Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Чи потрібен маркетолог в кризу?
20:32
(100%) Чи потрібен маркетолог в кризу?

За даними експертів кадрового центру «ЮНІТІ»: «Фахівці з розвитку, з реклами та PR-менеджери увійшли до десятки найбільш звільняються професіоналів за останні кілька місяців».

Фірми скорочують кошти на рекламу і дослідження. У результаті маркетологам стає нічим займатися - їх звільняють. Але компанії відразу відчувають негативні наслідки: бізнес не розвивається, доходи не ростуть.

Одне із завдань маркетологів - оцінювати ефективність кожного способу просування компанії. Відсутність цього призводить до того, що аналіз наслідків цього кроку не проводиться, фірма втрачає всякий зв'язок з цільовою аудиторією, знижується «видимість» компанії на ринку, ніж швидко можуть скористатися конкуренти.

Без грамотного і, головне, безперервного просування відбувається старіння брендів. Це позначається не тільки на купівельному попиті, але й на репутації компанії. У проекти фірми, позиції якої виглядають невигідно, навряд чи хтось зважиться вкласти гроші.

На думку Маргарити Удовенко, керівника групи підбору персоналу кадрового центру «ЮНІТІ», зараз функції маркетологів набувають особливої ??важливості: «Оскільки ринок змінюється дуже швидко, без якісної аналітики складно буде за ним встигнути. У такому випадку компанії залишиться лише копіювати діяльність конкурентів, що може безповоротно відсунути її в «кінець списку», змусивши грати на других і третіх ролях ».

Багато експертів зауважують, що криза може дати нові можливості. Але при цьому мало хто голосно говорить про роль маркетингу. Між тим доцільно подумати не про скорочення даних фахівців, а про підвищення ефективності їх роботи. У кризу грамотний маркетолог допоможе правильно розставити пріоритети.

Криза - це зміни умов, в яких ми живемо, а маркетинг спрямований на збір і аналіз інформації про цю зміну і своєчасне прийняття адекватних рішень. Компанії, у яких добре поставлена ??ця система оперативного реагування, сьогодні знаходяться в набагато вигіднішому становищі.

Таким чином, необхідність у грамотному маркетингу в кризовий період тільки підвищується.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 460 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0