Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 17 » (100%) Бізнес в інтернет або особливості інтернет - бізнесу
20:01
(100%) Бізнес в інтернет або особливості інтернет - бізнесу
Багато організацій, що працюють на російський ринок, вже відкрили для себе можливості охоплення аудиторії за допомогою Інтернет. Порівнянні результатів з результатами реклами традиційної, відмовляються від останньої на увазі малої ефективності.
В даний час у багатьох організаціях, особливо де працюють молоді маркетологи і фахівці з просування, у розвитку нових напрямів в першу чергу розглядається створення сайту та реклама в Інтернет. Ці пункти включаються в бізнес - план як найбільш цільовий вид реклами, спрямований на аудиторію з широким географічним охопленням.
Таким чином, ведення бізнесу в Інтернет вже перестало бути чимось лише очікуваним найближчим часом. І в той час як більш консервативні в плані реклами організації витрачаються на малоефективні рекламні кампанії в традиційних ЗМІ, більш сучасні менеджери з продажу воліють освоювати найбільш перспективні напрями реклами в Інтернет.
Все частіше і частіше зустрічається реалізація бізнес - ідей в яких інтернет - рекламі відводиться основне місце або навіть єдине. Найчастіше такий підхід зустрічається при реалізації інтернет - магазинів.
Реклама в Інтернет дає можливість збільшення продажів з максимальним географічним охопленням, причому аудиторія охоплення включає в себе також і ближнє зарубіжжя, країни СНД, а також може успішно застосовуватися і на міжнародному рівні з огляду на те що передача інформації про компанії відбувається за допомогою Інтернет, де географічні кордони втрачають своє звичне визначення.
На тлі порівняння вартості та ефективності традиційної реклами в друкованих виданнях та ЗМІ, вартість і ефективність реклами в мережі Інтернет виграє в рази. Це видно вже при розгляді і порівнянні вартості виготовлення рекламних матеріалів приміром для зовнішньої реклами.
Інтернет реклама - самий швидко розвивається вид реклами. Його аудиторія постійно зростає кількісно і якісно. Інтернетом користуються як молодь, так і дорослі люди з різним рівнем достатку. Але не тільки це приваблює в Інтернет все нових і нових рекламодавців. Справа в тому, що Інтернет дає кілька можливостей, які недоступні жодному іншому виду реклами.
Можливість № 1. Сучасний рівень розвитку Інтернету дозволяє створити презентацію будь-якого продукту або послуги на рівні, недосяжному ні для якого іншого ЗМІ.
Можливість № 2. Інтернет дозволяє не тільки адресувати рекламне повідомлення потрібної цільовій групі, але і бачити в режимі реального часу реакцію на дане повідомлення. І більше того, управляти цією реакцією, міняючи рекламне повідомлення для досягнення максимального ефекту.
Можливість № 3. Інтернет дозволяє проводити рекламні кампанії, зводячи до мінімуму вплив конкурентів.
Однак одного лише власного сайту недостатньо. Потрібно, щоб про його існування дізналися якомога більше людей - цільових споживачів. Вирішити це завдання допомагає грамотно спланована і проведена, комплексна рекламна кампанія в Інтернеті, організована професіоналами просування сайтів. На сьогоднішній, день найбільш динамічними компаніями, що дозволяють купити сайт, інтернет сторінку або дозволяють замовити технічну підтримку і просування проекту, є студії WEB дизайну Москви і Санкт-Петербурга, такі як студія дизайну «Vospriyatie.com», студія «Володаря» і студія « Гео »
Російський Інтернет вже досяг того етапу, коли реклама там дає реальний ефект. Чому це відбувається?
Найбільші газети і журнали в світі вже показують більше реклами через Інтернет, оскільки в онлайні у них набагато більша читацька аудиторія.
Інтернет є одним з найважливіших джерел інформації для росіян. Саме тут люди шукають інформацію про товари і фірми. Наприклад, у Москві та Санкт-Петербурзі Інтернет використовується як джерело інформації навіть частіше, ніж центральні газети, за даними ВЦИОМ.
Нові технології поведінкового таргетингу можуть призвести до появи самої ефективної та вовлекающей реклами, а також надати приголомшливі можливості для брендингу.
Технології геотаргетингу дозволяють визначати фізичне місцезнаходження інтернет-користувачів і підвищити ефективність реклами.
Перерозподіл частини рекламного бюджету в онлайн підвищує ефективність «багатоканальної» рекламної кампанії. Асоціація IAB провела дослідження на прикладі рекламної кампанії «Макдональдс» і визначила, що оптимальна частка для Інтернету в рекламних витратах становить 30-35%. Наприклад, «Макдональдс» після збільшення частки витрат на інтернет з 5% до 23% збільшив загальну впізнанність бренду на 8%.
Дубликат статьи: (0%)
Переглядів: 515 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0