Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Call центр - оптимальний спосіб соціологічного дослідження
20:18
(100%) Call центр - оптимальний спосіб соціологічного дослідження
Якщо говорити про те, що являє собою прогрес в повному розумінні цього слова, то для більшості з нас його буде асоціювати, перш за все, з технологіями. Але, зі зрозумілих причин, таке поняття, як прогрес буде значно ширше. І в нього можуть входити не тільки наукові чи культурні досягнення, а й інші явища. Як приклад все того ж прогресу можна навести і виникнення нових економічних явищ, зрозуміло, які носять позитивний характер. Наприклад, як було давно підмічено, практично всі сучасні компанії в досить недалекому минулому представляли собою невеликі організації. А сьогоднішнє їх квітуче стан і величезні офіси з скла і бетону, а також респектабельний корпоративний стиль - це ніщо інше, як їх прогрес. Зі зрозумілих причин, впорається з такою кількістю дзвінків, які надходять у великі організації один або навіть декілька секретарів просто не в змозі. Відповідно, невеликі довідкові відділи та секретарів в плані відповідей на телефонні дзвінки замінили такі відділи, як call-центр. Але й ті часи, коли єдиною функцією колл-центру були тільки відповіді на дзвінки клієнтів, давно пройшли.

На сьогоднішній день колл-центри стали справжнісіньким універсальним інструментом для проведення різних соціологічних досліджень. Дана послуга працює на залучення клієнтів, збільшення продажів. Причому в даному випадку мова буде йти не тільки про колл-центрах великих компаній, але і про спеціалізовані, так би мовити, незалежних колл-центрах, в яких можна замовити послуги з телефонії у платному порядку. Наприклад, однією з найбільш часто замовляються є проведення різних телефонних соціологічних опитувань. Причому не слід думати, що за таким видом послуг в незалежні колл-цетру звертаються тільки ті компанії, у яких відсутній свій call-центр. Просто комерційні колл-центри як правило, обладнані набагато більш досконалою технікою, і мають більшу кількість персоналу. Що дозволяє їм обробляти відповідно більшу кількість дзвінків. Крім того, як правило, операторами в таких центрах працюють здебільшого професійні телемаркетологі, які здійснюють збір даних на професійному рівні. Крім того, телефонний маркетинг, який проводять такі організації, як незалежний call-центр, при поданні їх даних замовнику, ще й заздалегідь перед цим обробляються. Так що на виході виходить практично готове соціологічне дослідження, яке можна сміливо використовувати у своїй подальшій роботі.

Ще однією особливістю соціологічних досліджень, проведених колл-центрами, є те, що завдяки високому рівню комп'ютеризації, вони можуть бути подані замовнику в будь-якій формі. Тобто як у вигляді друкованого звіту, так і у формі презентації на інформаційному носії. До того ж такі методи збору інформації дозволяють охопити так звану важкодоступну частину населення. Яка, наприклад, не користується Інтернетом. Проведення інтерв'ю в даному випадку за допомогою опитування через сайт буде неможливо. А телефон буде відмінним способом для отримання даних. Крім того, при бажанні клієнта, call-центр може взяти на себе не тільки проведення опитування, але і його пілотаж. Відповідно, на виході можна отримати не тільки готове дослідження, але ще і його актуалізацію під певні завдання. Наприклад, такі, як визначення, наскільки вигідним буде створення Інтернет-магазина без створення пробного проекту.


Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 564 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0