Мій сайт
Головна » Архів матеріалів

Ліквідація підприємства - це припинення діяльності юридичної особи без правонаступництва, тобто без переходу його прав і обов'язків до інших осіб. Це означає, що після закінчення процедури ліквідації підприємства кредитори не можуть зажадати задоволення будь-яких зобов'язань, що виникли під час здійснення діяльності ліквідувалися особою. Юридична особа будь-якого типу може бути ліквідоване на підставі рішення суду, або за рішенням засновників / власників. Ліквідація підприємства або суб'єкта підприємницької діяльності (ФО-П) може відбуватися за ініціативою власників або податкових органів. Найбільш поширеною є ліквідація за рішенням власника. Крім того, дуже часто використовують процедуру банкрутства для ліквідації підприємства. У цьому випадку банкрутство ініціюють власники підприємства. Іноді під ліквідацією підприємства (якщо засновник хоче відмовитися від своїх прав і обов'язків) розуміється продаж корпоративних прав. У результаті підприємство отримує нових влас ... Читати далі »

Переглядів: 602 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

В даний час у Росії спостерігається економічний підйом, і багато громадян активно включилися у підприємницьку діяльність. З кожним днем ??по всій території країни реєструється все більше і більше фірм. Але перш ніж відкрити свою справу, важливо визначитися з вибором організаційно-правової форми: Товариство з Обмеженою Відповідальністю або Індивідуальне Підприємництво? Цьому питанню і присвячена ця стаття.

Основним нормативним джерелом, роз'яснюють процедуру державної реєстрації ТОВ та ВП, є Федеральний Закон № 129-ФЗ «Про державну реєстрацію юридичних осіб і індивідуальних підприємців» від 08 серпня 2001 року. Крім того, про ТОВ розповідає Глава 4 Цивільного Кодексу РФ (частина перша) від 30 листопада 1994 року.

Основна відмінність ТОВ від ІП полягає в мірі відповідальності за зобов'язаннями перед кредиторами. Індивідуальний підприємець відповідає за свої борги усім своїм майном. Наприклад, якщо Індивідуальний підприємець взяв кредит на розвиток свого бізнесу і не зміг й ... Читати далі »
Переглядів: 751 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

Відведення сталевий - це гнута труба, яка використовується при будівництві трубопроводів для з'єднання труб, з метою перенаправити рух потоку рідини чи газу під певним кутом. Кут відводів визначається як кутове відхилення від осьового напрямку основної труби. Розташована в технічно слабкій зоні, тому повинен мати підвищену міцність, щоб забезпечити безпечне, якісне переміщення рухається потоку робочого середовища, витримувати внутрішні і зовнішні впливи, бути стійким до значних перепадів температур, не піддаватися впливу корозії. Відводи сталеві виробляються переважно з вуглецевих і низьколегованих сталей, у деяких випадках використовують жаростійкі і корозійностійкі. Відводи застосовуються при різній температурі і тиску робочого середовища, розрізняються за основним конструктивним характеристикам: довжині, кутом вигину, діаметру. Підходять для труб низького і високого тиску, можна використовувати в трубах великого діаметру. За типом з'єднання відводи сталеві поділяються на зварні та б ... Читати далі »
Переглядів: 600 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

Реалізація банківських продуктів і послуг - найважливіший етап діяльності будь-якого банку в умовах ринку. Метою політики банку та всіх його служб є залучення клієнтури шляхом розширення сфери збуту своїх продуктів та послуг, завоювання ринку і в кінцевому підсумку збільшення прибутку.


В даний час конкуренція на банківському ринку зросла настільки, що для того щоб вижити, банки повинні навчитися так продавати банківські продукти і послуги, щоб забезпечити собі досить високий рівень прибутку при прийнятному рівні ризику, а також зберегти конкурентні позиції на ринку. Для цього банки стали активно використовувати спочатку окремі елементи маркетингу, а потім і концепції маркетингу і стратегічного планування. Викликано це загостренням конкурентної боротьби за клієнтів у міру розвитку фінансового ринку та змін у зовнішньому середовищі, а також безліччю інших чинників. Зазначимо найважливіші з них.


1. Інтернаціоналізація економічних процесів, яка супроводжується проникненням ба ... Читати далі »

Переглядів: 1225 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

Маркетинг та брендінг дуже цікаві сфери і викликають величезний інтерес уже завдяки тому, що ні перший, ні другий не мають чіткого визначення. Також спірним залишається питання, що є базисним при побудові довгострокової стратегії компанії - або брендинг становить тільки частина товарної маркетингової політики, або ж маркетинг перебуває на службі у брендингу, як у більш широкомасштабного поняття.

Моя думка така - побудова сильного бренду неможливо без добре поставленої маркетингової системи. Зараз дуже багатьох захопила мода на бренди, компанії прагнуть реалізувати у себе цю ідею, гордо називаючи свій продукт брендом, так до кінця і не розібравшись, що це таке. У результаті з уваги йдуть основні моменти маркетингу - складові стратегію так званих «4 р». Якщо ще політика просування, як спосіб донесення ідеї бренду до потенційного споживача має місце бути, то інші складові маркетинг-мікс (розподіл, цінова і продуктова стратегії) можуть відійти на другий, а то й на третій план.

... Читати далі »
Переглядів: 555 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

Зараз у всіх ЗМІ тільки й чути: «криза», «деномінація», «дефолт» і ще дуже багато страшних, а часом і не зрозумілих слів. Мені особисто не зовсім ясно, з-за чого такий галас ... Може бути і точно все так погано? Ні, швидше за все, краще так сформулювати: «Може бути і справді все набагато гірше, ніж було?»
На мій погляд з дев'яностих мало що змінилося. І я не вважаю, наприклад, ситуацію в країні в ті роки ніж те краще або гірше ситуації нинішньої. Так само було безробіття, падіння нашої валюти, непогашені кредити і т.д. і т.п.
Деякі фахівці в економічній сфері прогнозують, що нещодавно виникла криза триватиме ще років два чи три. Деякі взагалі вважають що криза саме Росії тільки на користь. Досить оптимістично, чи не так? Так ось, я вважаю, що криза, з моменту виникнення в дев'яностих роках і не закінчувався. Гірше того, він і не закінчитися. А все тому, що комусь він на руку. Природно, кому - довго гадати не доводиться. Звичайно, Америці. А зокрема, Федеральної Резервної Системи ... Читати далі »
Переглядів: 512 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

Згідно із загальноприйнятою думкою франчайзинг виник разом з поширенням так званих фаст-фудів у 1950-х роках. Його виникнення припадає на початок ХІХ століття, але франчайзинг в сучасному вигляді почав розвиватися в 1898 р. З використанням автомобільної корпорації General Motors франчайзингового дилерства.
Слово франчайзинг (від фр. Franchir, "звільняти") в даний час має безліч значень в залежності від сфери діяльності.
Міжнародна франчайзингова асоціація (International Franchise Association) дає наступне визначення: "Франшиза являє собою безперервне взаємовідношення між франшизером і франчайзі, при якому всі знання, образ, успіх, виробничі і маркетингові методи надаються франчайзі за зустрічне задоволення інтересів".
У загальному значенні франшизу можна представити як угоду продавця і покупця, яке надає покупцеві право (франчайзі, франшізодержателю, франшізіару) продавати товари або послуги продавця (франшизера, франшизодавця).
Головне достоїнство франчайзингу полягає ... Читати далі »
Переглядів: 620 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

Планові перевірки, які здійснюють фахівці з Державної інспекції з праці, проводяться не частіше одного разу на два роки. Однак контролери зобов'язані будуть відвідати компанію «в позаурочний час», якщо який-небудь її співробітник «настукає» до інспекції про своїх порушених правах. Які документи під час ревізії може запросити допитливий контролер?
Проблема спішного збору комплекту документів, який би повністю влаштував представників трудової інспекції, особливо актуальна зараз, в умовах кризи, коли компанії, часом без зайвих сентиментів і, що ще гірше, не бажаючи дотримувати всі встановлені законодавством норми, звільняють працівників десятками , а то й сотнями. Будь-яка більш-менш підкований в правових питаннях працівник, який вважає, що його права ущемили, неодмінно звернеться за їх захистом до Гострудинспекции, а значить, організації стоїть в будь-який момент чекати не надто приємних у спілкуванні «гостей». Всі посилюється тим, що, згідно зі статтею 360 Трудового кодексу, вони ма ... Читати далі »
Переглядів: 630 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

Світ поглинений глобальною фінансовою кризою, який багато експертів називають одним із самих руйнівних економічних подій останнього століття. На наших очах розгортаються корпоративні трагедії, руйнуються найстаріші банки, розоряються олігархи, втрачають роботу десятки тисяч людей. Схоже, що нинішня економічна ситуація стає не короткочасної негаразди, а новими умовами нашого життя на найближчі кілька років. Так чи інакше,? Нове життя "вже торкнулася або скоро торкнеться кожного з нас.

Причин і наслідків кризи, прогнозами його розвитку та рецептами виживання присвячені вже сотні опублікованих думок, що заповнили інформаційний простір. Дана стаття - не чергова з них. Цим матеріалом ми відкриваємо цикл публікацій, які відображають результати постійного спостереження за змінами в споживчому середовищі в ході панельного маркетингового дослідження, проведеного дослідницьким агентством Quans Research. У листопаді 2008 року агентство заснувало федеральну панель респондентів, що склад ... Читати далі »

Переглядів: 512 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

Сувенірна продукція це як усім давно відомо, звичайні сувеніри та подарунки які завжди приємно отримати на якій-небудь свято. Дарувати подарунки завжди приємно, а якщо від цього ще й маєш непогану вигоду, що приємно подвійно. Вже відносно давно сувенірна продукція використовується як носій реклами, при цьому сувеніри поділяють на три категорії: промо сувеніри, їх ще називають рекламними; бізнес сувеніри або ділові подарунки; і сувеніри класу vip; Всі класи сувенірів різні між собою ціновою категорією. Так, наприклад, промо сувенір може коштувати від п'яти рублів, а вартість найдорожчого vip подарунка навіть важко собі уявити. Але між тим мета у рекламних сувенірів одна - залучити якомога більше нових клієнтів і просунути свій бренд. Розглянемо тепер по порядку описані вище сувеніри. Почнемо з промо сувенірів, промо сувеніри можуть являти собою запальнички, ручки, брелки всілякі і навіть пакети. Спочатку всі ці сувеніри не несуть в собі ніякої рекламу, але прінанесеніі логотипу або симв ... Читати далі »
Переглядів: 554 | Додав: w1zard | Дата: 17.03.2011

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 85 86 »

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0