Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Формула успіху для побудови ефективного центру обробки викликів (цов)
20:45
(100%) Формула успіху для побудови ефективного центру обробки викликів (цов)

Аналіз безлічі вітчизняних проектів з реалізації центрів обробки викликів (ЦОВ) дозволив розробити універсальну формулу, при дотриманні якої можна звести до мінімуму практично всі ризики впровадження:

Формула успіху для побудови ефективного центру обробки викликів (ЦОВ):
Комплексний підхід + Кращі технології + Кваліфікований персонал = Ефективний центр обробки викликів (ЦОВ) = Задоволені клієнти


Комплексний підхід повинен забезпечуватися тим, що системний інтегратор (компанія виконавець) виконає повний комплекс послуг не тільки у сфері побудови центру обробки викликів (ЦОВ), але і в інтеграції інформаційних технологій в цілому. Важливе значення має консалтинг. На жаль, далеко не завжди замовник послуг має чітке уявлення про організації процесів в центрі обробки викликів (ЦОВ) ... Саме в цьому випадку досвід і практична експертиза інтегратора може допомогти раціонально організувати роботу.

Одним з важливих чинників при виборі інтегратора може стати можливість надання їм повноцінного сервісного обслуговування в сфері центрів обробки викликів (ЦОВ). Це обумовлено тим, що для цих цілей необхідний навчений персонал і, як мінімум, наявність складу обладнання для заміни по гарантії. Наприклад, згідно з гарантійним зобов'язанням, постачальники зазвичай проводять заміну непрацездатного обладнання протягом 30-45 днів. Такий тривалий простій може принести компанії величезні збитки. У цьому випадку компанія, що надає сервісні послуги, може забезпечити клієнта резервним обладнанням для підтримки повноцінної роботи центру обробки викликів (ЦОВ).

Висока конкуренція серед постачальників устаткування та програмного забезпечення для центру обробки викликів (ЦОВ) призвела до того, що на рівні функціональних можливостей рішення, що розробляються лідерами світового ринку, значно випереджають решту продукції. Цей фактор в значній мірі підвищує важливість ролі інтегратора в ході проекту з побудови центру обробки викликів (ЦОВ). Для ефективної роботи у компанії постачальника послуг має бути не тільки демонстраційні матеріали, але і лабораторні стенди, на яких фахівці інтегратора тестують нові рішення і перевіряють їх працездатність, перш ніж запропонувати їх клієнтам.

Кваліфікований персонал - запорука успіху будь-якої компанії. Саме тому необхідно постійно інвестувати в розвиток своїх співробітників. Багато постачальники обладнання для центрів обробки викликів (ЦОВ) в обов'язковому порядку проводять сертифікацію фахівців з пропонованим ними рішень і технологій. Практичний досвід свідчить, що ймовірність успішної реалізації проекту з побудови центру обробки викликів (ЦОВ) у разі залучення сертифікованих фахівців значно вище.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 444 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0