутню подію своїм знайомим.
Вже ближче до відкриття не буде зайвою реклама магазину всіма доступними способами. Варто почати з листівок і рекламних буклетів, які можна роздавати на вулиці, вкидуємо в поштові скриньки мешканців прилеглих будинків (можна домовитися з листоношею), розклеїти оголошення біля під'їздів. Якщо ви затіяли більш глобальний бізнес, то варто скористатися послугами радіо і телебачення, розмістивши у них свою рекламну заставку або відеоролик.
Поширена реклама на білбордах, в метро, ??на маршрутках і громадському транспорті. Щоправда, це потребує великих фінансових витрат. Великі можливості дає реклама в газетах, тематичних журналах. Варіантів безліч, обмеженням буде лише та сума грошей, яку Ви готові витратити.
Зараз досить успішною практикою є організація свят і цілих подань для потенційних покупців у день відкриття магазина. Яке саме захід влаштувати - це залежить від специфіки пропонованих товарів і послуг. Якщо Ви відкриваєте магазин молодіжного одягу - можна влаштувати показ колекцій, жіночої нижньої білизни - дефіле моделей, магазин для дітей - влаштувати справжнє дитяче свято з безліччю подарунків, нехай і незначних, горою солодощів, конкурсами, клоунами і музикою. Безумовно, це потребує великих фінансових витрат, але резонанс від відкриття буде великим і подія надовго запам'ятається покупцям. Більш детально продумати ідею, зробити її оригінальною, Вам допоможуть PR-компанії.
Прикраса події кулями - універсальний засіб, яке прикрасить зовнішній вигляд магазину і доповнить будь-яку задумку. Простота прийому і різноманіття квітів однозначно привернуть увагу людини, навіть здалеку. Зовсім нескладно знайти компанії, які на цьому спеціалізуються.
У перші дні після відкриття можна роздати обмежена кількість дисконтних карт, що дають право на знижку. Людині буде приємно отримати будь-яку дрібницю безкоштовно.
Все вищеописане дозволить Вам вже з першого дня відкриття магазину привернути увагу покупців і сформує позитивні враження в їхній свідомості. А це запорука того, що вони до Вас ще повернуться!
Всі знижки, акції, розпродажі, дисконт, конфіскати в Мінську та Білорусі Дубликат статьи: (0%)
|