Використання «нових» технологій в роботі колекторів вже справа звична ... Я сам був свідком, коли з одного з вітчизняних банків за ніч було вироблено 250 дзвінків на багатоканальний номер компанії, що має в цьому банку зарплатний проект, «підкріплений» кредитними картами . І так тривало не один місяць ... Співробітники банку імітували бурхливу діяльність, витрачали гроші на роботу з «проблемними» клієнтами, але ефект був нульовим, тільки тому, що на перевірку коректності інформації ніхто не звернув увагу. Адже практика показує, що чим більше агент контакт-центру (колектор, який працює з «проблемними» клієнтами віддалено на перших стадіях ... по «модною» терміналогіі - на етапі Soft Collection), тим більше людей він «наставляє на шлях істинний» ...
Фактор:
Час, який агент витрачає на розмову з клієнтом - близько 30% усього робочого часу агента контакт центру. Досить просто цю величину отримати, дивлячись на статистику контакт центру, АТС. Весь інший час агент витрачає на рутинні операції - додзвонюється, шукає інформацію, відпочиває.
Пропоноване рішення:
Даний показник може бути збільшений до 80% за рахунок автоматизації вихідного обдзвону і використання режиму Predictive. У цьому випадку, на кожного агента контакт центру резервується певну кількість телефонних ліній, по яких виконується автоматичний обзвон і система з'єднує агента з боржником лише коли за будь-якої лінії відбувається підняття трубки. Всі інші ситуації - номер зайнятий, невірний номер, автовідповідач, факс, «ніхто не бере слухавку», просто не доходять до агента і обробляються автоматично самим контакт центром. Дубликат статьи: (0%)
|