Напевно, багато хто з Вас зіштовхувалися з модним сьогодні словом «Інфобізнес». Слово, начебто всім зрозуміле, але ось у чому суть Інфобізнес знають не всі. Логічно можна здогадатися, що це бізнес, пов'язаний з інформацією, а точніше з продажем інформації. А ось що це за інформація і звідки вона береться - піди, розберися:). У даній статті я постараюся коротко і дохідливо розповісти, в чому суть і як виглядає спрощена схема заробітку на інформації.
Хто може займатися Інфобізнес? Практично будь-яка людина. Адже не Боги горшки ліплять. У кожного з нас є власний життєвий досвід. Кожен у своєму житті стикався з якимись проблемами і знаходив спосіб їх вирішення. У кожного з нас є якісь сильні риси, вміння навички і таланти. І, з іншого боку, є люди, у яких виникають подібні проблеми, чи їм не вистачає якихось знань, умінь, навичок. Ось тут і зустрічаються дві самотності ... Людина, яка хоче продати свій досвід за рішенням будь-якої проблеми, або свої знання з теми в якій він вважає себе експертом - створює свій інформаційний продукт. Цей інфопродукт може бути представлений у вигляді дистанційного тренінгу, аудіо каста, відео уроку, або цілого курсу, як книги, e-mail курсу, або в будь-якій іншій формі. Ще інформаційні продукти можна розділити на цифрові (які покупець може скачати з інтернету відразу після оплати) і фізичні (які висилаються у вигляді друкованих книг і CD, DVD дисків поштою). І так, у нас є ПРОДУКТ, і є потенційні покупці. Що далі? Далі потрібно щоб потенційні покупці дізналися про продукт. Причому не тільки про його існування, але й більш детально: що собою представляє конкретний продукт, які вигоди й корисності він дає. Для цього створюються сайти, тематичні центри або, найчастіше, односторінкові міні-сайти з продають текстом і формою замовлення. Далі на ці сайти направляється цільової трафік, тобто направляються потенційні покупці. Це досягається за допомогою різних інструментів: тематичні e-mail розсилки, контекстна реклама, прес-релізи, статті, форуми, партнерські програми і т.д. Таким чином, потенційні покупці потрапляють на продає сайт, знайомляться з пропозицією і якщо знаходять даний продукт корисним - купують його. На сьогоднішній день в рунеті існує досить багато пропозицій інформаційних продуктів. З їх допомогою ви можете: освоїти програму «фотошоп», навчитися самостійно створювати сайти, робити меблі, вирощувати гриби, відкрити фотосалон, створити бізнес з оформлення повітряними кулями, навчитися більше продавати в off-line, писати книги і т.д. Але поки, більшою мірою переважають продукти, що стосуються заробітку в інтернеті і створення власного Інфобізнес. У деяких інтернет користувачів навіть могло скластися враження, що Інфобізнес те саме лохотрону - багато створюють курси про те, як створювати і продавати продукти. Але це не так, повірте мені. Вже існує маса дійсно корисних продуктів, і їх кількість буде, безумовно, рости, оскільки прогрес неможливо зупинити. І з кожним днем ??все більше людей розуміють, що Інфобізнес, озброєний сучасними технологіями, виводить процес навчання і передачі досвіду на новий, більш швидкісний і якісний рівень. І в ув'язненні хочу побажати якнайбільше різноманітних і корисних інфопродукт всім, хто їх створює і купує.
Дубликат статьи: (0%)
|