Знав би «буревісник революції» Максим Горький, як російський народ буде використовувати його велике романтичний твір «Буревісник»! Напевно, посміхнувся би товариш Пєшков у свої знамениті вуса, та й промовив глухим баском: «А молодці, право слово - молодці!» Тому як російський народ завжди норовив пристосувати літературний твір для повсякденних потреб. І я маю на увазі ідеологічний план - а зовсім не те, про що ви подумали ... Так ось, широке використання думок та ідей письменників і поетів у реальному житті є для росіянина справою звичайним. А якщо ідея письменники не підходить до дійсного стану справ - то ідею пристосовують. І тому знамениту рядок Горького про «дурного пінгвіна», який «боязко ховає тіло жирне в кручах», коли як «буревісник, чорної блискавки подібний» гордо майорить над бурхливим морем, народ переробив. Тому як буревісників дуже мало, а пінгвінів - багато. І не всі пінгвіни - дурні ... Пінгвін птах горда: не пнешь - не полетить. Але от плаває вона всяко-разно краще буревісника. І тому розумні пінгвіни не ховаються від бурі, а сміливо йдуть у море, тому як хвилі «підтаскують» до берега косяки риби. Так що поки гордий буревісник бовтається в повітрі, розумний пінгвін робить запаси ... До чого це я про птахів і Горького? А ось до чого ... У нас у світі сьогодні вирує криза. І оскільки буревісників в цей час мало, то більшість власників компаній ведуть себе, як пінгвіни. Тільки одні - як дурні, ховаються, звільняючи співробітників і скорочуючи бізнес. А інші - розумні. І тому прагнуть бізнес розвинути. Так, це вимагає сміливості. Але результат того вартий ... Наприклад, ТД "міжреспубліканського винзавод" (МВВ) розіслав лист оптовикам, в якому повідомляє про можливості збільшити відстрочення платежів за своєю продукції з 40 до 75 днів тим партнерам, які погодяться в грудні збільшити закупівлі продукції МВВ в чотири рази в порівнянні з листопадом, а також будуть сприяти збільшенню її представленості на полицях роздрібних партнерів. Така стратегія, звичайно, ризикована - наприкінці січня почнеться хвиля банкрутств серед дистриб'юторів. Але є стара військова мудрість: треба захоплювати території, - тому як вони порожніми ніколи не будуть. А нові території в алкогольному бізнесі - це основа успіху. Криза закінчиться, а народ пити вино не перестане: свята, дні народження та інші заходи ніхто не скасує, навіть кінець світу ... От і виходить, що одні дистриб'ютори розоряться, але на їх місце прийдуть інші. І останні в основі асортименту матимуть продукцію МВВ. Чого, власне, заводу і потрібно. Ні, я не закликаю російський алкогольний бізнес сміливо кидатися в «розбурхане» кризовий «море» - воно так і потонути недовго ... Але те, що зараз почався переділ ринку на всіх рівнях і у всіх учасників російського алкогольного ринку з'явилися нові можливості - це точно. І головне для бізнесу - визначити: які це можливості? У МВВ, за спиною якого стоїть банк Москви, є можливість давати відстрочки. У багатьох компаній такої грошової «подушки» немає. Але є можливість провести «економічну розвідку» стану справ у конкурентів - і що-небудь «відщипнути». Сьогоднішній переділ ринків і власності, банкрутства дають можливість різко змінити своє становище на ринку, розширитися. Але для цього треба проявити сміливість - причому не безоглядну, а розумну, «зрячу». Алкоголь в Росії все одно ніхто не скасує - народ випивав, випиває і буде випивати. А раз так, то й бізнес буде стійким. Але після кризи виживуть не тільки ті, у кого є фінансові можливості його пережити. Виживуть не найсильніші сьогодні - а ті, хто швидше, ініціативнішим, сміливіше й розважливіші. І це - мабуть, єдина позитивна риса кризи. Єдина - але дуже важлива. Так що виживуть не буревісники і дурні пінгвінів. Виживуть розумні, ділові пінгвіни ... До речі, пінгвін - птах дуже раціональна і ефективна. У нього вчитися і вчитися ... Дубликат статьи: (0%)
|