Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Ефективна реклама
20:43
(100%) Ефективна реклама
Існує величезна кількість помилкових уявлень про рекламу і в першу чергу у багатьох залишається не зрозумілою мета реклами. Про це дуже докладно розказано в книзі "Розквіту піару і заходу реклами".


Справа в тому, що багато рекламних контори мають на меті: створити образ, зробити щось дуже гарне або навпаки, потворне. Сенс всього цього , в тому щоб запам'ятається, щоб цього дизайнера запам'ятали, відзначили нагородою.

Рекламні агентства дуже радіють, коли їх ролики займають перші місця на конкурсах реклами. Але є цікавий факт, гроші витрачені на рекламу далеко не пропорційні збільшенню продажів.


Часто ми дуже добре запам'ятовуємо цікаву рекламу, але не пам'ятаємо товар, який там рекламувався. Згадайте, дівчат щось співаючих про сік .... А тепер згадайте. Що це був за сік? ....

А тепер згадайте рекламу , яка спрацювала на вас, рекламу, яка, яка викликала у вас бажання купити що-то ....

Результатом грамотної рекламної компанії є лише відгуки. Єдиний критерій за яким можна судити про ефективність реклами - кількість відгуків. Під відгуками ми розуміємо - клієнти подзвонили, що прийшли або написали.

Кілька рекомендацій:


1.
Реклама повинна викликати симпатію, уявіть, що ви робите інформаційний листок для вашого знайомого. Реклама в хамському стилі може працювати тільки в особливих випадках.

2.
Реклама повинна бути з родзинкою, трохи відрізнятися від стереотипів. Фрази "10 років на ринку", "Дзвоніть прямо зараз", "запитуйте в аптеках міста" нав'язли в зубах і викликають тільки антипатію або в кращому випадку увага ковзає по такому тексту, не зупиняючись. Створюйте золоту середину, не дуже екстравагантно, але й не шаблонно.

3.
Реклама повинна давати достатньо інформації. Реклама, повинна давати дані для прийняття рішення . Нещодавно бачив дорогому журналі: шикарне фото чоловіка в шубі і номер телефону, це викликає лише замішання - що це - хлопчики за викликом або продаж шуб. Нещодавно по всьому місту висіла реклама: дівчина, чаша кави і текст-"Ще чашечку кави". Як Ви думаєте, що тут рекламувалося? ... .. Ні, це реклама будівельного супермаркету.

4.
Візуальний ряд дуже важливий, він забезпечує швидке сприйняття. Миттєво вводить у курс справи. Цілі абзаци тексту може замінити одна картинка. Якщо ви просуваєте ресторан, то тут все просто, фото залу або страви дає читачеві повну картину. А ось якщо у вас послуги аудиту, тут доведеться добре подумать.Общій дизайн також викликає потрібний настрій і враження про товар.

5 .
Реклама повинна спонукати до дії. Досвід показує, реклама в якій є фрази: Запрошення, приходьте, телефонуйте, чекаємо вас, будемо раді вашому дзвінку, заходьте, дає набагато більше відгуків. Причому ці фрази дії повинні бути виділені, на них слід робити акцент.

6.
І нарешті ключовий момент - це виявлення кнопок. Кнопка це те на що люди реагують, то що викликає у них певний відгук. Якщо грамотно знайти такі кнопки, то ефективність реклами підвищується до п'яти разів. Кнопки знаходять використовуючи спеціальний вид опитувань ....

Більше інформації наса http://prozwetanie.ucoz.com/
Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 555 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0